کارخانه کاشی مسعود

لوگو کاشی مسعود

شرکت کاشی مسعود ایران در سال ۱۳۶۲ تاسیس و پس از تکمیل ساختمان و تجهیز ماشین‌آلات در سال ۱۳۸۰ در راستای تحقیق شعار “انگیزه‌ای فراتر از اندیشه” در زمینی به مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع و با  زیربنای حدود ۶۰ هزار مترمربع که از جمله ساختمان اداری و سالن‌های تولید و انبارها، کلیه تجهیزات خطوط تولید، مواداولیه و محصول را در خود جای داده است.

این شرکت با هدف تولید کاشی کف و دیوار در انواع سایزهای ۶۰*۳۰ و ۵۰*۵۰ و ۳۰*۳۰ و ۵۸*۵۸  فعالیت‌های خود را با همراهی و همفکری کارکنان متخصص و مجرب شروع و در حال تولید محصولاتی با کیفیت مطلوب و مناسب در سه شیفت متمایز به بهره‌برداری رسید و همچنان ادامه می‌دهد.

تحقق این هدف میسر نبود مگر اینکه مجموعه کاشی مسعود ایران به خانواده کاشی مسعود ایران تبدیل شد و این خانواده با تلاش همگانی در راستای اهداف عالیه شرکت قدم نهاد و افتخاراتی را به ارمغان آورد.

برای مکانیزم بخشیدن به اهداف این واحد در سال ۱۳۸۰ اقدام به پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت نمود، اما بهبود مستمر هیچ‌گاه این خانواده را از حرکت بازنداشت و ادامه تلاش‌ها در نهایت برگ‌های زرین دیگری فراتر از مرزهای کشورمان را برای این خانواده به آرمغان آورد.

برای دیدن محصولات برند شرکت کاشی مسعود به فروشگاه سرام پخش مراجعه کنید. همچنین درصورت داشتن هرگونه سوالی درباره درباره محصولات این برند با کارشناسان سرام پخش ارتباط بگیرید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

مشخصات فنی

اطلاعات تماس

استانداردها