پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی‌های منقوش به تصویر سردار دل‌ها

سردار قاسم سلیمانی

کاشی‌های منقوش به تصویر سردار دل‌ها

من پیامی از صلح و‌ دوستی روی بال‌های تو خواهم نوشت و تو جهان را پرواز‌خواهی کرد.


بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله موشکی هلی‌کوپتر‌های آمریکایی به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از یاران در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند. شنیدن خبر زائدالوصف شهادت سردار دل‌ها، امیر سپهبد حاج قاسم سلیمانی مردم ایران و شیعیان را در ماتم فرو برد و سیاه پوش کرد.

طی مراسمی که برای تشییع پیکر این شهیدان گرانقدر میهن عزیز در مسیر اهواز، مشهد، تهران، قم و یزد و در پایان کرمان در گلزار شهدا  این شهر به خاک سپرده خواهند شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد مصطفی بهشتی ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: با توجه به واقع شدن شهرستان میبد و استان یزد در مسیر استان‌های شمال و غرب کشور به سمت کرمان، مسئولان و خیرین شهرستان میبد با برپایی پنج موکب در این مسیر برای رفاه حال مردم عزادار تلاش خبر داد. بهشتی همچنین از تهیه ۲۰ هزار مترمربع کاشی مزین به تصویر سردار شهید قاسم سلیمانی توسط کارخانه کاشی و سرامیک درسا سرام خبر داد و گفت: این کاشی‌ها در موکب‌های شهرستان میبد بین مردم توزیع خواهد شد.

وی همچنین از اعزام ۱۷ دستگاه اتوبوس جهت شرکت عزاداران میبدی در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی خبر داد.

سرام پخش


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments