پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی‌ کاری و نصب کاشی را به متخصصش بسپار

کاشی‌ کاری و نصب کاشی را به متخصصش بسپار

کاشی‌ کاری و نصب کاشی را به متخصصش بسپار

کاشی‌ کاری و نصب کاشی را به متخصصش بسپار | کاشی کاری و نصب کاشی از هنرهایی است که از قدیم تاکنون برای زیباتر کردن ساختمان استفاده می‌شود. کاشی کاری بخشی از مراحل بازسازی ساختمان است که به دلیل تأثیر زیادی که در دکوراسیون منزل دارد باید اصولی و تمیز انجام شود. به عنوان مثال اگر کاشی کاری درست انجام نشود، زیبایی کابینت آشپزخانه شما را خراب می‌کند. کاشی کاری ساختمان به شیوه‌های مختلف مثل کاشی کاری مدرن و کاشی کاری ساده انجام می‌شود. در بازار آنلاین “خدمت از ما” برای انواع کاشی کاری مثل نصب کاشی آشپزخانه، کاشی حمام، کاشی سرویس بهداشتی و … به متخصصان حرفه‌ای و باتجربه دسترسی دارید. نکته‌ای که در بهتر دیده شدن کاشی کاری و نصب کاشی تأثیر دارد؛ ظرافت و تمیزی کار نصاب کاشی است. اگر شما هم به دنبال متخصص حرفه‌ای هستید “خدمت از ما” ماهرترین افراد را به شما معرفی می‌کند.

عوامل موثر بر قیمت نصب کاشی و کاشی کاری

مواردی مانند مساحت کار، نوع و جنس کاشی، سختی کار از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذاری در قیمت کاشی کاری است. قیمت نصب کاشی در بازار “خدمت از ما” پس از این که سفارش خود را به رایگان ثبت کردید؛ توسط نصاب کاشی تعیین و اعلام می‌شود.

متراژ مکان نصب کاشی

بیشتر کاشی کاران حرفه‌ای قیمت نصب کشی و کاشی کار را بر اساس متراژ و متر مربع محاسبه می‌کنند. علاوه بر این مهم است که نصب کاشی برای کدام قسمت انجام می‌شود. مثلا برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام یا تراس. به همین دلیل هنگام ثبت سفارش متراژ (مساحت را این‌گونه حساب کنید: طول در عرض را ضرب کنید) را به صورت دقیق وارد کنید؛ تا هزینه نصب کاشی به صورت شفاف توسط نصاب کاشی اعلام شود.

نوع کاشی

نوع کاشی از آن جهت بر قیمت نصب کاشی تاثیر می‌گذارد که قیمت خرید کاشی و سرامیک متناسب با جنس کاشی و نوع متریال به کار رفته است. به همین خاطر خرید کاشی و سرامیک گران‌تر باعث می‌شود هزینه نصب کاشی و سرامیک بیش‌تر شود.

نصب کاشی

تعمیرات و زیرسازی مکان کاشی کاری
گاهی کاشی کار در نظر دارد سطح قسمتی که را که می‌خواهید کاشی نصب کنید؛ به تعمیرات و زیرسازی نیاز دارد. زیرا باید سطح زیر کاشی کاری صاف و عاری از هر گونه عیب و ایراد باشد. مثلا اگر نشتی و سوراخ در دیوارها وجود داشته باشد، باید قبل از کاشی کاری رفع شود؛ یا مثلا نیاز باشد کاشی‌های قدیمی برداشته شوند، به دستمزد کاشی کار و هزینه نصب کاشی افزوده خواهد شد.

نحوه ثبت سفارش کاشی کاری در “خدمت از ما”
برای درخواست متخصص کاشی کاری، می‌توانید از طریق فرم سفارش خود را ثبت کنید. پس از پاسخ به چند سوال کوتاه به رایگان چند پیشنهاد قیمت برای شما ارسال می‌شود. در صورتی که قیمت های پیشنهادی و متخصصان مورد تایید شما باشد تایید نهایی را می‌زنید و مناسب ترین متخصص کاشی کاری برایتان ارسال می‌شود.

رایج‌ترین انواع کاشی مورد استفاده در کاشی کاری

نصاب کاشی

کاشی کاری با تراورتن، سنگ آهک (سنگ سفید)

تراورتن نوعی سنگ آهک است که یک محصول جانبی از چشمه‌های آرتزی طبیعی، چشمه‌های گرم و غارها از سراسر جهان است. سنگی طبیعی و متخلخلی است که چاله‌های آن و بافت خشن سطح آن به‌وسیله حباب‌های هوا و مواد آلایشی ایجاد می‌شود و این همان چیزی است که کاشی‌های سنگ تراورتن را دارای انواع مختلفی رنگ می‌کند. تراورتن برای داخل ساختمان و خارج استفاده می‌شود، به طور طبیعی مقاوم در برابر لغزش است و انتخاب خوبی برای پیاده روها، استخرها، حمام‌ها و قسمت‌های دیگری که در آن آب ممکن است باعث لغزندگی شود است.

سنگ مرمر در کاشی کاری
سنگ مرمر سنگ بسیار بادوامی است که تقریباً در هر رنگ به علت تغییرپذیری مواد معدنی وجود دارد. کاشی‌های سنگ مرمر دارای چندین تکمیل از لحیم کاری تا خم شدن و شستشو هستند و باعث می‌شود که سنگ مرمر انتخاب ایده آل برای هر مکان در خانه شما باشد.

کاشی‌های سنگ مرمر به عنوان یک سنگ طبیعی، ارزش زیبایی شناسی بالایی را به همراه می‌آورند و یکی از نمادهای زیبایی و ارزش را به خانه می‌افزایند. با این حال، هزینه کاشی مرمر زیادی است و مراقبت از کاشی‌های سنگ مرمر می‌تواند وقت گیر باشد. طبیعت جاذب آن‌ها باعث می‌شود که آن‌ها مستعد به لکه شدن باشند و به طور کلی معماران برای خارج از منزل و یا در محوطه سازی استفاده از مرمر را برای کاشی کاری توصیه نمی‌کنند.

تخته سنگ در کاشی کاری
کاشی سنگ لاشه یک سنگ دگرگونی است که می‌توان آن‌ها را در ذخایر بزرگ در سراسر جهان یافت. سنگ برای قرن‌ها در کفپوش استفاده می شود و در رنگ‌های مختلف از قبیل آبی، خاکستری، سبز، قرمز، نارنجی، قهوه‌ای و … موجود می‌باشد. اغلب رگه‌های رنگی در سراسر کاشی سنگ وجود دارد و جلوه زیبایی به کاشی کاری شما می‌دهد.

تخته سنگ به طور طبیعی در مقابل لغزش مقاوم است، حتی زمانی که مرطوب یا چرب است و معماران آن را یک ماده ایده آل برای آشپزخانه، حمام، و یا در اطراف استخر می‌دانند. همچنین سنگ با دوام است. سنگ را می‌توان مورد استفاده همجا قرار داد ولی برای گرمایش بهتر پیشنهاد معماران استفاده از سیستم گرمایش کف می‌باشد. در محل‌هایی که دارای رفت و آمد زیاد است، تخته سنگ باید به صورت دوره‌ای تمیز شود و تمیز کردن منظم با آب ساده ضروری است.

قیمت نصب کاشی

کاشی چوب مصنوعی در کاشی کاری
کاشی چوب مصنوعی یکی از پر طرفدارترین متریال جدید در کاشی کاری است، که زیبایی طبیعی چوب را با دوام کاشی ارائه می‌دهد. در حالی که کاشی‌ها به عنوان چوب استفاده می‌شوند، آنها در واقع نوعی سرامیک نیز هستند و از مزایای داشتن دوام بیشتری نسبت به چوب جنگلی، مقاوم در برابر آب و بدون خطر موریانه برخوردارند. کاشی چوب مصنوعی نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد و امکانات طراحی نامحدود را ارائه می‌دهد.

نصب کاشی با کاشی گرانیت
گرانیت یک نوع سنگ آذرین است که بسیار متراکم و سخت است. ظاهر متمایز آن به علت مواد معدنی خرد شده موجود در سنگ است و رگه‌های منحصر به فرد آن باعث می‌شود که هر کدام از قطعات این کاشی سنگ متفاوت به نظر برسند.

گرانیت زمانی که برش داده شده و صیقل خورده باشد، به خوبی در مقابل خراش‌هامقاوم می‌شود، و معماران آن را انتخاب ایده آل برای آشپزخانه و دیگر مناطق پر رفتو آمد می‌دانند.

نصب کاشی با کاشی عقیق
سنگ عقیق یک سنگ شفاف و سنگی است که همراه سنگ مرمر به کار می‌رود. از آنجایی که عقیق یکی از سنگ‌های شکننده است، اغلب با مش، رزین و یا پشتی فایبرگلاس تولید می‌شود تا به عنوان یک کاشی به آن قدرت داده شود.

عقیق یک انتخاب محبوب برای سطوح داخلی، با بازتاب نورانی خوب و یا صفحات ضد آب است، و هر کاشی عقیق رنگ‌هایی متفاوت دارد، و استفاده از آن کاملاً منحصر به فرد است. برای اطمینان از طرح خنثی کاشی، قبل از نصب، باید طراح با چیدمان انجام شود. مهم است که رنگ‌ها داخل کاشی را با هم ترکیب کنید تا تنوع رنگ به خوبی دیده شود.

نصب کاشی کاری

نصب کاشی با کاشی کوارتزیت
کوارتزیت یک سنگ با دوام، غیر لغزنده و جذاب است که یکی از محبوب‌ترین کاشی‌ها برای کاشی کاری خانه است. کوارتزیت می‌تواند یک جایگزین با کیفیت بالا برای پوشش دادن در اطراف اطراف استخر، راه‌های پر عبور و … باشد. کاشی‌های کوارتزیت علاوه بر زیبا بخشی عالی به آشپزخانه می‌توانند با یک سایه تیره‌تر، رنگ بسیار جذابی برای رسیدن به شروع یک سنگ مرمر باشد.

موزاییک در کاشی کاری

کاشی‌های موزاییک یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها بین کاشی‌های تزئینی و یا برای ایجاد یک ویژگی بصری جذاب هستند. کاشی‌ها در اندازه‌های مختلف و اغلب مربع هستند. کاشی‌های موزاییک برای ایجاد یک اثر زیبای بزرگتر و تأثیر بصری بالا طراحی شده‌اند. کاشی‌های موزاییک را می‌توان از مواد مختلف ساخته شده با سنگ، شیشه، و سرامیک خریداری کرد.

نکات خرید کاشی برای کاشی کاری

حتما قبل از زمان خرید کاشی از کاشی کار خود مقدار مورد نیاز کاشی را بپرسید.
در زمان خرید، یک بسته کاشی بیشتر تهیه نمایید زیرا ممکن است در هنگام کاشی کاری تعدادی کاشی شکسته شود و نیاز به کاشی جدید باشد.
حتما از فروشگاه های معتبر خرید کرده و در زمان خرید به جنس و کیفیت توجه بکنید زیرا تعویض و بازسازی کاشی کاری سخت و پر هزینه است.
سیمان و ماسه مناسبی برای کاشی کاری انتخاب بکنید تا ملات شما بتواند به محکمی کاشی شما را به سطح بچسباند.

کاشی کار

کاشی کاری مدرن

کاشی کاری مدرن به کاشی کاری گفته می‌شود که مشتریان با انتخاب یک طراحی داخلی به اجرای طرح‌هایی خاص می‌پردازد. طرح‌های سه بعدی یا استفاده از متریال های ترکیبی دو نمونه از کاشی کاری مدرن می‌باشد.

کاشی کاری سنتی ایران

در برخی رستوران‌ها نیاز به دیزاینی خاص برای جلب توجه مشتری است. کاشی کاری سنتی ایران یکی از آن موارد است که رستوران دارند بسیار به آن توجه می‌کنند. کاشی کاری سنتی ایران هم جذابیت زیاد برای ایرانیان دارد و هم زیبایی خاصی برای توریست‌ها.

کاشی کاری های سنتی ایران در خانه و بخصوص آشپزخانه می‌تواند فضا را بسیار زیبا و جذاب بکند. البته امروزه کاشی کاری سنتی ایران مانند قدیم طرفدارهای خاص خودش را دارد.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]کاشی‌ کاری و نصب کاشی را به متخصصش بسپار


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments