پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی کاری کف، بله یا نه ؟

کاشی کاری کف، بله یا نه ؟

کاشی کاری کف، بله یا نه ؟

مزایای کاشی‌ کاری کف

کاشی کاری کف، بله یا نه ؟ | مزایای زیادی برای کاشی‌کردن کف وجود دارد، اما بپردازیم به پنج مزیت اصلی و مورد‌علاقه ما که باعث می‌شود این متریال را انتخاب‌کنیم.

۱-کاشی زیبا و چشم‌نواز است

کاشی عنصر زیبایی را به فضا اضافه می‌کند. با سبک‌ها، شکل و رنگ و طرح‌های منحصر‌بفرد، کاشی می‌تواند دیزاین و تزئینات محیط را برجسته‌تر کند؛ و خیلی زود تبدیل به یکی از اجزاء جدا‌نشدنی دکور و حس‌و‌حال هر اتاقی می‌شود.

۲-کاشی بادوام و مقاوم است

بیشتر کاشی‌ها مقاوم و محکم هستند و به این راحتی‌ها ترک نمی‌خورد و نمی‌شکند. اگر ظرف یا گلدانی هم از دستتان بیفتد و بشکند، خواهید دید که کاشی کف هیچ ترک و خراشی بر‌نداشته و جان سالم بدر‌می‌برد. کاشی سالهای سال دوام می‌آورد.

 

۳-کاشی خیلی راحت تمیز می‌شود

راحت‌ترین راه نظافت کاشی کف این است که کمی سرکه‌سفید را در آب‌گرم حل‌کنید و با تی زمین را برق بیندازید.

۴-کاشی بوی بد را به خود جذب نمی‌کند

اگر عاشق آشپزی هستید، و از روغن و ادویه‌جات زیاد استفاده می‌کنید، حتما می‌دانید که بوی غذا به همه‌جا و همه‌چیز نفوذ می‌کند. اما کاشی و سرامیک متریال های نفوذ‌ناپذیر هستند که بو‌ها را به خود جذب نمی‌کنند و با خیال راحت می‌توانید آشپزی‌کنید یا به سرگرمی‌های دیگر خود بپردازید.

 

معایب کاشی‌کاری کف

حالا که محاسنش را گفتیم برای اینکه منصف باشیم معایبش را هم می‌گوییم. تصمیم با خودتان.

۱-حس سرما

اگر پا‌های حساسی دارید یا سرمایی هستید و زود سرما می‌خورید، پا‌برهنه راه‌رفتن روی کاشی بخصوص در زمستان اصلا مناسب شما نیست. چون کاشی سرما را در خود نگه می‌دارد.

۲-کاشی خیس لغزنده است

بعد از شستشو، کاشی‌ها خیلی لیز و خطرناک هستند چون کاشی بافت سطحی ندارد و معمولا صاف و صیقلی است و اگر فرش یا موکتی کف اتاق نیستباید کاملا مراقب باشید که سر‌نخورید و بلایی سر خودتان نیاورید!

۳-کاشی سر‌و‌صدای زیادی دارد

اگر در خانه کفش تق‌تقی یا پاشنه‌بلند می‌پوشید، کاشی نه تنها صدای قدم‌هایتان را کم نمی‌کند، بلکه اکو هم می‌کند و صدای راه‌رفتنتان در کل خانه می‌پیچد.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]کاشی کاری کف، بله یا نه ؟


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]
[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments