پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کدام ابعاد استاندارد کاشی و سرامیک پر طرفدارتر است ؟ ۲۰*۲۰ یا سایز بزرگ ۱۲۰*۶۰

کدام ابعاد استاندارد کاشی و سرامیک پر طرفدارتر است ؟ ۲۰*۲۰ یا سایز بزرگ ۱۲۰*۶۰

تولید سرامیک سایز۲۰*۲۰ بهتر است یا ۶۰*۱۲۰ ؟

البته در نگاه اول احتمالا همه دوستان پاسخ می دهند ، قطعا فروش محصولات سایز بزرگ بسیار مقرون به صرف تر و مطلوب تر در بازار مصرف می باشد و قیمت فروش محصولات سایز بزرگ بالاتر است و رقیب کمتری نیز در بازار وجود دارد ، پس تولید محصولات ۶۰ *۱۲۰ بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر است .
ولی واقعیت چیز دیگری است ، مصرف کنندگان هنوز دقیقا رابطه سایز و طراحی را نمی دانند ، بیشتر ایشان بر این تفکر هستند که سایز بزرگ یعنی طراحی بهتر و بروزتر ، در صورتی که نیاز اصلی مصرف کننده کاشی و سرامیک ، محصول سرامیک نیست ، نیاز وی دکور وزیبایی است که به تقاضای سرامیک و کاشی منجر شده است . در واقع سایز و کیفیت مواد اولیه ( سفید ، قرمز ، پرسلان ، جذب آب ) همه در قالبی بنام دکور تعریف می شوند که مصرف کننده ، نیازمند آن است و برای تحقق خواسته خود ، بر اساس هدایت فروشنده ، تبلیغات ، تاثیرات بازار و دیگر مصرف کنندگان و دکور فروشندگان تصمیم به خرید می گیرد .

کدام ابعاد استاندارد کاشی و سرامیک پر طرفدارتر است ؟ 20*20 یا سایز بزرگ 120*60

مشتریان امروزی چطور کاشی وسرامیک انتخاب می کنند؟

مصرف کنندگان امروزی طبق اصول خاصی متریال و اجناس مورد نظر خود را انتخاب نمی کنند و اصلی ترین معیار برای آنها زیبایی است. به همین دلیل می بینیم که افراد با سلیقه ای که فکر بازتری نسبت به سایر افراد دارند، کار طراحی داخلی و زیبایی ساختمان خود را به افراد متخصص طراحی داخلی می سپارند تا خانه ای بهتر، زیباتر و متناسب تر داشته باشند.
البته نکته ای که باید گفت این است که : «در سالهای گذشته (به عنوان مثال بالای ۱۰ سال پیش) استفاده از سرامیک و کاشی اصول خاصی داشته و همه ی افراد خود را ملزم به استفاده از ابعاد خاصی از سرامیک می دانستند (دلیل آن هم این بود که لاکچری ترین خانه فامیل کاشی یا سرامیک خاصی به آن ابعاد استفاده کرده بود)» اما امروزه با تغییر فرهنگ، بیشتر افراد مایلند که خانه ای خاص داشته باشند! کاشیران امیدوار است که بتواند با مطالب زیر شما را در زمینه انتخاب کاشی و سرامیک برای قسمت های مختلف ساختمانتان راهنمایی کند:

کدام ابعاد استاندارد کاشی و سرامیک پر طرفدارتر است ؟ 20*20 یا سایز بزرگ 120*60

اهمیت ابعاد برای تولید کنندگان کاشی و سرامیک

اصلا مهم نیست که شما تولید کننده ۲۰* ۲۰ هستید یا ۶۰*۱۲۰ ، مهم اینست که شما دکور بروز و مشتری پسندی برای محصولات خود طراحی کرده باشید . اگر می بینید اکنون سایز بزرگ ها از اقبال بیشتری در فروش محصولات برخوردارند ، این موضوع هیچ ارتباطی به سایز محصول ایشان ندارد ، فقط تمرکز طراحان ، دکوراتور ها و خلاقان طراحی بر این سایز ها ، مصرف کننده نیازمند زیبایی را به سمت این کالا جذب می کند ، در صورتی که اگر به همین اندازه طراحان و دکوراتورهای خلاق به سمت محصولات دیگر همچون ۲۰*۲۰ و بقیه سایزعا رو می کردند و طراحی و دکور امروزی وترکیب رنگ ها و طراحی های محصولات این سایز را انجام میدادند ، تولید کنندگان سایز های کوچک بازار نیز سهم خود را در بازار با همان شرایط داشتند .
تجربه این موضوع را می توانید در کمپین اخیر برند چیتا ببینید ، به هیچ عنوان سایز و نوع مواد اولیه در کمپین مذکور مطرح نبود ، فقط سعی شده بوده به روح محصولات موزائیکی ، یک تحول نوین در طراحی و دکوراسیون دمیده شود .
بخش قابل توجهی از سهم خواهی بازار و کسب سود در تغییرات ساختار بازاریابی ونمایش محصولات است ، که به عنوان بازاریابی مجدد عنوان می گردد .
اشتباه شما اینست که قصد دارید سایز های کوچک که به نوعی سایزهای قدیمی نام گذاری شده اند را با همان تفکر قدیمی و نوع سلیقه و رنگ و طرح زمان خود که مورد توجه مصرف کننده آن دوره بوده است ، ارائه نمایید . خلاقیت ، بروز رسانی طرح و رنگ و نمایش محصولات در قاب سلیقه و نیاز مصرف کننده امروز ، حد و مرز و سایز و اندازه نمی شناسد .

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:کاشیران

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments