پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کفپوش سه بعدی چیست؟

کفپوش سه بعدی چیست؟

کفپوش سه بعدی چیست؟

کفپوش سه بعدی چیست؟

کفپوش سه بعدی چیست؟ | تکنولوژی کفپوش سه بعدی روشی نوین برای تولید کف پوش های ساختمانی است. امکان انتخاب گستره وسیعی از رنگ ها، تصاویر و مواد در تولید آنها کف پوش های سه بعدی را بسیار شگفت انگیز و جذاب نموده و آینده ای بسیار روشن و امیدوار کننده را برای این تکنولوژی رقم خواهد زد. این کفپوش های زینتی تنها فقط یک تصویر یا یک شیء هنری در مقیاس بزرگ نیستند که صرفا تصویری را که ما در کف فضا می بینیم تغییر داده باشند. کفپوش سه بعدی از یک سو یک تصویر کامل به همراه تمام سایه ها و بافت های تشکیل دهنده آنست و از سوی دیگر بسیار زیبا و مستحکم می باشد به نحوی که هنگام راه رفتن بر روی کفپوش سه بعدی حسی منحصر به فرد از خلاقیت و زیبایی به انسان منتقل می شود.

مخترعین و توسعه دهندگان از صنعت کفپوش سه بعدی به گسترش و جذابیت این محصول در آینده نه چندان دور بسیار امیدوارمی باشند. امروزه از این کفپوش ها در مراکز خرید، سالن های بزرگ، ساختمان های اداری، آپارتمان ها در پوشش و تزیین کف فضاهای مختلف استفاده می شوند. حتی برخی از اشخاص و هنرمندان که تلاش دارند با کشیدن تصاویر سه بعدی در کف فضاهای مختلف حس کفپوش های سه بعدی را منتقل می کنند اما نکته بسیار مهم در تکنولوژی کفپوش سه بعدی استفاده از مواد مخصوص و با دوام است که با مرور زمان از بین نمیرود. بنابراین در این نوع از پوشش های کف تنها زیبایی مورد نظر نبوده و کیفیت و ماندگاری تصاویر نیز بسیار مهم است.

کفپوش سه بعدی از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده و خواص کفپوش های تزیینی سنگی را دارد به طوریکه این کف پوش در معرض عوامل محیطی، در فضای اطراف بوی ناخوشایند و مواد سمی و مضر ایجاد نمی کند.

کفپوش سه بعدی مستحکم بوده و طول عمر بالایی دارد. در صورتی که این کفپوش های تزیینی توسط افراد حرفه ای نصب شوند مواد پر کننده و چسباننده آنها به کف برای مدت زمان زیادی دوام دارد. رنگ، براقی و صافی سطح کفپوش با مرور زمان از بین نمی رود و راه رفتن با کفش های پاشنه دار، وجود مبلمان سنگین و گرد و خاک باعث از بین رفتن کیفیت و ظاهر سه بعدی آن نمی گردد.

مراقبت از کفپوش سه بعدی بسیار آسان است. سطح خارجی مستحکم، صاف و بدون شیار و حفره آن از پوششی غیر قابل نفوذ در برابر گرد و غبار، آب و رطوبت و حتی مواد شیمیایی ایجاد نموده است. مواد پرکننده زیرین این کفپوش ها حتی در طولانی مدت نیز در برابر مواد شیمیایی ساینده و کلر مقاومت دارد. شستشو و نظافت کف فضاها بسیار آسان بوده و زمان زیادی نمی برد.

 

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments