پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کوارتز یا کورین؟ رقابت بهترین سنگ در دکوراسیون داخلی

معجزه انواع سنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه!

کوارتز یا کورین؟ رقابت بهترین سنگ در دکوراسیون داخلی

کوارتز یا کورین؟ رقابت بهترین سنگ در دکوراسیون داخلی | سنگ‌ها یکی از متریال‌های جذاب در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آیند. انواع سنگ در دکوراسیون داخلی کاربردهای بسیار گسترده‌ای دارند. کورین و کوارتز دو نوع از سنگ‌های بسیار پر طرفدار هستند که خود نیز انواع مختلفی دارند. سالید سرفیس یا در اصطلاح کورین نوعی سنگ مصنوعی‌ و ساخت دست انسان است. صفحات کوارتز نیز اغلب تحت عنوان سنگ مهندسی شناخته می‌شوند. چرا که در فرمول ساخت این سنگ بیش از ۹۰ درصد از سنگ طبیعی استفاده شده است. کورین و کوارتز به صورت صفحات کاملا مسطح و در رنگ‌های بسیار متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند و علی‌رغم تفاوت‌های زیادی که با یکدیگر دارند هر دو به طور گسترده‌ای در دکوراسیون فضاهای مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت کورین ثامن به عنوان یکی از مجرب‌ترین مجموعه‌های صنعت سالید سرفیس ایران به نکات جالبی درباره کاربردهای انواع سنگ در دکوراسیون داخلی اشاره می‌کند که در ادامه می‌خوانید.

معجزه انواع سنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه!

سنگ یکی از متریال‌های بسیار محبوب در دکوراسیون داخلی آشپزخانه است. انواع مختلف سنگ‌های کورین و کوارتز با طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی وجود دارند. تنوع رنگی زیاد، ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر خش‌پذیری از جمله ویژگی‌هایی هستند که استفاده از این سنگ‌ها را برای دکوراسیون آشپزخانه مناسب کرده است. شاید بتوان گفت که کورین و کوارتز از جمله بهترین و پرکاربردترین انواع سنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه هستند که امروزه طرفداران زیادی دارند. کانترتاپ آشپزخانه، پیشخوان آشپزخانه، سینک ظرفشویی و دیوارپوش بین کابینتی از جمله کاربردهای این متریال‌ها در آشپزخانه به حساب می‌آیند.

معجزه انواع سنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه!

استفاده از انواع سنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه، ظاهر بسیار لوکس و مدرنی به آن می‌دهد. جالب است بدانید که استفاده از سنگ‌های کورین و کوارتز در دکوراسیون داخلی با سبک کلاسیک هم کاربرد دارد. اجرای صفحات کورین با ابزار کلاسیک که در تصویر بالا مشخص است این مسئله را به خوبی نشان می‌دهد. شرکت کورین ثامن یکی از اهالی فن در چیدانه است که به عنوان طراح و مجری صفحات کورین و کوارتز، کلیه‌ی خدمات اجرای جزیره، اجرای کانتر آشپزخانه و سینک ظرفشویی با این صفحات را ارائه می‌دهد.

معجزه انواع سنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه!

تجربه‌ای جدید با انواع سنگ در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا سنگ به یکی از متریال‌های رایج و جذاب در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تبدیل شده است؟ مهمترین دلایل استفاده از سنگ در دکوراسیون سرویس بهداشتی را می‌توان لوکس بودن، مقاومت در برابر رطوبت و نظافت آسان دانست. سنگ‌ مصنوعی کورین و کوارتز امروزه بیش از پیش برای استفاده در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی مورد توجه قرار گرفته است. مهمترین ویژگی کورین و کوارتز که آن‌ها را برای استفاده در دکوراسیون سرویس بهداشتی مناسب کرده در واقع آنتی باکتریال بودن آن‌هاست. چرا که این سنگ‌ها سطحی کاملا صاف و یکدست دارند و امکان تجمع آب و آلودگی در آن‌ها وجود ندارد.

معجزه انواع سنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه!

انواع سنگ در دکوراسیون داخلی، کوارتز بهتره یا کورین؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که حالا سنگ کورین بهتر است یا کوارتز؟ و در هر پروژه‌ای بهتر است از کدام متریال استفاده کنید؟ صرف‌نظر از تفاوت ظاهری صفحات کورین و کوارتز که کاملا سلیقه‌ای می‌باشد، این دو متریال تفاوت‌های دیگری نیز با یکدیگر دارند. به عنوان مثال صفحات کوارتز در برابر خراشیدگی مقاومت بیشتری نسبت به صفحات کورین دارند، در حالی که صفحات کورین بر خلاف صفحات کوارتز ترمیم‌پذیر هستند. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم صفحات کورین در واقع سنگ مصنوعی به حساب می‌آیند در حالی که صفحات کوارتز بیش از ۹۰ درصد سنگ طبیعی هستند و در نتیجه قیمت صفحات کورین ارزان‌تر از صفحات کوارتز می‌باشد و تنوع رنگی بسیار بیشتری دارد.

معجزه انواع سنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه!

کورین و کوارتز هر دو به طور گسترده در کاربردهای دکوراسیون داخلی شامل کانتر آشپزخانه، سینک ظرفشویی، حمام و روشویی، میز رستوران، میز پذیرش و یا دکوراسیون مراکز بهداشتی، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، بانک‌ها و دیگر مراکز اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین بهتر است که با توجه به نوع کاربرد متریال، تنوع و تناسب رنگی و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید اقدام به انتخاب یکی از آن‌ها نمایید.

کلام آخر: استفاده از انواع سنگ در دکوراسیون داخلی بسیار کاربردی و پرطرفدار است. امروزه استفاده از سنگ‌های مصنوعی کورین و کوارتز بیش از پیش رواج یافته و تقریبا در همه‌ی کاربرد‌های دکوراسیون داخلی از آشپزخانه گرفته تا سرویس بهداشتی کاربرد دارد. شرکت کورین ثامن طراح و مجری تخصصی صفحات کورین و کوارتز با ده سال سابقه کار می‌باشد که بیش از ۵۰۰۰ واحد کار اجرایی شامل انجام پروژه های کابینت آشپزخانه، روشویی، کانترهای پذیرش، میزهای رستوران و سکوبندی آزمایشگاه را انجام داده است. چیدانه به شما پیشنهاد می‌کند که حتما از نمونه کارهای این اهل فن در چیدانه دیدن کنید.

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:چیدانه

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments