پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

گزارش های جدید رشد بیشتر اقتصادی برای بازار جهانی پروپانات ها

گزارش های جدید رشد بیشتر اقتصادی برای بازار جهانی پروپانات ها

گزارش های جدید رشد بیشتر اقتصادی برای بازار جهانی پروپانات ها

پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۴، بازار جهانی پروپانات ها

به حدود ۱۰ میلیارد دلار برسد و در CAGR 5.1٪ در بین سال های ۲۰۱۹-۲۰۲۴ گسترش یابد
براساس گزارشی که اخیراً توسط گروه IMARC منتشر شده، بازار جهانی پروپانات به ارزش بیش از ۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ رسیده است. پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۴، این بازار به حدود ۱۰ میلیارد دلار برسد و در CAGR 5.1٪ در بین سال های ۲۰۱۹-۲۰۲۴ گسترش یابد.

نیاز روزافزون به نفت و گاز طبیعی در سرتاسر جهان، تقاضا برای این ماده سرامیکی را تقویت می کند. در گذشته نفت خام و گاز طبیعی به طور سنتی و با استفاده از روش های معمولی استخراج بدست می آمد. با این وجود، کاهش قابل توجهی از این منابع طبیعی در طی سالیان متمادی منجر به توسعه تکنیک های استخراج غیر متعارف از جمله شکستگی هیدرولیکی شده است که این امر باعث فروش ماده سرامیکی پروپانات می شود.

علاوه بر این، تولید کنندگان دائماً درگیر فعالیت های تحقیقاتی و توسعه ای هستند با هدف تولید انواع سبک وزن تر پروپانات ها که باعث کاهش وزن پروپانات می گردد و در نتیجه، حمل و نقل آن به راحتی صورت خواهد گرفت و همینطور از ویسکوزینه آن نیز در حالت محلول نیز کاسته خواهد شد.

یکی دیگر از عوامل اصلی رشد بازار پروپانات ها، ظهور تکنیک شکست هیدرولیکی چند مرحله ای می باشد. پیشرفت این فرآیند در گرو توسعه و پیشرفت پروپانات هاست. به تازگی پروپانات های چندمنظوره ای به بازار ارائه شده که فرم شکستگی هیدرولیکی را شناسایی کرده و ضمن حفظ شکستگی هیدورلیکی، می تواند مواد افزودنی شیمیایی را به آرامی آزاد کنند.

بر اساس نوع محصول، شن و ماسه محبوب ترین نوع پروپانات ها هستند. بخش های اصلی این مواد سرامیکی شامل شن و ماسه با پوشش رزین و پروپانات های سرامیکی می باشد. آمریکای شمالی در حال حاضر بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

پروپانات ها مواد جامد هستند که در فرآیند شکستگی هیدرولیک برای باز نگه داشتن شکاف ها به کار می روند. آنها مسیری را فراهم می کنند که هیدروکربن ها بتوانند آزادانه از مخازن نفتی به داخل چاه سرازیر شوند و از بسته شدن شکستگی ها جلوگیری می کنند. همانطور که گفته شد آنها بیشتر از ماسه، ماسه های پوشیده از رزین، مواد سرامیکی مصنوعی ساخته شده اند. پروپانات ها در اشکال و اندازه های مختلف یافت می شوند که نفوذپذیری نهایی را در فرآیند شکستگی تعیین می کنند.


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:imarcgroup

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments