پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

آهن‌رباهای ۴M برای قالب‌سازی چینی بهداشتی و سرامیک ها

آهن‌رباهای 4M برای قالب‌سازی چینی بهداشتی و سرامیک ها

آهن‌رباهای ۴M برای قالب‌سازی چینی بهداشتی و سرامیک ها

۴M یک طیف محصولات جدید در قالب نام تجاری از آهن‌رباهای دائمی را ارائه می‌دهد که به طور ویژه برای قالب‌سازی سرامیکی طراحی شده است.

قالب‌های کار برای قطعات سرامیکی پیچیده به فرورونده‌های (insert) قابل جدا شدن نیاز دارند که هدف آن‌ها آسان‌تر کردنِ جداسازیِ قالب و جلوگیری از صدمه دیدن قطعات خام تازه است.

آهن‌رباهای دائمی برای نگه داشتن فرورونده‌ها در طی مدت ریخته‌گری استفاده می‌شوند که هم در قالب ریخته‌گری دوغابی و هم در فرورونده‌ مربوطه کار گذاشته می‌شوند. ۴M یک طیف جدید نام تجاری از آهن‌رباهای دائمی را ارائه می‌دهد که مخصوصاً برای قالب‌سازی سرامیکی طراحی شده است: ساخت محکم، گرد یا مستطیل، با نیروهای کشش تا kg15، روکش شده یا ساخته شده از نئودیمیوم و غیره.

همچنین برنامه فروش ۴M شامل صابون عامل رهایش رزین / گچ، اسفنج‌های پرداخت کننده قطعه خام، مواد بدون حباب برای قالب‌های گچی، رزین‌های قالب‌سازی محفظه‌ای و انواع بسیار متنوعی از ابزارها و دستگاه‌های برای قالب‌سازی چینی بهداشتی است.

۴M مواد و تجهیزات لازم برای تولید قالب‌های اصلی / بلوکی، قالب‌های محفظه‌ای و قالب‌های ریخته‌گری دوغابی را تولید و توزیع می‌کند و به تولید کنندگان سرامیک‌های ظریف (سفید آلات) مواد مصرفی با کیفیت بالا را با هزینه‌های بسیار رقابتی عرضه می‌نماید. همه محصولات تدارک دیده شده توسط ۴M تضمین شده‌اند و کاملاً قابل ردیابی هستند.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments