پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تضمین فروش مغازه کاشی و سرامیک

تضمین فروش مغازه کاشی و سرامیک

یک مغازه کاشی و سرامیک چطور می‌تواند فروش خود را تضمین کند؟

تضمین فروش مغازه کاشی و سرامیک | در دنیای معاصر با توجه به پیشرفت تکنولوژی داشتن مزیت‌های رقابتی و متمایز نسبت به رقبا مطابق با اهداف، رویکردها سخت اما پایدار می‌باشد. یک مغازه فروش کاشی و سرامیک می‌تواند با شناخت بازار هدف خود مزیت‌های رقابتی پایدار و ثابتی نسبت به رقبا برای خود ایجاد نماید. برای مثال مغازه کاشی فروشی با انتخاب نام فروشگاه در یک منطقه خاص مزیتی نسبت به دیگران برای خود ایجاد کند. البته یک کاشی فروشی در راستای اهداف و رویکرد فروشگاهی خود و با توجه به عملکردی در قالب چارچوب می‌تواند این مزیت را پایدارتر کند.

 

با برنامه ریزی بهتر و بیشتر بفروشید(بخش2)

شما الان فروشگاه‌داری هستید که در محله‌ای شروع به فعالیت کردید چطور می‌توان مزیتی نسبت به رقبا ایجاد کرد؟

شما حتی با انتخاب نام فروشگاه خود متمایز باشید. حتی در صنف کاشی و سرامیک شما می‌توانید با انتخاب برند و محصولات خاصی برای فروش تمایز را ایجاد کنید. البته پایداری همه این مزیت‌ها به شناخت بازار شما و نیز عملکردتان در قالب چارچوب تامین‌کنندگان و پرسنل نیز پایدارتر خواهد شد.
شما همانند یک مربی بوکس هستید که در هر لحظه با توجه به شناخت بازار می‌توانید عملکردی متفاوت داشته باشید و انعطاف‌پذیری بلایی را در خود ایجاد نمایید. البته این را فراموش نکنید که با توجه به رشد جهانی و فناوری شما نیز می‌توانید از استراتژی‌های فناوری مبتنی بر ایجاد مزیتی نسبت به رقبا اقدام نمایید. تاثیرگذاری همه این عوامل و پایداری آن‌ها در زمان‌های متفاوت با توجه به انعطاف‌پذیری می‌تواند شما را نسب به رقبا متمایز نشان دهد.

 

مجله کاشی و سرامیک سرام پخش به شما پیشنهاد میدهد مقاله افزایش فروش در مغازه کاشی و سرامیک را مطالعه نمایید.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۳

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments