پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سادگی در انتخاب کاشی و سرامیک

سادگی در انتخاب کاشی و سرامیک

سادگی در انتخاب کاشی و سرامیک

سادگی در انتخاب کاشی و سرامیک و خرید آنلاین کاشی سرامیک

انتخاب کاشی و سرامیک را می‌توان سخت پنداشت، چرا که تنوع طرح و رنگ و محصول بسیار و در این راه نیز تعداد برند و کارخانه نیز بسیار می‌باشند، که انتخاب همه آن‌ها را چه بسا دیدن‌شان را سخت کرده و فرد نمی‌تواند به راحتی محصولی را انتخاب و خرید کند.

در این راستا سرام پخش با توجه به شناخت بازار توانست این را میسر کند. سرام پخش با راه‌اندازی بازار آنلاینی در قالب تجارت الکترونیک توانست همه محصولات چندین کارخانه از طرح و رنگ و سبک را در بازار بزرگی ارائه کند تا هر فردی بتواند سبک و محصول مورد نظر خود را به سادگی و یا حتی با راهنمایی کارشناسان سرام پخش مطمئن‌تر انتخاب و در پایان خرید آسان داشته باشد. سرام پخش توانست با معرفی بهتر محصولات کاشی و سرامیک از هر برند در قالب سبک‎های متفاوت دیزاین محصولات را به فروش برساند و تا پایان سال قبل با همراهی کارخانه‌های متعددی توانست این رویکرد را به عرصه نمایش بگذارد. با توجه به پیشبرد این رویکرد و در راستای اینکه مصرف‌کننده به راحتی بتواند خرید خود را به سادگی و بدون صرف زمان طولانی انجام دهد در سال جدید اقدام به رونمایی نسخه دوم سایت سرام پخش را با جدیدترین تکنولوژی‌های برنامه‌نویسی که از سمت سرور با Laravel و به صورت API برای استفاده و در وب اپلیکیشن react را رونمایی کند.

سادگی در انتخاب کاشی و سرامیک
شما می‌توانید مدیریت لحظه به لحظه برند و محصول خودتان را در اینجا داشته باشید و حتی بازار گسترده‌ای شاید بدون هزینه برای فروش محصولات خود بیابید. پیشنهاد می‌کنم محصولات خودتان را در بازار آنلاین سرام پخش جستجو کنید. www.Cerampakhsh.com

 

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments