پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تغییر رنگ و سبک زندگی در نوروز

تغییر رنگ و سبک زندگی در نوروز

تغییر رنگ و سبک زندگی در نوروز

دیگه وقتشه یک رنگ دیگه برای کف و دیوار اتاق‌ها انتخاب کنیم!

همیشه در ماه اسفند و روزهای پایانی سال، شما می‌تونی ترند سال جدید خودت را انتخاب کنی و تغییراتی مطابق با سبک و سلیقه خودت را در محل کار یا منزل انجام بدی. این تغییرات می‌تونه بیشتر در دکوراسیون منزل شما اتفاق بیفته که از طرح و رنگ و سبک انتخابی شماست. در اینجا می‌خواهیم تغییر سبک  و رنگ زندگی در نوروز ، با تغییر رنگ دیوار یا سبک دکوراسیون به شما پیشنهاد کنیم.

انتخاب کاشی و سرامیک های متنوع

کاشی و سرامیک در طرح و تنوع رنگ بسیار و سایزهای مختلفی می‌تواند سبکی دلنشین و جذاب برای منزل و یا محل کار شما به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید با انتخاب طرح و رنگ متناسب با سلیقه خود بهاری زیبا و روزگاری نو در نوروز باستانی برای خود و حتی مهمانان خود به وجود بیاورید.

انتخاب سبک مدرن متناسب با رنگ سال

شما می‌توانید سبکی مدرن را برای اتاق و یا منزل خود انتخاب کنید که در این سبک از رنگ سال ۲۰۲۰ که آبی می‌باشد انتخاب کنید و در کنار آن از اکسسوری‌های متناسب استفاده کنید. البته برای سبکی کلاسیک و سنتی نیز می‌توایند متناسب با آن از طرح و تنوع کاشی‌های هفت رنگ برای ایجاد حس تازگی در محیط خود استفاده کنید.
در همین‌جا می‌توانید انتخاب‌هایی متناسب با سبک و سلیقه خود داشته باشید.

پیشنهاد سرام پخش

چند مدل از محصولات متنوع و رنگی دیوار و کف را در زیر مشاهده می کنید، که با مراجعه به سایت فروش آنلاین کاشی و سرامیک  سرام پخش می توانید به راحتی خرید خود را ثبت نمایید.

تهیه و تنظیم توسط تیم تولید محتوا سرام پخش


 

نظرات ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments