پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تقدیر استاندار یزد از کارگران شرکت کاشی

تقدیر استاندار یزد از کارگران شرکت کاشی

تقدیر استاندار یزد از کارگران شرکت کاشی

تقدیر استاندار یزد از کارگران شرکت کاشی و سرامیک امرتات سرام

به گزارش سرام پخش به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، همزمان با هفته کار و کارگر “دکتر طالبی” استاندار و هیئت همراه در معیت “هادی نسب” فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر از شرکت کاشی و سرامیک امرتات سرام در شهرک صنعتی نیکو بازدید کرد.

استاندار یزد ضمن بازدید از بخش های مختلف این شرکت، با اهداء شاخه گل به کارگران، از زحمات این قشر زحمتکش تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است شرکت کاشی و سرامیک امرتات سرام به عنوان نخستین واحد تولید کاشی هفت رنگ کشور سالانه بیش از یکصد هزار متر مربع کاشی تزئینی تولید و روانه بازار مصرف می کند.

این واحد تولیدی در شهرک صنعتی نیکو اشکذر فعالیت می کند و دو سال متوالی به عنوان واحد برتر حامی حقوق مصرف کننده معرفی شده است.

امرتات سرام با ارائه محصولات کاشی و سرامیک‌های تزئینی و راهکارهای تامین پاکیزگی و زیبایی محیط زندگی و کار با هدف ایجاد چرخه‌ی ارزش‌آفرینی در تولید این گروه از محصولات با بهره‌گیری از بروزترین نوآوری‌های موجود و نیز پای‌بند به اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت اجتماعی، رسالت خود را خلق آرامش حاصل از اطمینان از پاکیزگی و زیبایی محل کار و زندگی در جامعه می‌داند.

 
 

اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments