پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

رونمایی از بازار آنلاین سرام پخش

نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک

رونمایی از بازار آنلاین سرام پخش

امروز تکرار نشدنی است!

یزد در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی که سهم بزرگی در صادرات غیرنفتی کشور را به خود اختصاص داده، الان هشتمین صادرکننده غیرنفتی و چهارمین استان توسعه یافته صنعتی کشور می‌باشد و با توجه به حضور بخش خصوصی و راهبردهای افزایش تولید، این موضوع برآیند می‌شود که فروش اهمیت بسزایی را دارد.

با توجه به اینکه صنعت کاشی و سرامیک ایران حائز رتبه ۶ جهان در زمینه تولید کاشی و سرامیک می‌باشد و سهم قابل توجهی از اشتغال‌زایی و تولید ناخالص ملی و صادرات را نیز به میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در اختیار دارد. استان یزد سهم ۶۰% از این صنعت را به عنوان قطب صنعت در اختیار گرفته است. مسلما در گذشته بدلیل تعداد محدود تولیدکننده و مشخص بودن نمایندگی‌ها، جستجو و انتخاب برای مصرف‌کنندگان کاشی و سرامیک بسیار آسان بوده است، ولیکن امروزه با حضور بیش ۱۵۰ تولیدکننده کاشی و سرامیک و البته تجهیزات نصب آن ها؛ تنوع ده‌ها هزار طرح، رنگ، سایز و هزاران نماینده، بازرگانی و شبکه‌های توزیع عمده و خرده فروشی، مصرف‌کنندگان دچار نوعی سردرگمی در انتخاب محصولات مورد نظر خود شده‌اند. در این زمان، این ایده و فعالیت در مکان جغرافیایی یزد و در بستر تجارت الکترونیک که تجارتی جهانی و بزرگتر را با خود به همراه دارد می‌تواند امکان فروش بیشتر و بهتر را برای تولیدات این مراکز صنعتی و تولیدی ایفا کند. لذا سرام پخش به عنوان اولین شرکت سرمایه‌گذار در این پروژه استارت آپ که فعالیت اجرایی خود را با ایده ای متفاوت و در بهترین زمان به انجام می رساند. البته صفر تا صد مراحل این پروژه در استان یزد اجرا شده است.

بازار آنلاین کاشی و سرامیک، سرام پخش در تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ در نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک و صنایع وابسته استان یزد که با مشارکت و حضور ارزشمند استاندار یزد  جناب آقای محمدعلی طالبی رونمایی شد.

بی شک هر فعالیت نظام‌مند و ارزشمند در گرو تلاش خردمندانه بس می باشد.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments