پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

راهنمای انتخاب رنگ کاشی و سرامیک منزل

راهنمای انتخاب رنگ كاشی و سراميک منزل

راهنمای انتخاب رنگ کاشی و سرامیک منزل

انتخاب رنگ کاشی و سرامیک روشن برای فضاهای منزل

با افزایش جمعیت و گرانی مسکن افراد به سمت آپارتمان نشینی و فضاهای کوچک سوق داده شدند و تمایل برای زندگی در فضاهای کوچکتر نسبت به خانه های ویلایی و بزرگتر بیشتر شد. فضای کوچک باعث شد تا صاحب خانه ها، دکوراتور ها و سازندگان ساختمان به فکر بیفتند با استفاده از ابزار، وسایل، طراحی ها و رنگ های مناسب از جمله  انتخاب رنگ کاشی وسرامیک این فضاهای کوچک را بزرگتر نشان دهند.

 در همین راستا برای سرامیک های کف و کاشی دیوارهای آپارتمان های کوچک از کاشی رنگ سفید، رنگ کرم و به طور کل رنگ‌های روشن استفاده می‌شود. چراکه این رنگ ها انعکاس نور را بیشتر کرده و با ایجاد خطای دید، فضا را بزرگ تر جلوه می‌دهند.

اگر شما در آپارتمان با متراژ کم زندگی می کنید، می توانید از سرامیک های با سایز بزرگ در رنگهای روشن برای کف و دیوارهای اتاق‌ها، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام منزلتان استفاده کنید.

انتخاب رنگ کاشی و سرامیک تیره برای فضاهای منزل

در صورتی که شما دارای یک منزل بزرگ هستید و نگران تاثیر رنگ ها در کوچک نشان دادن فضای آن نیستید، این خوش خبری را به شما می دهیم که دستتان در انتخاب رنگ ها باز است. شما می توانید از انتخاب رنگ کاشی و سرامیک هایی با رنگ های تیره برای کف پذیرایی و هال خود استفاده کنید.

در حالیکه این سرامیک ها جلوه بسیار لوکس و زیبا به منزل شما می بخشند و باعث می‌شوند تا سایر وسایل منزل به چشم بیایند و همچنین شما می توانید بر حسب سلیقه و رنگ بندی مبلمان و سایر وسایل منزلتان، رنگهای تیره دیگری از قبیل یشمی، طوسی یا سرمه ای برای کف هال و پذیرایی خود انتخاب و استفاده کنید.

 در صورت تمایل می توانید این رنگ ها را طبق سلیقه و خواست خود به صورت ترکیبی به کار ببرید بدون اینکه نگران کوچک نشان داده شدن فضای منزلتان باشید.

پیشنهاد سرام پخش

بازار آنلاین سرام پخش با در اختیار قرار دادن صدها نمونه کاشی و سرامیک  و پرسلان در ابعاد و رنگ های مختلف شما را در این امر یاری میکند و اگر سوالی در رابطه با خرید اینترنتی انواع مختلف کاشی و سرامیک با کاربری ، طرح ، سایز و رنگ های مختلف  داشتید، می توانید از کارشناسان سرام پخش مشورت بگیرید.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

 

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments