پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

راهکارهای طلایی هنگام خرید آنلاین کاشی

راهکارهای طلایی هنگام خرید آنلاین کاشی

راهکارهای طلایی هنگام خرید آنلاین کاشی

از کیفیت و کارآیی سرامیک خریداری شده، مطمئن شوید

راهکارهای طلایی هنگام خرید آنلاین کاشی | خرید محصولات به صورت آنلاین همیشه با تردیدهای بسیاری از سوی مشتری همراه است و مهم ترین سوالی که در ذهن مشتری شکل می گیرد، این است:چگونه از کیفیت سرامیک خریداری شده و کاربری درست آن مطمئن شوم؟

این مطلب را بخوانید تا با راهکارهای طلایی هنگام خرید آنلاین کاشی آشنا شوید. با رعایت اصولی این موارد، خرید مطمئن و پرسود را تضمین کنید.

قدم اول: قبل از خرید آنلاین، کاربری کاشی را مشخص کنید.

کدام ناحیه خانه تان را می خواهید کاشی کاری کنید؟ بین کابینت های آشپزخانه، کف آشپزخانه، روی پیشخوان های آشپزخانه، کف سرویس بهداشتی و حمام، دیوارهای سرویس بهداشتی و حمام، کف سالن پذیرایی یا دیوار سالن پذیرایی؟ دیوار یا کف اتاق خواب؟ استخر یا آب نمای حیاط؟ کفِ باغچه؟ نمای بیرونی ساختمان یا محوطه داخلی پارکینگ و…

همانطور که می بینید فضاهایی که پتانسیل کاشی کاری  دارند، بسیار متنوع و گوناگون هستند.حتما حتما قبل از خرید آنلاین، ناحیه ای که می خواهید کاشی کاری کنید را مشخص کنید.

 

راهکارهای طلایی هنگام خرید آنلاین کاشی

قدم دوم: کاشی مناسب برای آن ناحیه چه ویژگی های باید داشته باشد؟

برای مثال، کاشی بین کابینتی آشپزخانه باید ظاهری بسیار جذاب و گیرا داشته باشند، همچنین آب و سایر لکه های رنگی را خیلی کم به خود جذب کنند. “استحکام” در کاشی های بین کابینتی، ویژگی ست که کمتر مورد توجه قرار می گیرد چراکه اغلب فشار و وزن خاصی به این کاشی ها وارد نمی شود و در صورت رعایت نصب صحیح، امکانِ ترک خوردگیِ کاشی های بین کابینتی بسیار اندک است.

در عین حال، کفپوش حمام و سرویس بهداشتی باید از استحکام بسیار بالا و جذب آب اندک برخوردار باشند. “ضد لغزش” بودن کاشی های کف حمام و سرویس بهداشتی شرط اول در خرید را می زند و یکی از ویژگی هایی ست که در هنگام خرید (چه حضوری، چه آنلاین) باید در اولویت قرار بگیرد.

اگر شما اطلاع چندانی از ویژگی های کاشی مناسب برای هر فضا ندارید، جای نگرانی نیست!

سرام پخش در این راه همراه و همیار شماست. سرام پخش با ایجاد فضای برای انتخاب کاشی سرامیک، پرسلان و غیره؛ جستجوی سریع و پیشرفته برای یافتن بهترین انتخاب مورد نظر شما را فراهم می کند.

سادگی در انتخاب کاشی و سرامیک

کافی ست با مراجعه با سایت فروشگاهی سرام پخش و انتخاب کاشی و سرامیک یا پرسلان، خرید با کاربری را انتخاب کنید. در این گزینه مجموعه ای از کاشی های مناسب برای هر فضای خاص گردآوری شده است. بنابراین تنها کاری که مانده، مقایسه محصولات با یکدیگر و انتخاب محصولی مبتنی بر سبک و سلیقه ی شماست.

 

قدم سوم: کاشی را درست نصب کنید

بهترین و با کیفیت ترین کاشی و سرامیک با نصب غیراصولی، ترک برمی دارند یا خراب می شوند. پس بسیاری از اشکالاتی که در کفپوش و دیوارپوش می بینید، ناشی از شیوهِ غیراصولی نصب است نه کیفیت خودِ کاشی.

اگر با نصب کاشی آشنایی ندارید حتما از افراد خبره در این کار بهره ببرید تا طول عمر کاشی کاری شما تضمین شود. همینطور زیرسازی اصولی سطحی که می خواهید روی آن کاشی کاری کنید، تاثیر فراوانی روی کیفیت و کارآیی محصول نهایی خواهد گذاشت.

اگر مطلب ” راهکارهای طلایی هنگام خرید آنلاین کاشی” خوشتان آمده، سایر مقاله ها در مجله سرام پخش را دنبال کنید

 

 

 



اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments