پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

معرفی سایت خرید اینترنتی کاشی و سرامیک

خرید اینترنتی کاشی و سرامیک

معرفی سایت خرید اینترنتی کاشی و سرامیک

ما همچنان باید در خانه بمانیم.

این روند را باید برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام دهیم تا بتوانیم در آینده بهتر و با آرامش بیشتر در کنار دوستان و خانواده زندگی کنیم. اما برای اینکه بتوانیم روند زندگی روزمره را طی کنیم باید نیازمندی‌های روزانه خود را برطرف کرده و شاید محصولات دیگری را نیاز داشته باشیم تا در این روزها بتوانیم در کنار خانواده با آرامش باشیم و حتی به فعالیت‌های کاری خود بپردازیم.

معرفی سایت خرید اینترنتی کاشی و سرامیک | برای اینکه شما بتوانید در خانه بمانید می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. البته سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی با همکاری معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار و رفاه اجتماعی درصدد برآمدند تا با هدف ترغیب و مشارکت شهروندان در پویش «در خانه بمانیم» و همچنین کمک به رونق اقتصادی برخی از کسب و کارهای اینترنتی رسته‌های منتخب، سامانه ohop.ir را راه اندازی نمایند، تا راحت‌تر بتوانیم رسته خود را پیدا کرده و به جستجو فروشگاه اینترنتی مورد نیاز بپردازیم. البته بازار آنلاین سرام پخش نیز به عنوان سایت برتر در زمینه خدمات‌دهی و معرفی صنف کاشی و سرامیک در این سایت معرفی شده و شما برای دسترسی به سرام پخش البته با شرایط و مزایایی بیشتر می‌توانید ما را نیز از آنجا دنبال کنید.

امیداست با مشارکت و همراهی شهروندان و مدیران کسب و کارهای حاضر در این سامانه، ضمن کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، شاهد ارتقای سلامت شهروندان و رونق کسب و کارهای اینترنتی منتخب و جلوگیری از شیوع این بیماری باشیم.

 

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments