پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

معرفی سرام پخش برای ایجاد شهری هوشمند

معرفی سرام پخش برای ایجاد شهری هوشمند

معرفی سرام پخش برای ایجاد شهری هوشمند

معرفی بازار آنلاین سرام پخش در شورای اسلامی شهر یزد در راستای ایجاد شهری هوشمند

شورای شهر یزد در راستای ایجاد شهری هوشمند بعد از بررسی مجموعه‌ها و صنوف مختلفی که برای خرید آسان و آسوده مردم در شرایط فعلی جامعه که درگیر بیماری کرونا می‌باشد و نیازمند در خانه ماندن و یا فاصله اجتماعی می‌باشد، از پلتفرم‌هایی که با استفاده از ابزار تکنیکال فعالیت می‌کنند، دعوت به عمل آورده است. از مجموعه سرام پخش با توجه به راه‌اندازی پلتفرم بازار آنلاین کاشی، سرامیک، چینی بهداشتی و شیرآلات که در راستای طراحی دکوراسیون و ساختمان می‌باشد، برای معرفی بهتر و بیشتر دعوت نمود.
طی مراسمی که با حضور اعضای شورای شهر اسلامی یزد و رئیس اصناف و مدیریت فاوا شهرداری و مدیریت سازمان تبلیغات و زیباسازی شهر یزد برگزار شد، پلتفرم سرام پخش معرفی و ارائه گردد. ضمن اینکه در این برنامه با توجه به اینکه در لحظه از خدمات این مجموعه برای پاسخگویی و صرف زمان مردم بررسی گردید، در پایان مقرر شد طی جلسات و برنامه‌ریزی‌های آتی، این سازمان خدماتی در راستای معرفی بهتر سرام پخش به مردم ارائه کند.
بازار آنلاین سرام پخش، اولین پلتفرم و شبکه اطلاع‌رسانی، آموزش و معرفی محصولات کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی، سنگ و قطعات دکوراتیو و تجهیزات نصب مبتنی بر سبک و سلیقه رایج مصرف‌کنندگان ایرانی که صفر تا صد مراحل؛ تخریب و محاسبه، انتخاب مصالح و تجهیزات، حمل، نصب و تکمیل، نظافت و نگهداری را به شما آموزش و نیز اطلاع‌رسانی و آگاهی می‌دهد. سرام‌پخش، صرفا با ایجاد بستری ساده بدون نیاز به آموزش یا تخصص خاصی اجازه می‌دهد، شما در منزل یا محل کار خود، با آرامش و صرف وقت مناسب، محصولات همه کارخانه‌ها و برندهای کاشی و سرامیک ایران را مشاهده، بررسی و مقایسه کنید و پس از انتخاب محصول مورد نظر، از نزدیک‌ترین فروشنده به محل زندگی یا کار خود آگاه شوید و حتی بصورت آنلاین خریداری نمایید.
شهر یزد با توجه به اینکه در سال‌های گذشته معرفی بهتری در سطح بین‌المللی داشته و در راستای شهر جهانی رویکردی دیگر همانند شهر هوشمند را در دستور کار خود قرار داده است شاید این عملکرد نوید روزهایی بسیار امیدبخش را برای شهروندان این شهر را دارد.

معرفی سرام پخش برای ایجاد شهری هوشمند

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments