پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

استخر تفریحی در روزهای قرنطینه کرونا

استخر تفریحی در روزهای قرنطینه کرونا

تفریحی لاکچری در روز های کرونایی

در روزهایی که همه گیری کرونا بیشتر شده‌ است و محدودیت های زیادی برای مراکز تفریحی و ورزشی بوجود آمده است،داشتن استخر تفریحی در ملک شخصی مزیت محسوب می‌شود و تحمل قرنطینه را راحت تر میکند.در این حین افرادی هستند که از ابتدای ساخت ملکشان استخر تفریحی داشتند و افرادی هم به تازگی علاقمند ساخت و بازسازی استخر تفریحی هستند.

نکات مهم درباره ساخت و بازسازی استخر تفریحی :

انجام این کار نیاز به مشاوره با متخصص فنی و طراح دارد که هم از لحاظ فنی، مهندسی شده باشد و هم به لحاظ زیبایی شناختی ، اصولی طراحی شود.

در زمان بهره برداری و استفاده  ممکن است از دید ساکنین ، استخر تفریحی نیازی به تعمیر نداشته باشد ولی از این نکته غافل هستند که تعمیر دوره ای جلوی هزینه های گزاف بعدی را میگیرد.

فرسوده بودن کاشی های استخر گاهی باعث ترک کاشی و آسیب به زیرسازی و عایق های استخر خواهد شد،یا حتی ساده تر بندکشی کاشی استخر تفریحی ممکن است پس از مدتی احتیاج شود .

بازسازی استخر تفریحی چنانچه حساب شده انجام شود و ملاحظات فنی و بهینه ترین طراحی از نظر اقتصادی در بازسازی استخر لحاظ شود، میتواند استخر از کار افتاده شما را با صرف هزینه ای معقول ، کاملا احیا کند و به استخری مدرن و امروزی تبدیل کند.

اگر برای ساخت یا بازسازی استخر تفریحی منزلتان نیازمند کاشی بودید شرکت سرام‌پخش جهت خرید آنلاین، مجموعه ای از کاشی های پرسپولیس را فراهم کرده است .

کاشی پرسپولیس، دارای استاندارد ایران و اروپا است و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و بارش باران اسیدی در هر چهار اقلیم را داراست و همچنین کاشی پرسپولیس دربرابر شوک حررارتی بسیار مقاوم است،این موضوع در اقلیم‌هایی که اختلاف دمای شب و روز زیادی دارندازجمله مناطق کویری (مثل شهریزد)  بسیار پراهمیت است.

کاشی پرسپولیس مقاومت زیادی دربرابر لکه پذیری دارد و این نوعی مزیت برای کاشی‌های استخر محسوب می‌شود.

مجموعه سرام پخش متریال های برند و باکیفیت را برای ساخت و بازسازی استخر تفریحی در اختیار شما مشتریان گرامی قرارداده تا در روزهای قرنطینه، آنلاین خرید کنید و از کیفیت و قیمت مناسب محصول خریداری شده خود لذت ببرید.

شرکت سرام پخش تنها فروشگاه آنلاین ساختمانی نیست، اما بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه میکند.


نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments