پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سرام پخش اولین شرکت تضمینی صادرات کاشی و سرامیک در ایران

سرام پخش اولين شركت تضمينی صادرات كاشی و سراميک در ايران

سرام پخش اولین شرکت تضمینی صادرات کاشی و سرامیک در ایران

آیا می دانید!؟

سرام پخش به عنوان اولین شرکت تضمینی صادرات کاشی و سرامیک در ایران، با رعایت کامل استاندارد ملی، بین‌المللی و بانکی در سال ٢٠١٩ بالاترین سهم صادرات رتبه متراژی به کشورهای ارمنستان، گرجستان و قطر را داشته است.

شرکت سرام پخش با توجه به تبادلات و بازاریابی و پیش زمینه همکاری در زمینه صادرات کاشی و سرامیک با کشورهای قطر، بحرین، عمان، گرجستان و ارمنستان و نیز همکاری با کارخانجات بسیاری در استان یزد و یا حتی خارج از استان یزد با ارائه تنوع محصولات پرسلان، کف و دیوار در طرح و رنگ و سایزهای متنوع، زمینه صادرات محصولات کاشی و سرامیک و محصولات مرتبط را به کشورهای قطر، ارمنستان، گرجستان، بحرین و عمان را فراهم نموده است.

این روزها شرکت سرام پخش به عنوان تنها و اولین صادرکننده محصولات کاشی و سرامیک ایران با رعایت کامل استانداردهای بین‌المللی و بانکی در بستری که از قبل فراهم شده است، توانسته بالاترین رتبه متراژی صادرات محصولات کاشی و سرامیک در تنوع طرح، رنگ و سایز از هر برند و کارخانه را با معرفی بهتر و بیشتر به کشورهای قطر، ارمنستان، گرجستان، بحرین و عمان انجام دهد.

برای معرفی محصولات خود برای صادرات می‌توانید با دفتر مرکزی سرام پخش به شمار ه تماس ۸۲۴۴۷۶۰-۰۳۵ و یا وب‌سایت سرام پخش www.cerampakhsh.com  ارتباط بگیرید.


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments