پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تولید کاشی و سرامیک شوگر در سایز ۶۰*۳۰ برای دیوار

تولید کاشی و سرامیک شوگر در سایز 60*30 برای دیوار

تولید کاشی و سرامیک شوگر در سایز ۶۰*۳۰ برای دیوار

آیا می‌دانید برای اولین بار محصولات کاشی و سرامیک شوگر در سایز ۶۰*۳۰ برای دیوار در کاشی خیام تولید شده است!؟

شرکت کاشی و سرامیک خیام میبد با بهره‌گیری از پرسنل باتجربه و کارآزموده و جدیدترین فناوری، برترین و مرغوب‌ترین تولیدات خود را مطابق با استانداردهای جهانی به بازارهای هدف در داخل و خارج از کشور عرضه می‌نماید. تولیدات این شرکت در سایزهای ۹۰*۳۰ ، ۵۸*۵۸ ، ۳۰*۳۰ ، ۵۰*۵۰ ، ۶۰*۳۰ برای کف و دیوار در طرح و رنگ‌هایی متمایز می‌تواند هر فردی را به خود جذب کند.

 

سرام پخش توزیع‌کننده انحصاری محصولات کاشی خیام در استان تهران و البرز به پشتوانه انبار مرکزی تهران و البرز با تنوع تمام محصولات برای خدماتی بهتر و سریعتر راه‌اندازی کرده است و به کلیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران استان تهران و البرز، نمایندگی انحصاری فروش محصولات کاشی خیام را ارائه می‌دهد. البته با توجه به اینکه شما می‌توانید محصولات کاشی خیام را بر روی بازار آنلاین سرام پخش به صورت دکور زنده ببینید، امکان انتخابی دقیق، مطمئن و سریع را به صورت آنلاین به شما داده است.

 

تولید کاشی و سرامیک شوگر در سایز 60*30 برای دیوار

طرح دکوراسیون اسپارتا ۶۰*۳۰ خیام-پانچ روستیک

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک  کارخانه-کاشی-خیام/www.cerampakhsh.com/mag ” مراجعه نمایید و هم چنین برای دیدن طرح‌ها و سایز و رنگ‌های متنوع محصولات کاشی خیام می‌توانید به بازار آنلاین سرام پخش مراجعه نمایید ، اینجا  را کلیک کنید.

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments