پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

جدیدترین و زیباترین مدل‌های کاشی و سرامیک حمام و دستشویی ۲۰۲۳ + تصاویر

دکور حمام با کاشی سرامیک جدید

جدیدترین و زیباترین مدل‌های کاشی و سرامیک حمام و دستشویی ۲۰۲۳ + تصاویر

فهرست مطالب

کاشی سرامیک یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای به شمار می‌رود و بدیهی است که در هنگام انتخاب آن با فاکتور‌های مختلفی مواجه شوید. رعایت برخی موارد در خرید کاشی سرامیک ضرورت دارد تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.
فارغ از بحث کیفیت، موضوع بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید ظاهر انواع کاشی سرامیک است. البته این گفته به این معنا نیست که کیفیت کاشی و سرامیک اهمیتی ندارد! ولی موضوع بحث ما در این نوشته نیست اما در معرفی برخی از انواع کاشی سرامیک ممکن است در مورد ویژگی‌های ساختاری محصولات نیز صحبت کنیم.

خرید کاشی حمام و سرویس بهداشتی از سرام پخش

هم‌چنین قصد ما در این نوشته تنها معرفی جدید‌ترین مدل کاشی حمام و دستشویی است؛ نه توصیه به خرید نوعی محصول خاص. تا زمانی که پای کیفیت در میان باشد می‌توان توصیه‌هایی را برای انتخاب انجام داد اما انتخاب ظاهر کاشی سرامیک موضوعی کاملاً سلیقه‌ای است و بسته به تمایلات شخصی شما و هم‌چنین دکوراسیون منزلتان متفاوت خواهد بود.
به‌همین‌جهت تا انتهای این نوشته با سرام پخش همراه باشید تا جدید‌ترین مدل کاشی سرامیک حمام و دستشویی را برایتان معرفی کنیم و نکاتی در مورد آن‌ها به شما بگوییم.

جدیدترین مدل کاشی سرامیک برای حمام و سرویس بهداشتی

به روزترین مدل کاشی حمام

سرامیک دستشویی جدید

کاشی حمام و سرویس بهداشتی-لاکچری

شیک‌ترین و زیباترین مدل‌های کاشی سرامیک سرویس بهداشتی و حمام

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، شیک بودن به معنای لوکس بودن هر محصولی از جمله کاشی و سرامیک نیست! در بین جدید‌ترین مدل‌های کاشی سرامیک حمام و سرویس بهداشتی باید مدلی را انتخاب کنید که از نظر طرح و رنگ با فضا مطابقت داشته باشد تا بتواند خود را بهتر نشان دهد.
در بین این موارد می‌توان اشاره کرد به:
کاشی‌های پازلی
• کاشی‌های لوزی
• کاشی‌های متالیک فلزی
• کاشی براق و انعکاس دهنده

البته این موارد به صورت کلی مطرح شدند و باز هم بسته به شرایط محیط، باید با فاکتور‌های بیشتری از قبیل مساحت فضا، نوع دکوراسیونی که قصد پیاده‌سازی آن‌را دارید، نورپردازی مورد نظر و بسیاری موارد دیگر، مقایسه‌هایی انجام دهید.

لوکس ترین کاشی سرامیک سرویس بهداشتی و حمام

مدل های جدید کاشی سرامیک سرویس بهداشتی

مدل کاشی حمام 2022

کاشی سرامیک حمام لوکس و جدید

مدل‌های زیبای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مدرن

در مدل‌های مدرن کاشی و سرامیک دیگر اثری از طرح و نقش سنتی و پیچیده دیده نمی‌شود و طرح و نقش در این نوع کاشی سرامیک‌ها ساده ولی خاص شده است.
برخی از جدیدترین مدل‌های کاشی سرامیک حمام دستشویی عبارتند از:
• کاشی سرامیک مات
• کاشی‌های مدل چوبی
• کاشی‌های متالیک فلزی
• کاشی سرامیک بدون طرح
• کاشی سرامیک با رنگ خنثی
در مدل‌های جدید‌تر و مدرن‌تر کاشی سرامیک، شیک‌ترین کاشی سرامیک دستشویی عموماً کاشی و سرامیک‌های ساده اما با رنگ خاص هستند که با یک نورپردازی زیبا می‌توانند جلوه بخشی بسیار بالایی داشته باشند.

——————————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی را مطالعه بفرمایید.

——————————————–

مدل های کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مدرن

کاشی حمام جدید

بهترین کاشی سرویس بهداشتی

بهترین کاشی و سرامیک برای حمام

زیباترین طرح کاشی برای دیوار سرویس بهداشتی

فارغ از موضوع کیفیت، در بحث جلوه بخشی، کاشی دیوار از سرامیک کف نقش پررنگ‌تری دارد و به‌همین واسطه برای انتخاب کاشی دیوار طرح و نقش کاشی اهمیت فراوانی داد. در بین جدیدترین مدل کاشی سرامیک، باید از مدل‌هایی استفاده کنید که دارای طرح و نقش خیلی شلوغی نباشند و رنگ مناسبی نیز داشته باشند.
از جمله این موارد می‌توان اشاره کرد به:
• کاشی آجری
• کاشی منقوش
کاشی طرح چوب
• کاشی شیشه‌ای
• کاشی سه بعدی
کاشی سه بعدی نوع جدیدی از کاشی است که با توجه به خاص بودن طرح و نقش خود و هم‌چنین فرآیند نصب دشوار‌تر نسبت به سایر انواع کاشی، طرفداران کمتری دارد اما می‌تواند به‌عنوان یک کاشی با طرح و نقش خاص، مورد استفاده قرار بگیرد.

——————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله سرامیک بهتر است یا پارکت را مطالعه بفرمایید.

——————————————

خرید پرفروش ترین سرامیک کف در فروشگاه آنلاین سرام پخش

سرامیک کف هال

زیباترین طرح کاشی برای دیوار سرویس بهداشتی

جدیدترین های کاشی دستشویی

کاشی حمام و دستشویی جدیدترین-ها

کاشی حمام و دستشویی لاکچری

جدیدترین طرح‌های کاشی‌های کف توالت و حمام

هنگامی که قصد خرید در بین جدیدترین مدل کاشی سرامیک حمام دستشویی برای کف را دارید، علاوه‌بر طرح و نقش، کیفیت نیز اهمیت پیدا می‌کند اما در این نوشته قصد نداریم تا در رابطه با فاکتور‌های کیفی کاشی سرامیک کف صحبت کنیم.
امروزه برخلاف گذشته، مدل‌های متنوعی از انواع کاشی سرامیک برای کف سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد که بسته به سلیقه و تمایلات شخصی شما قابل انتخاب است.
از انواع این مدل‌ها می‌توان اشاره کرد به:
• کاشی‌های مات
• کاشی بافت دار
• کاشی باریک و بلند
• کاشی طرح چوب و پارکت
توجه داشته باشید که تمام موارد گفته شده تنها بخش بسیار کوچکی از تنوع بسیار زیاد انواع کاشی سرامیک است.

——————————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله طرح های کاشی کاری مدرن را مطالعه بفرمایید.

——————————————–

جدیدترین طرح‌ کاشی‌ کف توالت و حمام

کاشی حمام و دستشویی مدرن

کاشی مناسب حمام و دستشویی

کاشی حمام مدل ۲۰۲۲

به عنوان آخرین بخش از معرفی جدید‌ترین مدل کاشی سرامیک حمام دستشویی، به معرفی مدل‌های ترند سال ۲۰۲۲ می‌پردازیم. در سال جدید مانند سال‌های گذشته انواع و اقسام مختلفی از کاشی سرامیک وارد بازار شده و ترند می‌شوند که از معروف‌ترین آن‌ها در سال ۲۰۲۲ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• کاشی سرامیک شش ضلعی
• کاشی سرامیک طرح اسلیت
• کاشی سرامیک مشکی مات
• کاشی سرامیک با نقوش پیچیده
• کاشی سرامیک شفاف مدل آدامسی
حال که درباره مدل‌های جدید کاشی سرامیک و ویژگی‌های آنها صحبت شد، در ادامه می‌رسیم به معرفی و تشریح جدیدترین مدل‌های کاشی و سرامیک.

خرید کاشی و سرامیک برند مرجان  در فروشگاه آنلاین سرام پخش

کاشی حمام برند مرجان

دکور حمام با کاشی مدل 2022

کاشی براق و انعکاس‌ دهنده

کاشی و سرامیک‌های براق و منعکس‌کننده بهترین گزینه خرید برای حمام‌های دارای فضای محدود و کوچک هستند؛ چرا که حتی در صورت تیره بودن رنگ کاشی‌ها، به‌خوبی می‌توانند نور را در محیط پخش و منعکس کنند و فضای حمام را از آنچه که هست، بزرگ‌تر جلوه دهند.
هم‌چنین کاشی سرامیک‌های براق که از جدید‌ترین مدل کاشی سرامیک حمام دستشویی نیز به شمار می‌روند توانایی بخشیدن جلوه‌ای لوکس به فضا را دارند! به طور کلی این ویژگی ذاتی کاشی سرامیک‌ براق هستند که فضا را بهتر از آنچه که هست نشان می‌دهند.
ویژگی مناسب دیگر برای انواع کاشی سرامیک براق چه در خانه و چه در سرویس بهداشتی، این است که می‌توانید با هر نوع دیزاین و دکوراسیونی از این نوع کاشی سرامیک استفاده کنید. کاشی سرامیک براق و روشن با هر نوع محصولات تزئینی و هر نوع دکوراسیونی همخوانی دارد و درصورتی که قصد پیاده‌سازی دکوراسیون خاصی را در حمام و دستشویی دارید می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.
این نوع از کاشی سرامیک هم برای داخل فضا و هم برای سرویس بهداشتی امروزه بسیار محبوب بوده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ طوری‌که استفاده از کاشی سرامیک براق امروزه بیشتر از سایر انواع کاشی سرامیک متداول است.

——————————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله سرامیک کف اتاق خواب را مطالعه بفرمایید.

——————————————–

دکور حمام با کاشی براق

کاشی مات

در نقطه مقابل کاشی سرامیک براق و انعکاس دهنده نور، کاشی مات وجود دارد. این مدل که جزو جدیدترین مدل‎های کاشی سرامیک حمام و دستشویی نیز به شمار می‌رود، بسیار جلوه خاص و زیبایی دارد اما به‌دلیل همین خاص بودن، سخت پسند می‌شود و خیلی رایج نیست اما همچنان طرفداران خاص خود را دارد.
این نوع کاشی سرامیک همان‌طور که از نامش پیداست اغلب با رنگ‌های تیره تولید می‌شود و نور را منعکس نمی‌کند و به‌همین‌جهت برای سرویس‌های بهداشتی کوچک مناسب نیست؛ چرا که فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهد و احساس خفگی برای افراد به وجود می‌آورد.
هم‌چنین به دلیل این‌که نور در این سرامیک‌ها منعکس نشده و جذب می‌شود، درصورت به کار‌گیری کاشی سرامیک براق در سرویس بهداشتی مد نظر، باید قدری بیشتر روی نور پردازی کار کنید تا بتوانید نور محیط را به‌خوبی تنظیم کنید. البته لازم به ذکر است که در صورت پیاده‌سازی نورپردازی با رنگ و شدت مناسب، یک فضا با کاشی سرامیک مات و تیره، جلوه‌ای بسیار زیبا و خاص خواهد داشت.
این نوع کاشی سرامیک امروزه بیشتر در دکوراسیون‌های مدرن و خلوت به کار می‌رود و چه در سرویس‌های بهداشتی و چه در هر کجای دیگر فضا که مورد استفاده قرار بگیرد، نباید فضا را خیلی شلوغ کرد؛ چرا که به خودی خود کاشی سرامیک مات باعث کوچک‌تر شدن فضا خواهد شد.
بنابراین در هنگام انتخاب چنین نوع فضایی باید فاکتور‌های مختلفی را در نظر داشته باشید و بی‌گدار به آب نزنید!

دکور حمام با کاشی سرامیک مات

کاشی‌های آبی فیروزه‌ای

این مدل کاشی‌ها که معمولاً در رنگ‌های آبی و سبز دریا مشاهده می‌شوند، شاید خیلی برای قسمت‌های دیگر فضا محبوب نباشند اما قطعاً از بهترین رنگ‌های موجود در بازار برای تزئین حمام هستند و به شما حس شناور بودن در امواج دریا را القا خواهند کرد. این کاشی‌ها نیز مانند مدل براق، نور را انعکاس می‌دهند و برخی مدل‌های آن شکلی موج‌گونه دارند. از این مدل کاشی‌ها بیشتر در حمام کوچک استفاده می‌شود و رنگ آبی آن مایه آرامش، روشنی و پرهیز از استرس است.
البته همان‌طور که گفته شد این رنگ کاشی سرامیک در دسته‌بندی کاشی سرامیک براق انعکاس دهنده قرار می‌گیرد اما به دلیل خاص بودن به صورت جداگانه مطرح شده است. این نوع از کاشی سرامیک به دلیل خاص بودن رنگ خود بیشتر سلیقه‌ای است و نمی‌توان موضوع خاصی را برای انتخاب آن مطرح کرد.
لازم به ذکر است که کاشی سرامیک فیروزه‌ای که امروز در لیست جدید‌ترین مدل کاشی سرامیک حمام دستشویی قرار گرفته است، به‌تازگی ساخته نشده و سالیان زیادی است که به تولید می‌رسد اما به‌دلیل زیبایی و محبوبیت خود همواره روی بورس است و هر سال با مدل‌های جدید به بازار معرفی می‌شود.
درصورتی که دنبال یک طرح خاص و زیبا در کنار خاصیت آرامش بخشی و ضد استرس هستید، کاشی سرامیک فیروزه‌ای می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما عزیزان باشد.

دکور حمام با کاشی آبی فیروزه ای

کاشی‌های پازلی

اگر از شیفتگان هنر روز هستید، استفاده از کاشی‌های پازلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این نوع کاشی حمام، محیط شما را به‌خاطر چینش منظم، بسیار هنری و شیک جلوه می‌دهند. البته باید توجه داشته باشید این گزینه از لیست جدیدترین مدل کاشی سرامیک حمام دستشویی بسیار خاص بوده و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.
همان‌گونه که طرح‌ها و نقش‌های هنری مورد پسند همه نیستند، این نوع کاشی سرامیک هم به‌همین‌ترتیب مورد پسند همه نیست و برخی افراد بسته به سلیقه خاصی که دارند از چنین مدل کاشی سرامیکی استفاده می‌کنند.
بر خلاف سایر انواع کاشی سرامیک‌ها که دارای نظم خاصی هستند و قطعات تشکیل دهنده آن‌ها از یک یا نهایتاً دو طرح ساخته شده‌اند، این مدل کاشی سرامیک در یک قسمت کوچک می‌تواند دارای تعداد زیادی تکه با طرح‌های مختلف باشد. به‌عبارت دیگر یک بی‌نظمی خاص در سرتاسر این نوع کاشی سرامیک می‌توان مشاهده کرد.
اگر خرید کاشی پازلی را در برنامه خرید خود قرار داده‌اید، می‌توانید به فروشگاه سرام پخش سری بزنید و خرید خود را انجام دهید.

دکور سرویس بهداشتی با کاشی پازلی

کاشی‌های باریک و بلند

امروزه استفاده از کاشی‌های باریک و بلند در حمام بسیار رواج پیدا کرده است و یکی از مدرن‌ترین انواع کاشی‌های مورد استفاده در حمام به‌شمار ‌می‌روند. شما با استفاده از کاشی‌های باریک و بلند می‌توانید حمام خود را عریض و بزرگ‌تر جلوه دهید.

دکور حمام با کاشی باریک و بلند

کاشی‌های مدل چوبی

کاشی‌های چوبی به‌تازگی شروع به جذب مشتری در بازار کرده‌اند و مدتی است که رواج یافته‌اند. این کاشی‌ها مانند انواع پارکت و کفپوش‌های چوبی ساخته شده‌اند اما به دلیل برخی محدودیت‌های این نوع کفپوش‌ها، مدل سرامیکی آن‌ها با طرح و نقشی مشابه روانه بازار شده است.
با برنامه‌ریزی و گرفتن ابعاد کف حمام، می‌توانید این کاشی‌ها را در ابعاد مناسب در حمام منزل نصب کنید. این کاشی و سرامیک حمام این امکان را به شما می‌دهد تا از کنار هم قرار دادن کاشی‌ها، الگو‌های مختلفی را به دست بیاورید.
این کاشی‌ها برای نصب در حمام نیز به کار ‌می‌روند؛ چرا که مقاومت بیشتری در برابر لکه و رطوبت آب دارند. برای به دست آوردن ظاهری جذاب و زیبا از این کاشی‌ها، می‌توانید آن‌ها را با دیگر کفپوش‌ها یا مواد پوشاننده کف از جمله سنگ‌های کفپوش و غیره ترکیب کنید. این سبک غیر منتظره و عجیب اما زیبا، باعث افزایش زیبایی و جذابیت کفپوش سرامیکی می‌شود.

دکور سرویس بهداشتی با کاشی طرح چوب

کاشی مرمر در الگوهای متنوع و ابعاد بزرگ تر

مرمر ماده‌ای با کیفیت بالا است که به‌دلیل زیبایی خیره‌کننده‌ای که دارد، محبوب شده است. این سنگ طبیعی و شفاف، به دلیل لوکس بودن و زیبایی منحصر به فرد، بیشتر در بنا‌هایی از جمله کاخ‌ها و عمارت‌ها به کار می‌رود. به تدریج این سنگ زیبا، به خانه‌ها و مکان‌های کوچک‌تر نیز ورود پیدا کرد و توانست ظاهر خانه‌ها را جذاب و زیبا کند.
با رشد فناوری و حمل و نقل این امکان برای صنعتگران فراهم شد تا بتوانند با استفاده از این سنگ طبیعی، به تولید کاشی‌های متنوع و گوناگون بپردازند؛ در نتیجه صاحبان خانه‌ها نیز توانستند آن‌ها را مورد استفاده قرار دهند. کاشی‌های مرمر معمولاً در مقیاس بزرگ کاربرد دارند. این کاشی‌ها، در عصر حاضر در محیط‌هایی از جمله حمام به کار ‌می‌روند.

دکور حمام با کاشی طرح مرمر

کاشی و سرامیک حمام متالیک فلزی

بدون شک کاشی‌های متالیک فلزی از دسته کاشی‌هایی به شمار ‌می‌روند که مجدداً روند افزایشی مصرف پیدا کرده و در طراحی‌های دکوراسیون استفاده می‌شوند. البته تا پیش از این، این نوع کاشی سرامیک بیشتر در محیط‌های صنعتی به‌دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل مخرب مورد استفاده بود و به‌همین‌جهت به طرح و نقش آن خیلی اهمیت داده نمی‌شد اما تولید‌کنندگان متوجه شدند که این نوع کاشی سرامیک پتانسیل استفاده در محیط‌های خانگی و اداری را نیز دارد و به تبع آن اقدام به تولید کاشی سرامیک متالیک فلزی در طرح‌ها و نقش‌های زیبا و مورد پسند عام کردند. به‌این صورت این نوع کاشی سرامیک، در لیست جدید‌ترین مدل کاشی سرامیک حمام دستشویی قرار گرفت.
کاشی فلزی به دلیل براق بودن و بازتاب جالب و بی‌نقص نور، می‌تواند یکی از مناسب‌ترین کاشی‌ها برای استفاده در محیط‌هایی از جمله کف حمام باشد.
این کاشی با ویژگی‌های برتری که دارد، می‌تواند به حمام شما ظاهری زیبا و درخشان بدهد. در حال حاضر، شاید این کاربرد کاشی‌های متالیک رایج نباشد اما در سال‌های آینده، قطعاً مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

—————————————

برای کسب اطلاعات بشتر پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای انتخاب کاشی حمام و دستشویی را مطالعه بفرمایید.

—————————————

دکور حمام با کاشی متالیک

کلام آخر
در این نوشته تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا شما عزیزان را با لیستی از جدید‌ترین مدل کاشی سرامیک حمام و دستشویی آشنا کنیم. همان‌طور که پیشتر نیز گفت شد هیچ کدام از موارد گفته شده به صورت مطلق توصیه نمی‌شوند و اینکه کدام نوع را انتخاب کنید بستگی به تمایلات و سلیقه شخصی خودتان دارد.
البته که باید به‌جز سلیقه شخصی، دکوراسیون و فضای کلی مکان را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به خرید کاشی سرامیک کنید.
شما می‌توانید برای خریدانواع کاشی و سرامیک ، چینی بهداشتی، روشویی و شیرآلات به فروشگاه سرام پخش مراجعه کنید. هم‌چنین در صورت داشتن هرگونه سوالی می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی ما در ارتباط باشید و با مشاوره‌های آن‌ها خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

سوالات متداول…

کاشی سرامیک مات، کاشی‌های مدل چوبی، کاشی‌های متالیک فلزی، کاشی سرامیک بدون طرح، کاشی سرامیک با رنگ خنثی

کاشی سرامیک شش ضلعی، کاشی سرامیک طرح اسلیت، کاشی سرامیک مشکی مات، کاشی سرامیک با نقوش پیچیده، کاشی سرامیک شفاف مدل آدامسی

بله؛ شما با مراجعه به صفحه خرید اقساطی سایت سرام پخش می‌توانید از شرایط و جزئیات آن اطلاع پیدا کنید

چون مقاومت بیشتری در برابر لکه و رطوبت آب دارند.

چون فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهد و احساس خفگی برای افراد به وجود می‌آورد.

دکور حمام با کاشی جدید

خرید کاشی حمام و دستشویی از بازار آنلاین سرام پخش

نظرات ۱۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments