پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

معرفی بازار آنلاین سرام پخش در راستای ایجاد شهری هوشمند

معرفی بازار آنلاین سرام پخش در راستای ایجاد شهری هوشمند

معرفی بازار آنلاین سرام پخش در راستای ایجاد شهری هوشمند | با همه گیری کرونا و ایجاد اختلالی که در زندگی همه ما پیش آمده، شورای شهر یزد نیز در راستای آسایش مردم و با توجه به شرایط فعلی جامعه، از پلتفرم‌هایی حمایت کرده که با ابزار تکنیکال فعالیت می‌کند ، یکی از این پلتفرم ها بازار آنلاین سرام پخش میباشد ، که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

سرام پخش راهی به سوی شهر هوشمند

یک محیط زیبا تا حد زیادی در آرامش روحیه تأثیر می گذارد. با وجود شرایط کرونا نیز ناچاریم ساعات زیادی را در خانه سپری کنیم. در این زمان یک محیط زیبا می تواند به حفظ روحیه ما کمک کند. از طرفی، نیاز به وجود یک بستر معتبر برای آگاهی و آموزش لازم در زمینه نصب کاشی و سرامیک حس می شود. درصد زیادی از زیباسازی محیط مربوط به دیوارها و کاشی و سرامیک است. در همین راستا شورای شهر یزد از پلتفرمی استقبال کرد که شعار آن “ساخت شهری هوشمند” است و بستری برای آموزش و خدمات فراهم کرده است.

بازار آنلاین کاشی و سرامیک

این پلتفرم بازار آنلاین کاشی و سرامیک است. با پلتفرم مجموعه سرام پخش می توانید انواع کاشی و سرامیک ازجمله انواع کاشی بین کابینتی ، کاشی حمام، دستشویی و آشپزخانه را مشاهده کنید و براحتی با شرایط عالی خرید نمایید.

معرفی بازار آنلاین سرام پخش در راستای ایجاد شهری هوشمند

در مراسمی که اعضای شورای شهر یزد به همراه مدیریت فاوا، شهرداری و سازمان تبلیغات شهر یزد، حضور داشتند، این پلتفرم معرفی شد. ازجمله خدمات سرام پخش امکان مقایسه آنلاین محصولات و خرید از نزدیک ترین نماینده به شماست. سرام پخش با حذف واسطه‌ ها بهترین قیمت خرید کاشی و سرامیک را ارائه کرده است. بازار آنلاین کاشی و سرامیک سرام پخش به عنوان اولین پلتفرم در زمینه آموزش و ارائه خدمات نصب و راه اندازی محصولات کاشی و سرامیک، همه محصولات را از انتخاب و معرفی آن ها تا نصب و نگهداری به همراه قیمت کاشی و سرامیک ارائه کرده است.

خریدی آسان و بی دغدغه کاشی وسرامیک

در سرام پخش بدون نیاز به آموزش و تخصص، می توانید محصولات کارخانه ها و فروشندگان کاشی و سرامیک را بررسی و مقایسه کرده و بتوانید سفارش خود را آنلاین ثبت کنید. وجود بات تلگرامی نیز این امکان را می دهد که با فیلتر دلخواه به جستجوی محصولات بپردازید و عکس و مشخصات محصولات را مشاهده کنید. این بات نیز وضعیت فاکتور و سفارش را هم به خریداران اطلاع رسانی می کند. در نهایت این بات، امکان اعلام آخرین وضعیت سفارش یا درخواست اضافه خواهد شد. آموزش‌های سرام پخش به شما این اطمینان را می‌دهد که خودتان خالق زیبایی‌های محیط اطرافتان باشید.

امکان مقایسه کالا در سرام پخش

در بازار آنلاین سرام پخش این امکان وجود دارد که هر نوع کالا را با توجه به قدرت مالی و سلیقه و نیازمندی متفاوت، مقایسه کرده و سپس انتخاب کنید. هر محصولی را در سرام پخش می توانید با هر نوع برند و طرح و رنگ مد نظر، با هم مقایسه کنید. ضمن اینکه راهنمایی و مشاوره کارشناسان سرام پخش نیز کمک می کند تا انتخاب دقیقی داشته باشید.

جستجوی سریع و پیشرفته انواع کاشی و سرامیک

همین الان وارد فروشگاه اینترنتی سرام پخش شوید. می بیند که بر اساس رنگ، مدل، نوع و محل استفاده از کاشی و سرامیک می توانید محصول را انتخاب کنید. امکان دسترسی سریع و راحت برای کاربر، باعث شده تا فروشگاه آنلاین سرام پخش محبوب شود. کافیست در صفحه اصلی در قسمت دسته بندی کالا کلیک کنید تا با توجه به سایز، برند یا حتی کاربرد کاشی آشپزخانه ، توالت، حمام و… محصولات مربوط را مشاهده کنید. اگر برند یا کالای خاصی را می خواهید وارد بخش برندهای کاشی و سرامیک شده و کارخانه مورد نظر را پیدا کنید، فیلترهای سمت راست انتخاب دقیقتر و راحت تری را پیش رو قرار می دهد. نوار جستجو  بر اساس نوع طرح کاشی و سرامیک انواع لعاب و سایزهای طرح را نشان می دهد.

تعامل مستقیم مشتریان و فروشنده

بهترین ویژگی سرام پخش امکان تعامل بین مشتریان و فروشندگان کاشی و سرامیک بدون واسطه است. همچنین ۲۴ ساعته می توانید مشاوره و راهنمایی آنلاین دریافت کنید.

کاهش هزینه خرید کاشی

خرید کاشی به شکل حضوری هزینه زیادی به همراه دارد.  چون باید به فروشگاه های کاشی سرامیک بروید، ساعت ها در ترافیک باشید تا در نهایت بتوانید انتخاب کنید. اما در سرام پخش بدون اینکه زمانی زیادی از شما گرفته شود، می توانید یک خرید غیر احساسی داشته باشید. در بازار بزرگ آنلاین سرام پخش چرخی بزنید و تنوع گسترده ای از محصولات را مشاهده کنید. همچنین طیف زیادی از محصولات از لحاظ رنگ، طرح و برند در اختیارتان قرار دارد که می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کنید و یک انتخاب مطمئن داشته باشید.

لمس محصولات با دریافت نمونه رایگان

در صورتی که بخواهید محصولی را به عنوان نمونه دریافت کنید این امکان در سرام پخش برایتان وجود دارد تا محصول را انتخاب کرده و نمونه ای از آن را به صورت رایگان دریافت کنید و سپس اگر محصول مطابق با نظر و سلیقه تان بود آن را خریداری کنید و در آینده برای انتخاب کاشی و سرامیک پشیمان نشوید.

یافتن نصاب و کاشی کار

اگر بخواهید کاشی و سرامیک محل زندگی را خودتان نصب کنید می توانید تمام اموزش های مورد نیاز برای نصب را در سرام پخش پیدا کنید. تیم حرفه ای سرام پخش با ارائه تمام نکات نصب را آموزش داده تا کار نصب را انجام دهید. حتی اگر وقت کافی برای نصب ندارید و به دنبال نصاب حرفه ای هستید، با ذکر محل زندگی تان در سرام پخش، به شما بهترین نصاب و کاشی کار را معرفی خواهد کرد.

اپلیکیشن سرام پخش

با افزایش خرید اینترنتی حتی برای خرید کاشی و سرامیک هم کافی است محصول مورد نظرتان را در گوگل سرچ کنید و در عرض چند دقیقه آن را خریداری کنید. برای خرید کاشی و سرامیک هم اپلیکیشن سرام پخش این امکان را فراهم کرده تا بدون نیاز به لپ تاپ، روی گوشی خود همراه داشته باشید و هر بار گزارشی از خریدهایتان، آموزش‌ها، محصولات جدید از کاشی و سرامیک ،  اکسسوری‌های ساختمانی ، شیرآلات و چینی بهداشتی را نیز دریافت کنید. دقت در ویژگی ها و امکان مقایسه و خرید قسطی در اپلیکیشن نیز فراهم است. همچنین می توانید کالای مورد نیازتان را از فروشندگان و بازرگانی های نزدیک به محل زندگی تهیه کنید که این امکان در اپلیکیشن وجود دارد.

معرفی بازار آنلاین سرام پخش در راستای ایجاد شهری هوشمند

خرید اقساطی کاشی و سرامیک

در برخی موارد ممکن است توان پرداخت هزینه یک جا را نداشته باشید. در صورتی که می خواهید کاشی و سرامیک تهیه کنید، جای نگرانی نیست. سرام پخش با تخفیف و فروش های ویژه و امکان پرداخت قسطی شرایط دلخواهی را برای خرید قسطی کاشی و سرامیک ایجاد کرده است.

در سرام پخش می توانید سبک زندگی را تغییر داده و از طریق کارت اعتباری، به صورت قسطی یا یکجا، محصول مورد نظر را انتخاب کرده و تحویل بگیرید. به این ترتیب علاوه بر خرید باکیفیت کاشی و سرامیک، خیال تان از بابت زیبایی محیط اطراف تان نیز راحت خواهد شد. در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره برای خرید کاشی و سرامیک دارید، مشاوران سرام پخش مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند. برای زیباتر کردن محیط تان اقدام کنید.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments