پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

هشت نمونه از برترین محصولات کاشی

انواع-برتر-کاشی

هشت نمونه از برترین محصولات کاشی

هشت نمونه از برترین محصولات کاشی | امروزه صنعت کاشی و سرامیک به دلیل استفاده گسترده در دکوراسیون داخلی و خارجی از اهمیت زیادی برخوردار است، از این رو در مجله سرام پخش به توضیح مختصر چند نمونه برتر محصولات کاشی می پردازیم.

سرامیک

کاشی های سرامیکی محصولی چند منظوره است و برای استفاده در هر اتاقی، آسان و عالی می باشد. این محصول رایج ترین کاشی به کار رفته در هر منزل مسکونی است چون با دوام بوده و نگهداری از آن راحت می باشد. کاشی های سرامیکی شامل چندین سبک و سیاق است و می توان آن را با هرگونه طراحی متناسب کرد. همچنین دارای دو نوع یعنی لعابدار و بدون لعاب است. محصول بدون لعاب، ساده و هنرمندانه و کاشی سرامیک های لعابدار برای پوشش سطوح کف ماندگاری طولانی تری دارد.

طرح دکوراسیون واتیکان قهوه ای طلایی ۶۰*۶۰ امرتات سرام-رستیک
انواع برتر کاشی-سرامیک
طرح دکوراسیون بفیکا طوسی طلایی ۶۰*۶۰ امرتات سرام-رستیک

کاشی پرسلانی

رایج ترین نوع کاشی، کاشی پرسلانی است که با کاشی سرامیکی فرق دارد. کاشی پرسلانی را می توان در محوطه های بیرونی ساختمان ها استفاده کرد. زیرا یخ نمی زند، کم رنگ نمی شود و ترک نمی خورد. همچنین می توان آن را در جاهایی دیگر مانند حمام یا آشپزخانه، محوطه های پر رفت و آمد و صفحات پشت شیر آب آشپزخانه به کار برد. بنابراین محبوب ترین گزینه برای کاربردهای داخل و خارج ساختمان میباشد. نکته دیگر اینکه مهندسان معمار و طراحان هم ترجیح می دهند از همین محصول استفاده کنند.

دکوراسیون کاشی پرسلان (ZPME3028C) کرم ۳۰*۹۰ کاشی میلاد
انواع-برتر-کاشی-پرسلانی
دکوراسیون کاشی پرسلان (MPME3022C ) کرم ۳۰*۹۰ کاشی میلاد

کاشی سیمانی

این کاشی ها قدیمی ترین نوع کاشی می باشد که از قرن ۱۹ مورد مصرف بوده است. این محصول بسیار متغیر است از این جهت که در طرح ها و رنگ هایی جذاب در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. کاشی های سیمانی در طرحها و رنگهای مختلف و اشکال متنوع به چشم می خورد.

دکوراسیون کاشی روشن آراد طوسی ۳۰*۶۰ کاشی پرنیان
انواع-برتر-کاشی-سیمانی
دکوراسیون کاشی روشن اسپانتیک کرم ۳۰*۹۰ کاشی پرنیان

موزاییک‌ها

کاشی های موزاییکی در زمره محبوب ترین کاشی های تزئینی قرار دارند. این کاشی های اغلب مربع شکل، به شکل مربع های کوچک در کنار هم چیده می شوند تا برای خلق جلوه بصری وسیع، نمایی بزرگتر از نمای تک تک شان را ایجاد کند.

کاشی موزاییکی را می توان از مواد گوناگون تهیه کرد که سنگ، شیشه و سرامیک رایج ترین این مواد هستند. این نوع کاشی فرصتی می دهد که خلاقیت خود در طراحی داخلی را به چالش بکشید. زیرا شکل، اندازه، رنگ، سبک و حتی مواد بسیار گوناگونی دارد.

انواع-برتر-کاشی-موزاییک
موزاییک دریا خاکستری ۴۰*۴۰ سنگامیک
انواع-برتر-کاشی-موزاییک
دکوراسیون موزاییک جام سفید ۴۰*۴۰

کاشی های مرمری


سنگ مرمر دوام بسیار زیادی دارد که به خاطر تنوع در اجزاء معدنیش تقریبا در همه رنگ وجود دارد. محصول نهایی موزاییک مرمرین شکل هایی مختلف از صیقل یافته تا تیز شده و نقاشی شده تا پرداخت شده دارد و به همین دلیل مرمر برای استفاده در هریک از اتاقهای منزلتان، گزینه ای ایده آل به حساب می آید.

کاشی های مرمری به دلیل شباهت به مرمرطبیعی، زیبایی بسیاری دارد و به خانه ای که داخل آن نصب شود، ارزش و شکوه می بخشد. با این حال، پرهزینه است و مراقبت از آن نیاز به زمان دارد. طبیعتش جاذب رطوبت (نم گیر) است و آن را مستعد لک شدن می کند. به همین دلیل عموما برای محوطه های خارجی ساختمان و محوطه سازی مورد قبول نیست.

کاشی مرمری-طرح صورتی
انواع-برتر-کاشی-مرمری
کاشی مرمری-طرح طوسی

کاشی های قاب بزرگ

چندین سال است که کاشی های پرسلانی قاب بزرگ به آرامی راه خود را به دنیای کاشی باز کرده اند و نمی توان از آنها اجتناب کرد. نمایی که می سازند، ساده و شیک و برای فضاهای داخلی مدرنی که تعداد دیوارهای کمی دارد، ایده آل است و از سویی دیگر در ساختمانهای قدیمی تر نیز همان کارآیی را دارد.

استفاده از کاشی های سایز بزرگ اسلب باعث می شود خطوط دوغاب کمتری به وجود آید و نتیجه کار، تمیز و یکدست شود و مجموعه ای از اتاقها در کنار هم و به شکل یکسره دیده شود. اینکه فکر کنیم کاشیهای بزرگ را نباید یا نمی توان در فضاهای کوچکتر استفاده کرد، باوری کاملا غلط است. درواقع کاشیهای قاب بزرگ در اتاقهای (مکانهای کوچک فوق العاده می شود.

دلیلش این است که چنین ترکیبی باعث می شود چشم به خطا دچار شود و اتاق را از آنچه که هست بزرگتر ببیند. بنابراین درک مقیاس در جایی که طبیعتا مقیاس خاصی وجود ندارد، خلق می شود. از نظر تمیزکاری، ایجاد خطوط کمتر دوغاب به معنای داشتن سطحی کارآمد است.

همچنین استفاده از این کاشی های بزرگ لزوما قرار نیست قدرت انتخاب مصرف کننده را محدود کند. زیرا کاشی های مرمرنما، سنگ نما، بتون نما و فلز نما در دسترس هستند، بنابراین بی نهایت گزینه برای انتخاب وجود دارد. ویژگی دیگر یعنی ضخامت حداقلی این محصول سبب شده آن را بتوان روی دیوارها هم نصب کرد.

انواع-برتر-کاشی-قاب-بزرگ
دکوراسیون سرامیک اسلب اپرا(Opera) سفید ۱۴۵*۳۱۰ برند زیگما
انواع-برتر-کاشی-قاب-بزرگ
دکوراسیون سرامیک اسلب آلما بژ ۱۰۰*۲۸۰ میکو سرامیک-پولیش

کاشی های سنگ طبیعی

سنگ طبیعی یکی از لوکس ترین مواد موجود برای مهندسی معماری و طراحی داخلی می باشد. محبوب ترین انواع آن شامل، مرمر، سنگ آهک، کوارتزیت، تراورتن و بازالت است. ما پرطرفدارترین اقلام محصولات خود را در فهرست اساسی موجودی کالاها به علاوه صدها محصول دیگری که به تعداد محدود و بر اساس سفارش ویژه کالا وجود دارند، ذخیره کرده ایم.

کاشی تراکوتا

تراکوتا نوعی کاشی قدیمی است که به فضای خانه نوعی حس سادگی همراه با حال و هوای راحت و دلپذیر می بخشد. این محصول مقاوم برای پوشش کف به کار می رود و از خاک رس قرمز یا خاکی رنگ درست شده است.

در صورتی که این مقاله برای شما مفید بود برای دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments