پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نصب قاب و آینه روی کاشی

نصب قاب و آینه روی کاشی

نصب قاب و آینه روی کاشی

می‌خواهم قاب و آینه روی کاشی نصب کنم، آیا می‌توانید روشی پیشنهاد کنید که کاشی‌ها نشکنند؟

تغییرات کوچک می‌توانند زیبایی و تحول بزرگ را پدید آورند. با استفاده از تابلوها و قاب عکس‌ها و نصب اصولی و مناسب آن‌ها می‌توانید زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل‌ و یا محل کارتان بدهید. اگر تاکنون دیواری را به عکس‌های مورد علاقه‌تان اختصاص داده باشید حتما می‌دانید که انتخاب عکس‌ها یا خریدن پوسترها، یا چاپ کردن عکس‌ها قسمت راحت این کار است. همه ما با بخش سخت این ماجرا که بعد از خرید یا چاپ اتفاق می‌افتد روبه‌رو شده‌ایم: انتخاب کردن قاب‌ها و پاسپارتوها در فروشگاه آثار هنری یا قاب‌فروشی‌ها یا ایستادن در مقابل یک دیوار خالی با یک چکش و یک میخ در دست!

چه قابی با چه رنگی باید انتخاب کنیم؟ در چه ارتفاعی باید تابلو را آویزان کنیم؟ چگونه تعدادی قاب را بر روی یک دیوار بزرگ در کنار هم نصب کنیم؟ آیا حتما باید از قاب‌های مختلف استفاده کنیم؟

 

نصب قاب و آینه روی کاشی

طرح دکوراسیون نیکوله۳۰*۹۰نوین سرام-کالیبره پولیش نانو

 

قانون اول این است که بر ترس خود غلبه کنید. عکس‌های خود را در صندوق‌ها یا کمدها برای سال‌های سال رها نکنید، در حالی که دیوارهای خانه شما خالی هستند. این کار آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید سخت نیست و با چند دستورالعمل ساده می‌توانید تابلوهای هنری خود را مانند گالری‌ها بر روی دیوار خانه خود نصب کنید.
– انتخاب قاب و پاسپارتو را خیلی سخت نگیرید.

 

نصب قاب و آینه روی کاشی

طرح دکوراسیون ویترا ۹۰*۳۰ خیام-پانچ کنیک

– قاب‌ها و تابلوها را در خط دید (میانگین۱۴۷ سانتی‌متر) نصب کنید. البته ارتفاع قاب‌ها را بر روی دیوار باید بر اساس قد ساکنان خانه نیز تنظیم کنید. در اتاق کودک خود سعی کنید قاب‌ها را در ارتفاع کم‌تری نصب کنید تا با خط دید او هماهنگ شود.
– سعی کنید در هنگام نصب روی دیوار کاشی‌کاری شده، میخ‌ها را در بندکشی ما بین کاشی‌ها قرار داده تا بتوانید تابلو و آینه مورد نظر را نصب کنید. این کار موجب می‌شود که بتوانید تغییرات سبک مورد نظر خود را بر روی دیوار کاشی‌کاری شده را، ماه‌ها و برای چندین بار، متفاوت با سلیقه خود انجام دهید و کاشی خانه خود را سالم و تمیز نگه دارید.

نصب قاب و آینه روی کاشی

طرح دکوراسیون آپانا ۱۲۰*۶۰ کاشی روکاسرام

قاب‌های خالی (قابی که هیچ اثر هنری داخل آن نصب نشده است) نیز جلوه زیبایی به محیط شما ارائه می‌دهند. تعدادی قاب را در یک دسته‌دوم فروشی یا جمعه بازار پیدا کنید، آن‌ها را تعمیر کرده و بعد رنگ کنید، و در نهایت آن‌ها را بر روی دیوار نصب کنید.

 

نصب قاب و آینه روی کاشی

طرح دکوراسیون پاریس۹۰*۳۰ خیام-روستیک


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments