پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی وسرامیک مناسب راه پله

کاشی وسرامیک مناسب راه پله

کاشی وسرامیک مناسب راه پله

آیا برای راه‌پله‌ها و پله‌های ساختمان کاشی و سرامیک مخصوصی وجود دارد؟

راه‌پله ابزار اصلی جابه‌جایی میان طبقات است و ارتباط بین طبقات را میسر می‌سازد. راه‌پله یکی از فضاهای مشاع در ساختمان به شمار می‌رود، البته در ساختمان‌هایی که آسانسور دارند رفت و آمد، اکثراً با این وسیله انجام می‌شود. آسانسور وسیله‌ای الکترومکانیکی است که همواره احتمال از کار افتادن آن وجود دارد.

در موقع بروز حوادثی مثل آتش سوزی و زلزله، نیز استفاده از آسانسور به جز در موارد خاص غیر ایمن می‌باشد. پس رعایت ابعاد استاندارد و نکات اجرایی به روش اصولی، برای سهولت استفاده از راه‌پله همچنان اهمیت دارد. نحوه اجرای راه‌پله حتی در فروش و قیمت یک ساختمان، نیز موثر است. فضای موجود در راه‌پله، برای انجام نماکاری به خصوص، در مناطق لوکس‌نشین، بسیار مورد توجه است. از این فضاها می‌توان، در اجرای نور مخفی و نماکاری‌های مختلف استفاده کرد.

مصالح مورد مصرف در پوشش پله‌ها متنوع‌اند. کاربرد، جنس، چگونگی ساخت، ابعاد و سایر مشخصات مصالح مورد استفاده در پوشش‌های پله‌ را به شما معرفی می‌کند که پوشش‌های رایج عبارتند از آجرهای موزائیکی، موزائیک سبک، موزائیک پلاستیکی، آجرهای سیمانی، سنگ، چوب و کاشی.

کاشی وسرامیک مناسب راه پله

طرح دکوراسیون پله ۱۰۲ ۳۵*۱۲۰کاشی پرسپولیس-ساده مات

سرامیک و کاشی‌ها با توجه به اینکه در انواع سایز و بافت و رنگ و شکل‌های متنوع موجود هستند، انتخاب بسیار مناسبی برای راه‌پله شما می‌باشد. شما می‌توانید از بین آن‌ها سرامیک و کاشی با طرحی مناسب را برای راه‌پله‌ها و دیوار راه‌پله انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در این بخش از منزل‌تان ایجاد کنید. سرامیک راه‌پله در انواع جنس‌های مختلف نظیر سرامیک سنگی و سرامیک لعاب‌دار و … موجود می‌باشد که بهتر است شما جنس سرامیک برای پله‌ها را با کیفیت و دوام بالا انتخاب نمایید.

اگر فضای پله‌های منزل‌تان کوچک است، برای وسعت بخشیدن به فضا می‌توانید رنگ سرامیک‌ها را از بین رنگ‌های روشن انتخاب نمایید تا فضای پله‌ها دلباز و زیباتر به نظر برسد. سرامیک‌های رنگ تیره برای پله‌ها با فضای بزرگ‌تر انتخابی مناسب و ایده‌آل محسوب می‌شوند، همچنین در برخی از طراحی‌ها راه‌پله مکان‌های تجاری و مسکونی از ترکیب دو رنگ مختلف سرامیک استفاده می‌شود. سرامیک‌های ساده باعث خلق نمایی مدرن در فضای پله‌ها می‌شوند و سرامیک‌های طرح‌دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

 

کاشی وسرامیک مناسب راه پله

طرح دکوراسیون پله ۱۰۱ ۳۵*۱۲۰کاشی پرسپولیس-ساده مات

 

اگر شما تمایل دارید؛ از سرامیک‌های طرح‌دار برای پوشاندن راه‌پله‌ها استفاده کنید، بهتر است طرح سرامیک‌ها را از بین طرح‌های شلوغ انتخاب نکنید؛ زیرا طرح‌های شلوغ باعث می‌شوند تا فضای پله‌ها نامطلوب به نظر برسند.

 

می توانید محصولات متنوع کاشی وسرامیک مناسب راه پله را از سرام پخش خریداری نمایید.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments