پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

با برند پنتو فرما و محصولات آن بیشتر آشنا شوید!

کاشی برند فرما

با برند پنتو فرما و محصولات آن بیشتر آشنا شوید!

اهمیت تامین رضایت مصرف‌کنندگان در سال‌های اخیر اهمیت قابل توجهی پیدا کرده است. چون گزینه‌های انتخاب بسیار زیادی پیش روی آن‌ها است. ازاین‌رو تولید‌کنندگان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا محصولی با بالاترین کیفیت ممکن و هم‌چنین دارای طراحی خاص روانه بازار کنند.

مشاهده وخرید آنلاین محصولات برند پنتو فرما

با سرام پخش راحت خرید کنید!

پنتو فرما انواع پرسلان و کاشی و سرامیک را با کیفیت و طراحی خارق‌العاده‌ای در اختیار مصرف‌کنندگان می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های محصولات برند پنتو فرما می‌توان به رکتیفاید یا کالیبره بودن محصولات آن‌ها اشاره کرد؛ به این معنی که موقع نصب پرسلان و سرامیک پنتو فرما، نیازی به بند کشی نخواهید داشت.

 فرما همچنین محصولاتش را براساس مکان‌های مورد استفاده طبقه‌بندی کرده است و شما برای هر قسمت از دکوراسیون شامل دیوار، کف  و محیط‌های باز کافی است سراغ محصولات همان بخش بروید.

برند پنتو فرما با هدف ارائه محصولاتی متفاوت باکیفیت قابل قبول در بازار کاشی و سرامیک اروپا در سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را در شهر مادرید اسپانیا شروع کرده است. شرکت پنتو فرما در ادامه فعالیت خود ، نمایندگی شرکتش را به کشور ایران، به شرکت پونه توسعه فرمان اهدا کرده است.

نوآوری در ارائه خدمات و داشتن رابطه ای با دوام با مشتریان رسالت اصلی برند پنتو فرما در سال‌های فعالیتش بوده است. از این رو مدیران پنتو فرما تصمیم گرفته‌اند نقشی جدی در بازارهای آنلاین ایفا کنند و برای تحقق این هدف، به‌عضویت بازار آنلاین مصالح دکوراتیو سرام پخش در آمده‌اند.

برند پنتو فرما محصولات خود را در پلتفرم سرام پخش در معرض بازدیدکنندگان زیادی قرار می‌دهد و آن‌ها را به فروش می‌رساند.

 همکاری با بهترین تولیدکنندگان داخل و استفاده از معماری و طراحی روز دنیا و همچنین ارتباط مستقیم با بزرگترین تولید کنندگان این محصول، این امکان را به پنتو فرما داده تا بتواند در مسیر رسیدن به اهداف خود موفقیت‌های چشمگیری را در زمینه ارائه سطح کیفی بالای محصولات از آن خود کند.

سرامیک پرسلان سوریانو طوسی روشن فول پولیش 80*80 کاشی فرما

قرار گرفتن محصولات پنتو فرما در بالاترین سطح بازار جهانی و اروپا و در داخل کشور و همچنین فروش محصولات با ارائه خدمات گوناگون، پنتو فرما را از سایر رقبا تا حد زیادی متمایز کرده است.

خرید قسطی کاشی و سرامیک با شرایط عالی

برای مشاهده محصولات برند پنتو فرما به صفحه این برند در فروشگاه سرام پخش سری بزنید و خرید خود را به‌صورت اقساطی نیز انجام دهید. 

همچنین درصورتی که هرگونه سوالی درباره محصولات این برند دارید، می‌توانید طی ساعات اداری با کارشناسان پشتیبانی سرام پخش در ارتباط باشید و پس از دریافت مشاوره‌های لازم، خرید خود را انجام دهید.

مجله سرام پخش

نظرات ۴

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments