پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

در سرام پخش نمایندگی فروش آنلاین بگیرید+ فیلم راهنمای عضویت

مزیت-های-خرید-آنلاین-کاشی-و-سرامیک-از-سرام-پخش

در سرام پخش نمایندگی فروش آنلاین بگیرید+ فیلم راهنمای عضویت

تمام تلاش ما در پلتفرم سرام پخش بر آن بوده است تا کاربران به‌راحتی بتوانند از بخش‌های مختلف آن استفاده کنند. ازاین رو مجموعه‌ای از ویدیوهای آموزشی تهیه شده است تا آن‌ها بتوانند درصورت داشتن هرگونه مشکلی با مشاهده این ویدیوها، این مشکلات را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنند.

این ویدیوی آموزشی مربوط به ثبت نام نمایندگی‌ها، برندها و کارخانجات در پنل سرام پخش است که کلیه مراحل آن در ویدیوی زیر آمده است. شما همچنین می‌توانید به‌جای مشاهده ویدیوی آموزشی، ادامه مقاله را مطالعه کنید.



 

  1. در قسمت منوی سایت، گزینه «فروشنده شوید» را انتخاب کنید
  2. سپس در صفحه جدید گزینه «نماینده» را انتخاب کرده و پس از وارد کردن شماره تلفن و کد یک بار مصرف ارسال شده وارد پنل نمایندگان سرام پخش خواهید شد
  3. در بخش داشبورد پنل نمایندگان قسمت‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به توضیح هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت؛
  • در بخش اطلاعات کاربری، وقتی گزینه «اطلاعات پایه» را انتخاب می‌کنید، می‌توانید اطلاعات شخصی خود را مطابق تصویر وارد کنید
  • در قسمت ویرایش کارت بانکی نیز با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود می‌توانید برای اطلاع از تراکنش‌های انجام شده روی سایت و تسویه حساب اطلاع پیدا کنید. با این کار یک قدم به تبدیل شدن به یک  نمایندگی فروش کاشی و سرامیک و سایر مصالح دکوراتیو ساختمانی تبدیل خواهید شد.
  • در بخش اطلاعات فروشگاه شما، با انتخاب گزینه «اطلاعات پایه» کلیه اطلاعات لازم درباره فروشگاه که برای کاربران سایت الزامی است را وارد می‌کنید. برای مثال اگر نمایندگی فروش کاشی و سرامیک دارید، باید اطلاعات لازم کاربران را به‌طور کامل وارد کنید. چنان‌چه در این بخش سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید. درواقع سرام پخش پلتفرمی است که وظیفه اعطای نمایندگی رایگان را برعهده دارد و تمام امکانات یک نمایندگی آنلاین را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مزیت-های-خرید-آنلاین-کاشی-و-سرامیک-از-سرام-پخش

در بخش اسلاگ شما باید اسم نمایندگی خود را به‌طور کامل بنویسید تا کاربران در نتایج جستجوی وب شما را راحت‌تر پیدا کنند.

نمایندگی‌ها، برندها و تامین کنندگان همچنین با وارد کردن مختصات نقشه خود در این بخش، به نقشه نمایندگان مصالح ساختمانی در سایت سرام پخش اضافه خواهند شد و کاربران بیشتری به آن‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد.

برای مثال اگر کاربران به دنبال نمایندگی کاشی و سرامیک در مازندران هستند، می‌توانند از امکانات موجود در نقشه استفاده کنند.

خرید قسطی در سرام پخش

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments