پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

به نظر شما آیا سرامیک برای کف پارکینگ مقاومت دارد؟

سرامیک برای کف پارکینگ خوب هست؟

به نظر شما آیا سرامیک برای کف پارکینگ مقاومت دارد؟

فهرست مطالب

پارکینگ‌ها بخشی جدایی ناپذیر ساختمان‌های تجاری، مسکونی، بیمارستان‌ها و غیره هستند. بنابراین یکی از مهم‌ترین اولویت معماران در ساخت و ساز انتخاب بهترین کف پوش برای پارکینگ است. انتخاب نادرست این کفپوش می‌تواند با هزینه‌های زیادی برای تعمیرات و نگهداری آن همراه باشد. بنابراین در این مقاله از مجله سرام پخش تمامی نکات پیش از خرید کاشی و سرامیک تجاری و پارکینگ را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا انتخابی بدون نقص داشته باشید.

ویژگی‌های سرامیک مناسب برای پارکینگ

استحکام بالا یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های سرامیک برای پارکینگ است. شما باید محصولاتی را که مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات ناگهانی هوا، حرارت دما و غیره دارند انتخاب کنید. برای مثال سرامیک پرسلان تجاری و پارکینگ که در فشار بالا و درجه حرارت زیاد تولید شده‌اند.
برای انتخاب کاشی سرامیک فضای پارکینگ، لازم است به سر یا لیز بودن آن نیز توجه کنید. بنابراین انتخاب سرامیک‌هایی که میزان لغزندگی کم‌تری دارند، می‌تواند تا حد زیادی در کاهش میزان خطر تاثیر‌گذار باشد. البته برای مناطق گرم و خشک بهتر است سرامیک پارکینگ نسبت به نور خورشید و هوای گرم نیز مقاومت داشته باشد.
برای چنین فضای ساختمانی بهتر است سرامیکی با میزان ساییدگی بالا خریداری کنید. زیرا میزان رفت و آمد زیاد است. همچنین میزان ساییدگی با عمر سرامیک، رابطه‌ای مستقیم دارد. به‌عنوان آخرین ویژگی سرامیک مناسب برای پارکینگ، باید به میزان جذب آب آن دقت کنید. به‌دلیل بارش برف و باران، باید پوششی با کم‌ترین میزان جذب آب را بخرید. دراین‌صورت دوام و طول عمر آن نیز بیش‌تر خواهد بود. برای مثال سرامیک‌های پرسلان کف از کم‌ترین میزان جذب آب برخوردار هستند.

ویژگی سرامیک برای پارکینگ

مزایای سرامیک برای کف پارکینگ

پیش از خرید سرامیک کف پارکینگ، لازم است محیط مورد نظر را از هر جنبه‌ای مورد بررسی قرار دهید. به این صورت که آیا محیطی که قصد دارید سرامیک کنید سرپوشیده است یا خیر؟ شرایط آب و هوایی ممکن است روی سرامیک‌ها اثر بگذارد؟ به‌طور کلی تمامی ویژگی‌های سرامیک نسبت به دیگر پوشش‌ها برای فضای پارکینگ یا حیاط مناسب‌تر است و مزایای زیادی دارد.
میزان مقاومت سرامیک در برابر نور خورشید و نفوذ آب بهتر است. همچنین تغییر رنگ در سرامیک، به‌راحتی ممکن نیست. از دیگر مزایای سرامیک برای کف پارکینگ می‌توان موارد زیر را نام برد:
• محصولات سرامیکی از نظر رنگ و طرح، تنوع خوبی دارند
• از مقاومت بالایی در برابر ایجاد هر گونه خط یا خش برخوردار هستند
• در سرامیک‌ها جذب آلودگی امکان‌پذیر نیست
• نصب آن سریع و با قیمتی مناسب انجام می‌شود
• شما می‌توانید انواع سرامیک حیاطی و پارکینگ را در رنج قیمت‌های متفاوت و با مبلغی پایین‌تر نسبت به محصولات سنگی و غیره خریداری کنید
• در برابر مواد شیمیایی و خوردگی مقاومت بالایی دارد
• درصورتی که هر گونه آسیبی طی گذر زمان ایجاد شود به‌راحتی قابل تعویض است

مزایای سرامیک کف پارکینگ

نکات نگهداری از سرامیک کف پارکینگ

به‌دلیل قرار‌گیری خودرو و ریخته شدن روغن در کف پارکینگ، باید سرامیک حیاط یا پارکینگی را خریداری کنید که مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب داشته باشد. همچنین درصورت برخورد با آب و مواد شوینده آسیبی نبیند. علاوه بر این حداکثر استحکام این سرامیک‌ها می‌تواند به‌خوبی از شکستگی یا ترک خوردن آن جلوگیری کند. مهم‌ترین نکاتی که لازم است برای نگهداری از سرامیک کف پارکینگ رعایت کنید عبارتند از:
• در حین تمیز کردن آن، از جاروی نرم استفاده کنید. در این صورت هیچ گونه خط و خشی ایجاد نمی‌شود.
• در صورت ایجاد هر گونه کثیفی، فورا آن قسمت را تمیز کنید؛ زیرا از ایجاد لک روی سرامیک جلوگیری می‌کند.
• تا حد امکان از شوینده‌هایی که حاوی آمونیاک هستند استفاده نکنید. شوینده‌های چند منظوره انتخاب‌های بهتری هستند.
برای شستشوی این سرامیک‌ها در کف پارکینگ نیز لازم است طبق این مراحل عمل کنید:
۱) ابتدا ماشین‌ها را از پارکینگ خارج کنید.
۲) با استفاده از جاروی نرم و مناسب، گرد و خاک روی زمین را تمیز کنید.
۳) مقداری شوینده بریزید و با کمک آب و جارو، به‌خوبی ترکیب کنید تا تمیز شود.
۴) در مرحله بعدی کافی است سرامیک پارکینگ را به‌خوبی شستشو دهید.
مواد اسیدی مثل آبلیمو و سرکه یا ترکیب وایتکس و آب، بهترین گزینه برای پاکسازی لکه‌های روغنی هستند. فقط در استفاده از مواد سفید‌کننده دقت داشته باشید که ترکیب مشخصی از آن را استفاده کرده و با آب مخلوط کنید.
۵) در مرحله آخر کافی است تمام نواحی کف زمین را به‌خوبی شستشو دهید.

نکات نگهداری سرامیک پارکینگ

سخن پایانی
انتخاب سرامیک مناسب برای کف حیاط و پارکینگ، از مهم‌ترین چالش‌های ساخت و ساز است. بنابراین در این مطلب به‌خوبی آموختید که چه سرامیکی را خریداری کنید و نحوه نگهداری از آن به چه صورت است؟ همچنین شما می‌توانید برای خرید انواع کاشی دیوار پارکینگ، سرامیک کف پارکینگ و سرامیک حیاط به وبسایت اینترنتی سرام پخش مراجعه کنید.

خرید کاشی و سرامیک برند مرجان  از بازار آنلاین سرام پخش

کاشی مرجان مناسب حیاط

سوالات متداول…

همه قطعات توالت فرنگی وال هنگ داخل دیوار نصب می‌شوند اما توالت فرنگی معمولی بر روی زمین قرارمی گیرد، روی سطح زمین سرویس بهداشتی شما نصب می‌شود ودر دو مدل یک‌تکه و دوتکه در بازار وجود دارد.

توالت فرنگی وال هنگ باتوجه‌به طراحی مدرن و لوکسی که دارد و همچنین مزایای آن بخصوص در جهت زیبایی بخشی به سرویس بهداشتی و قطعات به‌کاررفته در آن در مقایسه با توالت‌فرنگی‌های معمولی گران‌تر است.

هر کدام از این دو نوع توالت فرنگی مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید با بررسی آن‌ها، تصمیم‌گیری برای خرید را انجام دهید.

بله؛ شما با مراجعه به صفحه خرید اقساطی سرام پخش می‌توانید از جزئیات و شرایط خرید اقساطی اطلاع پیدا کنید.

۱- مدل تخلیه واش دون
۲-مدل تخلیه سیفونی.

خرید انواع سرامیک تجاری و پارکینگ از بازار آنلاین سرام پخش

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۸

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments