پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

آموزش قدم به قدم نصب برچسب بین کابینتی !

نحوه نصب برچسب بین کابینتی

آموزش قدم به قدم نصب برچسب بین کابینتی !

فهرست مطالب

یک راه بسیار ساده برای زیباتر کردن محیط آشپزخانه و ایجاد تغییر در این محیط، استفاده از برچسب بین کابینتی است. در صورت استفاده از این برچسب، به‌راحتی می‌توانید یک رنگ و زیبایی منحصر به فردی به کاشی دیوار آشپزخانه خود بدهید. البته با توجه به این که استفاده و نصب برچسب بین کابینتی مانند رنگ کردن ساختمان نیست، در نتیجه هیچ گونه ریخت و پاش یا کثیفی را به دنبال ندارد. اگر بتوانید از افراد ماهر برای نصب آن کمک بگیرید، در سریع‌ترین زمان ممکن هم مراحل نصب آن تمام خواهد شد.
شاید یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از برچسب بین کابینتی را باید قابلیت تعویض آن دانست. اگر به هر دلیلی پس از نصب، از فضای به وجود آمده در آشپزخانه خود راضی نبودید یا از طرح‌های این برچسب پس از مدتی خسته شدید، با اندکی صبر و حوصله می‌توانید این برچسب‌ها را بکنید. پس از کندن برچسب‌های قدیمی، از طرح‌های جدید جهت نصب در آشپزخانه بهره ببرید. ادامه مطلب را از مجله سرام پخش مطالعه کنید.

روش نصب برچسب بین کابینتی

زیر‌سازی‌های لازم برای نصب استیکر بین کابینتی

قبل از شروع به نصب برچسب‌های بین کابینتی، ابتدا باید چند نکته را در رابطه با این استیکر‌ها در ذهن داشته باشید. یکی از مهم‌ترین نکات، انتخاب یک برچسب بین کابینتی با کیفیت است. البته به‌طور معمول این نوع برچسب‌های بین کابینتی با کیفیت، گران هستند. پس در زمان خرید کاملا به طرح و رنگ آن‌ها دقت کنید. افراد برای انتخاب رنگ و طرح آن، مدل‌هایی متضاد یا مطابق فضای آشپزخانه در نظر می‌گیرند. بیش‌تر از هر چیزی سلیقه شخصی در این جا مطرح خواهد بود. پس از انتخاب طرح، نوبت به مراحل زیرسازی لازم جهت نصب برچسب بین کابینتی خواهد رسید.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات ظرفشویی از بازار آنلاین سرام پخش

کاشی بین کابینتی مدل سنگی جدید

مراحل زیر‌سازی جهت نصب برچسب‌های بین کابینتی، شامل موارد زیر خواهد بود:
• عرض، ارتفاع و طول کاشی سرامیک آشپزخانه را به‌طور دقیق اندازه بگیرید تا در زمان نصب این برچسب‌ها، دچار مشکل نشوید.
• وسایلی مانند ظروف ادویه، توستر یا سرویس چاقو و هر آن چیزی را که روی سطوح کابینت قرار دارد بردارید.
کاشی بین کابینتی را از وجود هر گونه لکه و کثیفی تمیز کنید.
• اگر قسمتی از کاشی شکسته است، آن بخش را ابتدا ترمیم کنید؛ زیرا پوشش دهی برچسب در بخش‌های شکسته کاشی، دقیق صورت نخواهد گرفت.

زیرسازی نصب برچسب بین کابینتی

وسایل لازم برای برچسب بین کابینتی

با استفاده از برچسب بین کابینتی، به‌راحتی می‌توان محیط آشپزخانه‌ای زیبا ساخت. البته برای عوض کردن نمای آشپزخانه با استیکر بین کابینتی، وجود مجموعه‌ای از وسایل، ضروری خواهد بود. پس از آماده کردن تمام این وسایل، مراحل نصب و اجرای برچسب‌ها آغاز خواهد شد. از اصلی‌ترین ابزار‌ها جهت نصب برچسب‌های بین کابینتی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱) سرکه
۲) آب پاش دستی
۳) برچسب یا استیکر بین کابینتی به میزان لازم
۴) اسفنج
۵) بخارشو
۶) قیچی
۷) خط کش
۸) کاتر
۹) مداد یا خودکار
۱۰) متر

ابزار لازم برای نصب برچسب بین کابینتی

نحوه نصب برچسب بین کابینتی

اکنون که به‌واسطه این برچسب به دنبال ایجاد محیطی زیبا در آشپزخانه خود هستید، باید با حوصله و صبر کار را انجام دهید. پس از خرید طرح مورد نظر و آماده کردن تمام وسایل مورد نیاز مانند برچسب، قیچی و متر، نوبت به نصب استیکر بین کابینتی خواهد رسید. در ابتدای کار اندازه دقیقی از دیوار آشپزخانه داشته باشید. با کمک یک مداد یا خودکار قسمت‌های نصب برچسب را معین کنیدتا به‌طور کامل نقشه کار را در اختیار خواهید داشته باشید.
با وجود نقشه، محل قرار‌گیری کلید و پریز برق مشخص خواهد شد. اکنون این نقاط را روی برچسب دقیق مشخص کنید و سپس برش بزنید تا نصب برچسب برای شما آسان‌تر شود. برای شروع نیز سعی کنید مکان‌هایی را که حالت L دارند انتخاب کنید. قسمت‌های L دیوار به نوعی جهت کار را مشخص خواهند کرد. در صورت عدم وجود چنین فضایی، جایی از آشپزخانه را که بیش‌تر در معرض دید قرار دارد انتخاب کنید. با انتخاب بخش‌های در معرض دید در زمان شروع کار، نصب برچسب دقیق‌تر و تمیز‌تر خواهد شد.

نحوه نصب برچسب بین کابینتی

مراحل نصب برچسب بین کابینتی

این بخش از کار بسیار حساس است و با دقت و تمرکز بسیار باید کار را انجام دهید. مراحل نصب برچسب بین کابینتی آشپزخانه عبارت است از:
۱) قبل از انجام هرکاری سرکه و آب را به نسبت مساوی در یک آب پاش دستی بریزید تا خوب ترکیب شود. حال به‌واسطه این ترکیب و اسفنج، مجددا کاشی‌ آشپزخانه را خوب تمیز کنید تا از وجود هر گونه لکی پاک شود. البته در صورت در اختیار داشتن بخارشوی، می‌توان از آن برای تمیز کردن کاشی‌ها استفاد کرد.
۲) اندازه‌های لازم را که از طریق متر به دست آورده‌اید، روی برچسب مشخص کنید.
۳) به اندازه طول، ارتفاع و عرض‌ اندازه‌گیری شده ۵ سانتی‌متر اضافه کنید. با این روش خیال شما از بابت کم نبودن برچسب راحت خواهد بود. البته پس از چسباندن استیکر‌ها، می‌توانید بخش‌های اضافه را قیچی برش بزنید.
۴) اکنون دقیقا مطابق اندازه‌ها به اضافه ۵ سانتی‌متر، برچسب را برش بزنید. برای این کار خط کش را روی برچسب قرار دهید، سپس به‌واسطه کاتر یا قیچی، برچسب را ببرید. قسمت‌های اضافه را دور نیندازید.
۵) برای نصب برچسب، ابتدا ۳/۱ آن را جدا کرده و سپس لبه استیکر را کاملا با لبه کاشی مماس کنید. اکنون از بالا به پایین با فشار دست، برچسب را به کاشی بچسبانید. فشار دست سبب از بین رفتن حباب‌های هوا می‌شود و اگر برچسب خوب نچسبید، از روی دیوار بکنید. سپس مجددا برچسب را از بالا با پایین و با فشار دست بچسبانید. این کار را شاید چند بار انجام دهید؛ پس هر چه با حوصله این بخش را انجام دهید، برچسب‌ها تمیز‌تر روی کاشی چسبانده خواهند شد.
۶) مرحله نصب را باید چند بار تکرار کنید تا تمام محیط آشپزخانه به‌وسیله طرح‌های برچسب بین کابینتی کامل شود.
۷) قسمت‌های اضافه برچسب را با کاتر یا قیچی خیلی ظریف و البته دقیق برش بزنید تا کار شما تمیز‌تر به نظر برسد.

مراحل نصب برچسب بین کابینتی

جمع‌بندی
استفاده از برچسب بین کابینتی یک انتخاب عالی برای تغییر فضای آشپزخانه است. البته هزینه استفاده از این روش، بسیار کم‌تر از روش‌های دیگر مانند تغییر کابینت یا تمام وسایل آشپزخانه خواهد بود. در صورت استفاده از این روش، دکوراسیون آشپزخانه شما بسیار لوکس و لاکچری خواهد شد. به این نکته بسیار دقت کنید که در تمام مراحل نصب استیکر بین کابینتی یا برچسب‌ها صبور باشید و با حوصله کار را پیش ببرید. در صورت علاقه، از این برچسب می‌توانید برای نصب کاشی حمام و دستشویی نیز استفاده کنید.

خرید آسان و اقساطی کاشی آشپزخانه از بازار آنلاین سرام پخش

سوالات متداول…

برچسب، بخش‌های شکسته کاشی را به درستی پوشش نخواهد داد و قبل از نصب باید این قسمت‌ها را ترمیم کنید.

در هنگام نصب برچسب، ابتدا ۳/۱ برچسب را باز کرده و پس از نصب دقیق این بخش، آرام آرام قسمت‌های دیگر را جدا کنید.

با ترکیب مساوی سرکه و آب و با کمک اسفنج، تمام لک‌های رو کاشی آشپزخانه از بین خواهند رفت. استفاده از بخارشوی نیز کمک بزرگی به این امر خواهد کرد.

در زمان نصب برچسب از بالا به پایین و با فشار دست، حباب‌های هوای برچسب یا استیکر بین کابینتی را از بین ببرید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۶

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments