پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

از کجا کاشی بخریم؟

از کجا کاشی بخریم؟

از کجا کاشی بخریم؟

از کجا کاشی بخریم؟ | برای خرید کاشی کاشی برای ساختمان بخاطر تنوع بسیار بالا و قیمت های متفاوت ممکن است برای بسیاری از افراد سخت باشد. برای راهنمایی بیشتر شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنیم.

برای اینکه بدانیم از کجا باید کاشی بخریم بهترین انتخاب را داشته باشیم قبل از اقدام به خرید نکات زیر را مد نظر بگیرید.

۱-متراژ محل

هرچه متراژ بزرگتر باشد بهتر است از کاشی های سایز بزرگتر استفاده کنیم.

۲- جنس کاشی

در محل های پر تردد تر و رطوبت بالاتر باید از کاشی های پرسلانی یا فول بادی استفاده کنیم.

۳- محل استفاده

کاشی های کف به نصبت بدنه باید محکم تر باشد تا بر اثر پا خوردن رنگ آن نرود و دچار سائیدگی نشود مثل کاشی های پرسلانی و فول بادی

۴ -رنگ زمینه

در انتخاب رنگ سلیقه حرف اول را میزند و به یک طیف کاملا متفاوت برخوردمی کنیم.

ولی بهترین انتخاب برای محیط های کوچک رنگ های روشن و سایزهای کوچک است ،چون محیط را بزرگتر و شکیل تر نشان میدهد.

۵-هزینه

برای خرید کاشی ها به دلیل تنوع محصولات قیمت های متفاوتی وجود دارد. همچنین کاشی های خارجی موجود در بازار نیز قیمت های نجومی دارند. قبل از خرید باید رنجی که میخاهیم کاشی بخریم مشخص باشد.

دسته بندی قیمتی هم به ارزان قیمت، متوسط، خوب، عالی و لوکس تقسیم می شود.

برای اینکه بدانیم از کجا کاشی بخریم بعد از مشخص شدن اطلاعات بالا به سراغ خرید میرویم.

برای خرید کاشی به علت تنوع بیش از حد باید اسم شرکت سازنده را هم بپرسید.

بعنوان مثال برندهای کاشی تبریز کیفیت و قیمت بالاتری دارند و برندهای کاشی آباده قیمت و کیفیت پائین تری دارد.

بعد از شرکت سازنده به سراغ درجه بندی کاشی های میرویم که از گرید ۱ تا ۵ دسته بندی می شود. اصولا گرید ۴ و ۵ فاقد کیفیت مطلوب میباشند.

محل های خرید

سایت های اینترنتی

خرید واستعلام از سایت های اینترنتی باعث می شود توان مقایسه شما بالاتربرود و بعد از مشاهده نمونه کاشی و نمونه کار شده اقدام به خرید بنمائید.

دراین زمان برای اینکه بدانیم از کجا کاشی بخریم به نصبت هر زمان دیگری باید اطلاعات دقیق تر داشت که این امر با خرید از سایت ها امکان پذیر است.

نمایندگی های رسمی

نمایندگی های رسمی هم محل مناسبی برای خرید میباشند . برای این کار میتوانید اطلاعات نمایندگی را از سایت شرکتی که میخاهید از آن کاشی و سرامیک بگیرید دریافت کنید. نمایندگی ها دارای قیمت ها مصوب هستند و احتمال کم و زیاد کردن قیمت پائین است.

بازارها و بورس های کاشی و سرامیک

برای اینکه بداینم از کجا کاشی بخریم در اکثر شهرهای بزرگ محل هایی بصورت بورس کاشی فروش ها شناخته می شود. مثلا در تهران بورس کاشی های لوکس و خوب خیابان آیت الله شیرازی میباشد و همچنین بورس کاشی های قیمت مناسب تر محله بنی هاشم میباشد.

در کشورمان یکی از بورس ها و بازارهای مطرح کاشی و سرامیک شهرستان میبد یزد میباشد که بیش از ۵۰ درصد کاشی کشور توسط شرکت ها و مدیران این شهر تولید و اداره می گردد.

مغازه های کاشی فروشی و مصالح فروشی

برای اینکه بدانیم از کجا کاشی بخریم ،در درجه آخر به سراغ مغازه های سطح شهر میرویم. اگر بتوانیم از راه های بالا خرید نمائیم احتمال خرید بهتر و ارزان تر وجود دارد. اما اگر متراژ شما کم باشد میتوانید از مغازه های کاشی فروشی سطح شهر استفاده کنید. در هنگام خرید از این مغازه های حتما حدود قیمت واطلاعات محصولی که میخاهید بدانید. با این روش میتوانید خرید بهینه تری داشته باشید.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] از کجا کاشی بخریم؟

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments