پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

اسلب های شیشه ای

اسلب های شیشه ای

اسلب های شیشه ای

جدیدترین تکنولوژی ساخت کاشی، با بروزترین تقاضای بازار یعنی اسلب ها و همینطور زیباترین نوع کاشی یعنی کاشی های شیشه ای ترکیب شده و محصولی تحت عنوان اسلب های شیشه ای تولید می کند.

ادغام این دو ویژگی منجر به عرضه محصول شگفت آوری شده که شباهتی به کاشی های رایج امروزی ندارد. اسلب های شیشه ای حاصل تلاش کمپانی هندی Somany می باشد و در بازارهای جهانی به Glosstra  معروف می باشد.

اسلب های شیشه ای

کاشی های اولیه اغلب به عنوان محصولات تزئینی مورد استفاده قرار گرفتند، امروزه با تغییر در شیوه های ساخت، سلیقه مصرف کنندگان نیز به سمت کفپوش های چند بعدی گرایش پیدا کرده است. اکنون کاشی ها دارای عملکرد، زیبایی و جذابیتی باورنکردنی هستند. امروزه کاشی هایی تولید می شود که از نظر جنبه های مختلفی مانند مقاومت در برابر لغزش (مناسب برای حمام ها و استخرهای شنا) کارآیی فوق العاده ای دارد و همچنین قیمت آن نیز مقرون به صرفه می باشد.

ویژگی ضد باکتریایی کاشی برای محیط های عمومی و به خصوص فضاهای مرطوب و در معرض عوامل میکروبی مانند بیمارستان ها و اتاق های عمل، کارآیی زیادی دارد و به همین دلیل کاشی گزینه مطمئنی برای چنین فضاهایی ست.

عملکرد، ویژگی ها و طرح کاشی ها بیشتری به بازار عرضه می شود، باعث می گردد تا کاشی ها تنها به محیط آشپزخانه و حمام محدود  نشوند و در محیط های غیر متعارف دیگری مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب، رستوران ها، مراکز و دفاتر تجاری نیز مورد استفاده قرار گیرد.

پس از کفپوش ها، دیوارپوش ها یکی از عمده مناطقی هستند که کاشی ها نصب می شوند. کاشی ها مقاومت بسیاری زیادی نسبت به لکه ها و رطوبت دارند و به راحتی، با شوینده ها و یا پاک کننده های خانگی می توان آن ها را تمیز کرد و همین طور نماها و جلوه ی خاص خود را دارند.

برای مثال آخرین محصول ارائه شده از کمپانی هندی Somany سرامیک، کاشی های Glosstra  هستند. این دیوارپوش ها دارای شفافیت فوق العاده و سطوح براق است که به راحتی به محیطی که در آن نصب شده، روشنایی می بخشد. با توجه به پیشرفت های تکنولوژی و خلاقیت در طرح ها، گزینه های زیادی برای انتخاب در این کاشی ها وجود دارد که می توان آن ها در داخل و خارج از خانه، لابی هتل، فروشگاه های خرده فروشی، پذیرش اداری و غیره نصب نمود.

کاشی های فوق شیشه ای – یک نوآوری بزرگ برای صنایع کاشی سرامیک

اکنون در سراسر جهان استفاده از کاشی هایی که به عنوان کاشی های سایز بزرگ یا همان اسلب ها معروفند، بسیار متداول شده و کاشی های فوق شیشه ای ساخته شده توسط این کمپانی، در واقع اسلب های شیشه ای هستند. این کمپانی موفق شده تا اسلب های فوق شیشه ای را در بسیاری از طرح ها و الگوهای پرطرفدار عرضه کند. این محصول، کاربردهای متنوعی در ساختمان های مسکونی و صنعتی دارند. با خواص هایی مانند شفافیت فراوان، مقاومت در برابر لکه، مقاومت در برابر جذب گرد و خاک، نیاز به نگهداری کم و کاملا بهداشتی، کاملا برای مشتریان مناسب هستند. پیش بینی می شود که اسلب های فوق شیشه ای، رشد زیادی در بازار کاشی و سرامیک خواهند داشت.

استفاده از کاشی های دیواری Glosstra

کاشی های دیجیتالی روش تولید مدرن و عملکرد بالا برای تزئین محیط های زندگی استفاده می شود و اسلب های دیواری Glosstra Somany  به منظور ایجاد دیواریست که مطمئنا سبک و جذابیت محیط را افزایش خواهد داد.

از صده های قبلی اهمیت کاشی ها به خوبی در بین مردم شناخته شده است. کاشی ها جذابیت را به محیط های زندگی، یعنی خانه ها، دفاتر، هتل ها و مجتمع های تجاری می بخشد. پیشرفت تکنولوژی و خلاقیت در تولید طرح ها، گزینه های متنوعی را به کاشی ها اضافه کرده است.

کاشی های Somany در واقع تلفیق دو کاشی بسیار رایج و شناخته شده، کاشی های شیشه ای و اسلب ها، هستند. این نوآوری آنها را تبدیل به یک اثر هنری کرده که منعکس کننده سبک رایجی است که اکنون در میان طراحان داخلی و معماران محبوب است.

آخرین محصول در بازار کاشی و سرامیک، اسلب های شیشه ای یا Glosstra، توسط کمپانی Somany درخشان ترین سطح از اسلب هایی ست که در طیف گسترده ای از رنگ های روشن و متنوع ساخته شده اند. این کاشی ها نور را کاملا بازتاب می دهند که منجر به بزرگ و روشن شدن فضا می شود، این اسلب ها همچنین از فناوری چاپ دیجیتال با کیفیت بالا استفاده کرده اند که می تواند طرح های پیچیده را با نهایت ظرافت روی کاشی چاپ کند.

کاشی های Glosstra با استفاده از “تکنولوژی فوق العاده سطح براق” می تواند بافت پارچه، سطح چوب و سنگ طبیعی را بازتولید کند و همین طور از رنگ های مخصوصی برای چاپ گسترده استفاده می شود. اسلب های شیشه ای همینطور با الگوهای برجسته تولید می گردند. علاوه بر این، اسلب های شیشه ای تنها مخصوص تزئین ساختمان های تجاری یا اداری نیست بلکه به گونه ای طراحی شده تا بتواند طیف وسیعی از نیاز ها را، از اتاق کودکان گرفته تا و دیوار های آشپزخانه و حتی محیط های بیمارستانی، به خوبی پاسخ دهد.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، اسلب های شیشه ای از تکنولوژی ساخت “سطح سه بعدی” نیز بهره می برد و عمق را در سطح خود ایجاد می کند. سطح های متفاوتی از این اسلب مانند سطح براق و حتی مات نیز در دسترس می باشد.

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments