پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک (بخش۲)

افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک (بخش2)

افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک (بخش۲)

افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک (بخش دوم)

مغازه کاشی و سرامیک دارید؟ این مطلب را از دست ندهید!

افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک (بخش۲)| سرام پخش در ” افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک (بخش اول) ” به عوامل موثر در افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک اشاره کرده است. در این مقاله می خواهیم راهکارهای افزایش فروش یک فروشگاه کاشی سرامیک را برای شما ارائه دهیم.

مشتریِ وفادار پیدا کردنی نیست، ساختنی ست

وفاداری مشتری درمفهوم تعهد مشتریان برای خرید از یک فروشگاه است. درحقیقت مشتریان فروشگاهی را به فروشگاه دیگری ترجیح می دهند . مشتریِ وفادار کسی است که با وجود شرایط بهتر و نزدیک تر برای انجام عمل خرید مکان و فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب نماید.

چهار روش طلایی که یک مغازه کاشی سرامیک می توانند مشتریان وفادار داشته باشند:

۱) موقعیت و جایگاه مناسب فروشگاه
۲) خدمات وسیع و گسترده به مشتری (خدمات نصب، ضمانت کالا)
۳) ارتقاء پایگاه داده های فروشگاه
۴) عرضه کالاهای منحصر به فرد و ویژه

افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک (بخش2)

موقعیت و جایگاه مغازه کاشی سرامیک

یکی ازمهمترین عوامل موفقیت یک مغازه کاشی و سرامیک، موقعیت مکانی آن است. موقعیت مکانی فروشگاه یک عامل حیاتی در بخش مصرف کنندگان فروشگاهی به حساب می آید و این عامل یک مزیت رقابتی بادوام و با ثبات است که توسط رقبا قابل کپی برداری نیست.

همانطور که می دانید یک مغازه کاشی سرامیک قادراست وفاداری مشتری را به وسیله ایجاد وتوسعه تصویری مطلوب از فروشگاه در ذهن او تقویت و استحکام بخشد که این عمل از طریق (ارائه خدمات ویژه – طراحی زیبا –  نحوه فعالیت های اجرایی و نحوه برخورد پرسنل) امکان پذیر می باشد.

در واقع موقعیت و جایگاهی که این مغازه در ذهن مشتری قراردارد، دارای ارزش است و یک عامل حیاتی و موثر محسوب می شود؛  نه آن تصوری که یک مدیر فروشگاه از واحد خود دارد. بنابراین شما باید بدانید که چه تصوری درذهن مشتری نسبت به مغازه شما وجود دارد وآیا این تصویر با خواسته های او هماهنگ و سازگار می باشد یا خیر؟

ترفندهایی برای تبدیل یک رهگذر به مشتری

سرویس و خدمات ویژه

مغازه کاشی سرامیک شما با ارائه سرویس و خدمات ویژه قادر ست مشتریان خود را نسبت به فروشگاه وفادار نمایند اما باید بدانیم که ارائه خدمات و سرویس های مناسب و عالی به مشتریان به صورت دائمی امری بسیار دشوار و هزینه بَر است و ایجاد هماهنگی و سازگاری با پرسنل فروشگاه درجهت ارائه خدمات دشوار می باشد بدین سبب ارائه خدمات باید به شکل مکانیزه و ماشینی صورت پذیرد.

 

توجه داشته باشید که ارائه خدمات مناسب به مشتریان یک سرمایه گذاری محسوب شده و فروشگاه ها را به یک شهرت رقابتی می رساند که در نتیجه آن، مغازه کاشی و سرامیک با ارائه خدمات مناسب و عالی به مشتریان می تواند به یک مزیت رقابتی بادوام و با ثبات دست یابند که در دراز مدت منافعِ قابل توجهی برای شما به دنبال خواهد داشت.

 

پایگاه داده های فروشگاه کاشی و سرامیک، راهکاری که به آن کمتر توجه می شود

ایجاد پایگاه داده های فروشگاهی، توسعه و عملیاتی کردن برنامه های فروشگاه و بهینه سازی آنها را به دنبال دارد. ایجاد سیستم اطلاعات مشتریان تجزیه و تحلیل الگوی خرید آنها از طریق جمع آوری اطلاعات خرید و بررسی نیازها و خواسته های مشتریان و ارزیابی مستمر این پایگاه ها ی اطلاعاتی به فروشگاه ها در جهت برنامه ریزی فعالیت های خود مطابق با خواسته های مشتریان ورفع نیاز آنها و نهایتا وفاداری مشتریان کمک قابل ملاحظه ای می نماید.

محصولات منحصر به فرد و فوق العاده

اگر در بازار کاشی و سرامیک با تجربه باشید، احتمالا می دانید که داشتن کالاهایی با مارک های تجاری عمومی برای توسعه وفاداری مشتریان کاری بسیار دشوار است زیرا رقبا نیز به راحتی به این کالاها برای خرید دسترسی دارند و شما صرفا” با داشتن کالاهای ویژه ای که در انحصار شما باشد می توانید از این اهرم برای ایجاد وفاداری در مشتریان استفاده نمایید.

 

 

مجله کاشی و سرامیک سرام پخش در “افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک (بخش سوم) ” به استراتژی های موثر در افزایش فروش مغازه شما اشاره می کند.

 

تهیه و تنظیم توسط تیم تولید محتوا مجله کاشی و سرامیک سرام پخش


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments