پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

راهنمای خرید بهترین فلاش تانک

فلاش تانک دستشویی

راهنمای خرید بهترین فلاش تانک

فهرست مطالب

فلاش تانک یکی از مهم‌ترین اجزای سرویس بهداشتی است که حتی نمی‌توان تصور کرد پیش از اختراع و روی کار آمدن این سیستم تخلیه توالت با چه مشقتی انجام می‌شده است؛ فلاش تانک با ذخیره آب در مخزن خود و سپس رها کردن حجم زیادی از آب در زمان کوتاه و با سرعت بالا، عمل تخلیه و سیفون توالت را به بهترین حالت ممکن به انجام می‌رساند.

زمانی که در حال ساخت یا بازسازی منزل خود هستید و نوبت به فلاش تانک می‌رسد، ابتدا خرید آن کار بسیار ساده‌ای به نظر می‌رسد امــا همین تجهیزات به ظاهر ساده اگر درست و با رعایت استاندارد انتخاب نشود مشکلات زیادی را در ادامه به همراه خواهد داشت، بنابراین قبل از هر چیزی به بررسی کامل راهنمای خرید فلاش تانک می‌پردازیم تا با نکات اصولی و استاندارهای لازم برای خرید فلاش تانک آشنا شویم.

خرید انواع فلاش تانک از بازار آنلاین سرام پخش

فلاش تانک

راهنمای خرید فلاش تانک

یک فلاش تانک خوب و استاندارد علاوه بر آسان کردن روند تخلیه می‌تواند باعث صرفه‌جویی در مصرف آب، کم کردن زمان شست‌وشو و به‌تبع صرفه‌جویی در زمان و همچنین شست‌وشوی آسان توالت زمینی و عدم تشکیل باکتری و قارچ‌ها در محیط آلوده سرویس بهداشتی می‌شود.

در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فلاش تانک مناسب را بررسی می‌کنیم:
• کارکرد بالا و شست‌وشوی پرقدرت انواع کاسه توالت
• مصرف بهینه آب
• دوام و ماندگاری بالای فلاش تانک و استفاده از آن در طولانی‌مدت بدون هیچ عیب و نقصی
• عدم رشد و انتقال باکتری یا آلودگی‌ها
• نصب راحت و سازگار با هر نوع برند چینی بهداشتی
• ظاهر زیبا و سازگاری با رنگ، ابعاد، طرح و مدل‌های دیگر تجهیزات ازجمله شیرآلات سرویس بهداشتی

—————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله انواع فلاش تانک را مطالعه بفرمایید.

نکات مهم خرید فلاش تانک

نکات مهم برای خرید فلاش تانک

پیش از خرید فلاش تانک یا تجهیزاتی از این قبیل که احتمال تعویض آن در کوتاه مدت منطقی و اقتصادی نیست، بهتر است برخی موارد را آگاهانه‌تر و با دقت بیشتری بررسی کنیم تا درنهایت بتوانیم فلاش تانک موردنظر را با بالاترین کیفیت ممکن خریداری کنیم؛ بنابراین به نکات زیر توجه کنید:

  • حجم مخزن

یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید فلاش تانک توجه به حجم مخزن است، ابتدا باید حجم مخزن موردنیاز و سپس فشار آب را در منطقه یا ساختمان خود در نظر بگیرید تا متناسب با آن بتوانید بهترین مدل فلاش تانک را انتخاب نمایید.

  • صرفه‌جویی در آب

امروزه صرفه‌جویی در مصرف آب به یک فرهنگ و عادت بسیار پسندیده بین افراد تبدیل شده است، بنابراین تولیدکنندگان تجهیزات مختلف ازجمله فلاش تانک، توالت فرنگی، توالت والهنگ و… همواره به صرفه‌جویی در میزان آب مصرفی توجه ویژه‌ای می‌کنند. در بخش انواع فلاش تانک با مدل‌های مختلف و کارایی هریک آشنا شدیم، بنابراین اگر به دنبال صرفه‌جویی در میزان آب مصرفی هستید انتخاب فلاش‌تانک‌های دو زمانه گزینه مناسبی می‌باشد، زیرا دارای دو مخزن کوچک و بزرگ هستند که به‌راحتی نیاز شما را برآورده می‌کنند.

  • جلوگیری از انتقال آلودگی

با توجه به آلوده بودن محیط سرویس بهداشتی برای جلوگیری از هرگونه انتشار آلودگی بهتر است از تجهیزات آنتی باکتریال استفاده کنید، فلاش تانک‌ها اغلب با دکمه یا طناب شروع به تخلیه می‌کنند و اگر بدنه و دیگر اجزای آن از مواد درجه‌یک و آنتی باکتریال ساخته شود قطعاً در جلوگیری از انتشار آلودگی مؤثر می‌باشد.

خرید انواع فلاش تانک توکار از بازار آنلاین سرام پخش

توالت فرنگی با فلاش تانک توکار
  • کیفیت و دوام بالا

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، تعویض تجهیزاتی از قبیل فلاش تانک، وان و جکوزی یا انواع روشویی سرویس بهداشتی و… در کوتاه مدت منطقی نمی‌باشد، بنابراین بهتر است کالایی باکیفیت و دوام بالا خریداری نماییم تا بتوانیم به‌راحتی چندسال از آن استفاده کنیم.

کیفیت و دوام بالا ازجمله مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند طول عمر کالای موردنظر را افزایش دهد، بنابراین زمان خرید انواع فلاش تانک بهتر است به سراغ بهترین مارک فلاش تانک بروید تا درنهایت محصولی باکیفیت و ماندگاری بالا خریداری نمایید.

  • ابعاد فلاش تانک

تولیدکنندگان مختلف فلاش تانک‌ها را در مدل‌ها و ابعاد گوناگونی تولید کرده‌اند که برای خرید فلاش تانک ابتدا بهتر است فضای سرویس بهداشتی خود را در نظر بگیرید و سپس مطابق با اندازه سرویس ابعاد فلاش تانک خود را انتخاب نمایید.

  • طراحی فلاش تانک

توجه به زیبایی و ظاهر فلاش تانک ازجمله مواردی است که می‌تواند در زیبایی سرویس بهداشتی شما مؤثر باشد، ازاین‌رو تولیدکنندگان مختلف این محصول را با طراحی متنوعی تولید کرده‌اند که می‌توانید طرح فلاش تانک خود را متناسب با طرح و رنگ کاشی دیوار، سرامیک کف و دیگر اکسسوری‌های سرویس بهداشتی انتخاب و خرید نمایید.

  •  خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش به‌عنوان یک اعتبار و ضمانت خرید برای مشتری به‌حساب می‌آید، زیرا درصورتی‌که شما از پشتیبانی و دریافت خدمات از فروشنده خود اطمینان داشته باشید، قطعاً آسان‌تر خرید خود را انجام می‌دهید. بنابراین هنگام خرید فلاش تانک به خدمات پس از فروش شرکت ارائه‌کننده توجه کنید.

خرید اینترنتی فلاش تانک

خرید اینترنتی فلاش تانک یکی از خدماتی است که بازار آنلاین سرام پخش برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند به‌راحتی و تنها با مراجعه به وبسایت سرام پخش فلاش تانک و دیگر تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی خود را خریداری نمایند، علاوه براین شرکت با در نظر گرفتن شرایط خرید اقساطی این امکان را به مشتریان خود می‌دهد تا فاکتور محصولات خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

در خرید اینترنتی فلاش تانک شما می‌توانید پس از انتخاب نوع فلاش تانک دیواری یا فلاش تانک روکار نسبت به انتخاب برند موردنظر اقدام نمایید و پس از مشاهده تمامی مدل‌ها با جزئیات و طراحی هریک درنهایت محصول خریداری شده را در آدرس موردنظر تحویل بگیرید.

خرید انواع فلاش تانک روکار از بازار آنلاین سرام پخش

فلاش تانک

کلام آخر

فلاش تانک ازجمله تجهیزات مهم و ضروری در هر منزل یا ساختمان به شمار می‌آید که اغلب به تعداد سرویس بهداشتی‌های موجود در منزل فلاش تانک موردنیاز است، در این مقاله تلاش شد تا مواردی را به‌عنوان راهنمای خرید فلاش تانک بررسی کنیم و درنهایت بتوانیم تجهیزاتی مطابق با استانداردها و متناسب با فضای سرویس بهداشتی خود را از بازار آنلاین سرام پخش تهیه کنیم؛ همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از مجله سرام پخش مقالات مختلفی را در این رابطه مطالعه نمایید.

خرید  شیر توالت از بازار آنلاین سرام پخش 

راهنمای خرید شیر توالت

سوالات متداول:

برای صرفه‌جویی در مصرف آب و همچنین کاهش هزینه‌های قبض آب خود می‌توانید از فلاش‌تانک‌های دو زمانه استفاده کنید.

قیمت فلاش تانک متناسب با نوع، مدل، جنس بدنه، کارایی محصول، برند تولیدکننده و… متغیر است.

زمان خرید فلاش تانک نکات مختلفی ازجمله جنس بدنه محصول، کاربرد و امکانات، قدرت و فشار، طراحی ظاهری، صرفه‌جویی در مصرف آب و… مهم است که باید به آن توجه شود.

هریک از فلاش‌تانک‌های روکار یا توکار متناسب با شرایطی خریداری و استفاده می‌شود؛ در برخی از سرویس‌های بهداشتی کوچک و کم جا استفاده از فلاش تانک توکار می‌تواند گزینه بهتری باشد، زیرا فضای کمتری اشغال می‌کند.

یکی از مواردی که هنگام خرید فلاش تانک باید به آن توجه کنیم حجم مخزن است، بهتر است حجم مخزن را متناسب با فشار آب ساختمان و همچنین نیاز خود خود خریداری نمایید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments