پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سرامیک کف روشن یا تیره؟ کدام بهتر است؟

سرامیک تیره یا روشن

سرامیک کف روشن یا تیره؟ کدام بهتر است؟

فهرست مطالب

با توجه به استفاده گسترده از سرامیک به‌عنوان کفپوش در اغلب ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و… حتماً برای شما نیز سؤال شده است که سرامیک کف روشن یا تیره و تا مدت‌ها با این مسئله و سؤال چالش داشتید که سرامیک کف تیره برای منزل شما بهتر است یا روشن؟
می‌توانم به شما این دلگرمی را بدهم که تا حد زیادی حق با شماست و وجود این چالش‌ها نیز پدیده کاملاً طبیعی است، زیرا امروزه تنوع سرامیک کف، کاشی دیوار و… در انواع طرح و مدل‌های مختلف به‌قدری زیاد است که قدرت انتخاب را از هر شخص باقدرت انتخاب بالا سلب کرده است، اما اصلاً جای نگرانی نیست؛ زیرا در این مقاله به‌صورت کامل به بررسی تمام ویژگی‌های انواع سرامیک کف تیره و روشن می پردازیم تا با خیال راحت بتوانید انتخاب کنید.

خرید انواع کاشی و سرامیک از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک مات یا براق

سرامیک کف روشن یا تیره

اگر برای بازسازی منزل یا ساختمان قدیمی و یا برای ساخت یک ساختمان جدید به دنبال خرید سرامیک کف هستید لازم است بدانید انتخاب سرامیک کف به عوامل مختلفی بستگی دارد، پس از این در مقالات مختلفی در مجله سرام پخش دررابطه با سرامیک کف مات یا براق؟ و پرفروش‌ترین سرامیک کف صحبت شد؛ بنابراین برای بالابردن اطلاعات خود می‌توانید از این مقالات نیز استفاده کنید.
اغلب طراحان داخلی برای انتخاب سرامیک کف تیره یا روشن به نور فضای موردنظر، رنگ‌های استفاده شده در فضا، متراژ محیط و… توجه می‌کنند تا در نهایت بتوانند هارمونی از رنگ‌ها را در فضا بوجود آورند. به نظر شما چه مواردی در انتخاب رنگ سرامیک اهمیت دارد و سرامیک کف چه رنگی خوبه؟

سرامیک کف روشن بهتر است یا تیره؟

ویژگی‌های سرامیک کف روشن

سرامیک کف به رنگ روشن انتخاب اغلب افراد است و از گذشته تا کنون نیز بسیار کاربردی و محبوب بوده است، این رنگ از سرامیک‌ها به دلیل هماهنگی با اغلب تجهیزات زیبایی خاصی به فضا می‌بخشند و همچنین سبب انعکاس نور در فضا شده و محیط را نورانی‌تر می‌کنند.

استفاده از این نوع سرامیک‌ها در فضای کوچک می‌تواند به جلوه بزرگ‌تر فضا کمک کرده و در نهایت یک فضای دلباز و دلنشین را بوجود آورد. از مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های این رنگ به قابلیت ست شدن آن با اغلب رنگ‌ها و ایجاد احساس آرامش اشاره می‌شود که موردتوجه افراد زیادی قرار گرفته است.

استفاده از سرامیک‌های روشن در یک اتاق پذیرایی با تجهیزات کلاسیک می‌تواند جلوه بی‌نظیری در فضا بوجود آورد؛ همچنین اگر به دنبال انتخاب و خرید سرامیک حمام و دستشویی هستید می‌توانید به تجهیزات سرویس و حمام از جمله دوش، انواع شیرآلات، روشویی و… توجه کنید تا در نهایت بتوانید سرامیک کف را متناسب با آن انتخاب کنید.

البته در نظر داشته باشید ذکر زیبایی‌ها و مزایای سرامیک کف روشن دلیل بر برتری آن بر سرامیک کف تیره نمی‌باشد؛ بلکه سلیقه افراد بیشتری در جامعه به سمت رنگ‌های روشن است و به‌صورت کلی می‌توان گفت همه‌پسندتر است.

—————————————–

برای کسب اطلاعات ببیشتر مقاله سرامیک کف اتاق خواب را مطالعه کنید.

—————————————–

ویژگی سرامیک کف روشن

مزایا و معایب سرامیک کف روشن

مزایا
• بزرگ‌تر نمایش دادن فضا
• قابلیت ست کردن با انواع فضاها
• القاکردن احساس آرامش به افراد
• قابلیت استفاده در دکور مدرن و کلاسیک

معایب
• کثیف شدن به‌سرعت
• نیاز به تمیزکردن مداوم
• نمایان بودن لکه‌ها بر روی این نوع سرامیک

خرید آسان و اقساطی سرامیک براق از بازار آنلاین سرام پخش

مقایسه انواع سرامیک براق دریک نگاه

ویژگی‌های سرامیک کف تیره

امروزه سرامیک کف تیره نیز طرف‌داران خاص خود را دارد و برخلاف باور برخی افراد که در گذشته تصور می‌کردند تنها با استفاده از سرامیک‌های رنگ روشن منزل آن‌ها زیبا می‌شود امروزه طراحان مدرن و خلاق خلاف آن را نیز اثبات‌کردن و شاهد طراحی‌های بسیار زیبایی با سرامیک کف تیره هستم.

در اغلب مواقع این نوع سرامیک‌ها برای محیط‌هایی استفاده می‌شود که نور زیادی وجود دارد و همچنین فضای محیط بزرگ است، زیرا سرامیک تیره تا حدی فضا را کوچک می‌کند و نور را به سمت خود جذب می‌کند؛ بنابراین لازم است نورپردازی در چنین محیطی بسیار بادقت انجام شود.

—————————————–

برای کسب اطلاعات ببیشتر مقاله بهترین مارک سرامیک کف را مطالعه کنید.

—————————————–

سرامیک کف تیره برای سبک کلاسیک و مدرن هر دو قابل‌استفاده است و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن قابلیت استفاده ترکیبی است، زمانی که شما سرامیک تیره را به‌صورت ترکیبی در کنار دیگر رنگ‌ها استفاده می‌کنید زیبایی دوچندانی را به محیط موردنظر می‌بخشید.

طرح و مدل‌های مختلفی از کاشی حمام و دستشویی در کنار سرامیک کف مشاهده می‌شود که هردو به رنگ تیره انتخاب شده است و توانسته در کنار انواع یونیورست و اکسسوری‌های حمام یک فضای ساده و چشم نوازی را ایجاد کند؛ این زیبایی در عین سادگی هیچ گاه تکراری نمی‌شود.
(هرچند به‌صورت کلی سرامیک تیره برای اتاق پذیرایی و دیگر قسمت‌های منزل بیشتر توصیه می‌شود و در مناطق مرطوب بهتر است از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید، زیرا رسوب موجود در این مناطق در کف ته‌نشین شده و پس از مدتی ظاهر زیبای سرامیک را از بین می‌برد؛ البته اگر شما فردی منظم هستید و کف سرویس بهداشتی و همچنین حمام خود را خشک می‌کنید استفاده از سرامیک رنگ‌های تیره مانعی ندارد)

ویژگی سرامیک کف تیره

مزایا و معایب سرامیک کف تیره

مزایا
• ایجاد جلوه خاص در فضا
• پوشاندن کثیفی‌ها و اغلب لک‌ها
• نیاز به تمیزکردن مداوم نمی‌باشد (برای مکان‌های پر رفت‌وآمد و مکان‌های عمومی)
• استفاده ترکیبی و دکوراسیون خاص

معایب
• محدودیت استفاده در برخی فضاها
• نمایش اثر گردوغبار

خرید آسان و اقساطی سرامیک مات از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک مات

سرامیک کف تیره بهتره یا روشن؟

برای انتخاب سرامیک کف ابتدا لازم است شرایط و موقعیتی که قصد خرید سرامیک برای آن محیط دارید را در نظر بگیرید و در مرحله بعد نظر و سلیقه شخصی شما مهم است، شما می‌توانید با در نظر گرفتن تمامی تجهیزات به کار رفته در منزل اعم از شیرآلات آشپزخانه، کاغذ دیواری، رنگ پرده‌های منزل و… در نهایت سرامیک کف موردنظر خود را انتخاب کنید.
بنابراین، برای پاسخ به این سؤال به سرامیک کف تیره بهتره یا روشن؟ پس از بررسی جنبه‌ها و موقعیت منزل تنها سلیقه شخصی و انتخاب شما اهمیت دارد؛ شما می‌توانید هر نوع سرامیک یا کاشی طرح چوب و پارکت، کاشی تزئینی و… را برای زیبا کردن منزل خود تهیه کنید و یک جلوه بی‌نظیری را به منزل یا محیط کار خود ببخشید.

—————————————–

برای کسب اطلاعات ببیشتر مقاله بهترین برند برتر کاشی و سرامیک را مطالعه کنید.

—————————————–

کلام آخر
برای خرید انواع سرامیک کف روشن یا تیره در انواع طرح و مدل‌های مختلف می‌توانید به بازار آنلاین سرام پخش مراجعه نمایید و از میان ده‌ها مدل سرامیک کف روشن و تیره رنگ و مدل موردنظر خود را انتخاب نمایید؛ در نظر داشته باشید این مجموعه با ارائه شرایط خرید اقساطی فرصت ویژه‌ای را برای مشتریان فراهم کرده‌اند که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

سوالات متداول:

انتخاب سرامیک کف روشن یا تیره به عوامل مختلفی از جمله نور، متراژ فضا، تجهیزات محیط و همچنین سلیقه شما بستگی دارد.

با توجه به اینکه یکی از ویژگی‌های سرامیک کف روشن بزرگ‌تر نشان دادن فضا است بنابراین پیشنهاد می‌شود سرامیک کف تیره برای اتاق‌های کوچک‌تر انتخاب شود.

اگر پذیرایی شما بزرگ و دارای نور مناسبی است بله انتخاب سرامیک کف قهوه‌ای تیره نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

سرامیک کف روشن قطعاً لک و مواد غذایی را سریع‌تر نمایش می‌دهد و لازم است برای نظافت آن بازه‌های زمانی کوتاه‌تری انتخاب شود تاحدی‌که پیشنهاد می‌شود اگر آدم نامنظمی هستید به سمت رنگ‌های روشن نروید؛ اما رنگ‌های تیره کثیفی‌ها را پنهان کرده و تنها گردوغبار را نشان می‌دهد.

بله بازار آنلاین سرام پخش باهدف رفاه حال مشتریان امکان خرید اقساطی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments