پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

انتخاب کاشی کار( نکات مهم برای انتخاب)

انتخاب کاشی کار( نکات مهم برای انتخاب)

انتخاب کاشی کار( نکات مهم برای انتخاب)

انتخاب کاشی کار( نکات مهم برای انتخاب) | در هنگام ساخت ساختمان و یا بازسازی آن ، یکی از مراحلی که بیش از سایر مراحل به چشم می آید مرحله کاشی کاری می باشد.
در همین راستا باید توجه زیادی به انتخاب کاشی کار داشته باشیم تا بعد از کار مشکلی برای زیبایی و کاربردی بودن محل کاشی کاری پیش نیاید .
در هنگام انتخاب کاشی کار ، بهتر است قبل از اینکه کاشیکار مورد نظر را انتخاب کنیم نکات زیر را در نظر بگیرید :

یک – سوال از همکاران قبلی

برای انتخاب کاشی کار در مرحله اول باید بپرسیم که در کجاها قبلا کار کرده است .
این کار به نوبه خود باعث می شود تا بتوانیم با صاحب کاران قبلی این کاشی کار ارتباط برقرار کرده و میزان رضایت آنها را بسنجیم . هر کاشیکار ، کارشیکاری اش کیفیت خاصی دارد .
بنابراین با سوال از صاحبکاران قبلی به راحتی می توانید بدانید که تا چه حد شما هم می‌توانید از کار این کاشیکار رضایت لازم را داشته باشید .

انتخاب کاشی کار( نکات مهم برای انتخاب)

دو-چه کسی تایید می کند؟

در هنگام انتخاب کاشی کار، اگر شما خودتان سازنده و یا معمار نباشید ، باید از معماران و یا کسانی که در کار ساخت و ساز وارد هستند سوال کنید . آنها نیز به نوبه خود به دلیل این که ساختمان های زیادی ساخته اند می توانند در انتخاب کاشی کار به شما کمک کنند تا کاشیکاربهتر را انتخاب نمایید .

سه -سرعت بالا یا کیفیت بالا ؟

در هنگام انتخاب کاشی کار باید بدانید که بعضی از کاشی کار ها سرعت کارشان بالاتر می باشد و ممکن است با بالاتر رفتن سرعت کیفیت کار شما پایین بیاید.
پس همواره باید توجه داشته باشید سرعت کار بالا دلیل بر کیفیت بالا نمی باشد . اما در نقطه مقابل بعضی از کاشی کار ها هستند که با اینکه کیفیت کار بالایی دارند سرعت کار آنها نیز مناسب می باشد .
پس در مجموع باید بدانید که سرعت خیلی بالا در نصب کاشی و سرامیک حسن محسوب نمی شود .

چهار-آنچه خیلی مهم نیست

در هنگام انتخاب کاشی کار، یکی از مهمترین مباحث قیمت نصب هر متر کاشی کاری می باشد .
برای نصب کاشی و سرامیک قیمت ها متفاوت می باشد اما باید این نکته را توجه کنید که اگر کار شما حالت ریزه کاری داشته باشد و به صورت یکسان نباشد کیفیت کار کاشی کار شما می‌توانند به شدت روی محیط تاثیر بگذارد ، به گونه ای که اگر بندکشی مناسب راانجام ندهد و یا شیب صحیح نباشد هر بار که اقدام به شستشو و تمیز کاری می کنید ، از اینکه کاشی کار مناسب را انتخاب نکرده اید ناراحت خواهید شد .پس قیمت مهم است اما کمی هم در مورد آن انعطاف داشته باشید. کاشیکار خوی ارزشش را دارد .

پنج -توجه به جزئیات

بعضی از کاشی کار ها هنگام نصب به ریزه‌کاری‌ها توجه کرده و باعث بهتر شدن مراحل نصب و زیبایی محیط می شوند . گفتنی است خیلی از کسانی که از کار کاشی و سرامیک اطلاعی ندارند و نمی توانند ریزه کاری ها را ببینند ، اما یک حرفه ای با یک نگاه ساده به محیط می‌تواند میزان دقت کاشیکار را تشخیص دهد .
یکی از نمونه کارهای که توجه به جزئیات توسط کاشی کارها را نشان می دهد گوشه های کار می باشد که بعضی از کاشی کاران وقتی نزدیک دوسانتیمتر به پایان کار مانده آن را با دوغاب سیمان پر می‌کنند و تکه کاشی در آنجا قرار نمی‌دهند ، اما کسانی که توجه به جزئیات دارند تمام قسمتهای گوشه های کار تا ته کار کاشی می کنند و از کاشی های شکسته و بد بریده شده استفاده نمی کنند .

شش- کاشی مهم تر است یا کاشی کار
در هنگام انتخاب کاشی ها باید بدانید که علاوه بر اینکه شخص کاشی کار در کیفیت کار مهم است ، نوع کاشی نیز بسیار مهم است ، زیرا اگر کاشی های درجه ۴ یا ۵ استفاده کنیم به علت داشتن قوس بالا و لب پریدگی ، هر چه استاد کار کاشی بخواهد کار خود را تمیز در بیاورد به دلیل وجود قوس ، زیبای لازم را نخواهد داشت.
پس همواره سعی کنید در جاهایی که بیشتر در معرض رفت وآمد و دیده شدن است ، از کاشی های درجات بالاتر و بهتر استفاده کردیم تا کاشی کارتان نیز بتواند زیبایی کار خود را بهتر نشان دهد .

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] انتخاب کاشی کار( نکات مهم برای انتخاب)

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments