پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بازار لوازم ساختمانی راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

بازار لوازم ساختمانی راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

برای خرید کاشی همیشه یکی از مهم ترین فاکتور ها بررسی کارخانه ها و شرکت های تولید کننده ی آن می باشد. در این مقاله لیستی از تولید کنندگان برتر کاشی را به خدمت شما معرفی خواهیم کرد تا با تولید کنندگان این کالا و کیفیت محصول تولیدی آن ها آشنایی پیدا کنید.

معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

کاشی عقیق

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

شرکت کاشی عقیق سهامی خاص را می توان یکی از تولید کنندگان برتر کاشی دانست که در عین حال قدیمی نیز می باشد. کاشی عقیق  سال ۷۸ در زمینی به بزرگی ۱۵۰ هزار متر مربع با هدف تولید سالیانه سه میلیون متر مربع کاشی شروع به کار کرد.

پس از گذشت دو سال که مساحت کشور دو برابر شد تقریبا تولیدات آن نیز به دو برابر میزان هدف اولیه رسید.

پس از تولیدات چندین ساله ی کاشی منوپروزا ، کاشی عقیق در سال ۹۱ به منظور تامین نیاز مشتریان و هم چنین نیاز بازار روی به تولید جدید ترین مد های روز کاشی و سرامیک آورد و برای به ثمر رساندن این امر تمام دستگاه های خود را به روز رسانی کرد و اقدام به خرید دستگاه های چاپ دیجیتال نمود تا مجموعه ای کامل و همه جانبه را منحصرا برای خود داشته باشد.

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

کاشی عقیق با هدف ایجاد فضایی زیبا و مدرن از طریق کاشی کاری های به کار رفته در محیط زندگی افراد قصد دارد تا در پنج سال آینده در دسته ی تولید کنندگان برتر کاشی در ایران و خاور میانه قرار گیرد.

اهداف و ارزش های اصلی این شرکت وهله ی اول در رضایت مندی مشتریان و مصرف کنندگان و هم چنین وفاداری به آن ها تعریف می شود. ارج نهادن به کارکنان به عنوان ارزشمند ترین سرمایه شرکت نیز سرلوحه کاری مدیران و مالکان است. حفظ حقوق مدنی جامعه و احترام به محیط زیست موردی است که در عین استفاده از تکنولوژی های جدید برای ارتقا کیفیت محصول از نقطه نظرات عقیق است.

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

از سری افتخارات کاشی عقیق در بین تولید کنندگان برتر کشور می توان به موارد بسیاری اشاره کرد که آن ها را لیست می کنیم. همه ی این افتخارات وام دار پرسنل زحمت کش و هم چنین تیم مدیریتی قوی کاشی عقیق می باشد.

  1.  اخذ گواهینامه سیستم جامع مدیریت (IMS) شامل: ISO 9001 ، OHSAS 18001 ، ISO 14001 ، ISO 10002 و استاندارد محصول اروپا (CE)
  2.  واحد نمونه صنعتی در سال های ۸۵ ، ۸۹
  3.  واحد برگزیده استاندارد
  4.  واحد نمونه سبز در سال های ۸۵،۸۹، ۹۰ و ۹۱
  5.  صنعتگر برتر سال ۹۰
  6.  صادرکننده نمونه در سال های ۸۳ ، ۸۶ ، ۸۷ ، ۸۸ ، ۸۹ ، ۹۰ ، ۹۱
  7.  کارآفرین برتر سال ۸۵ ، ۸۶ ، ۸۸
  8.  واحد نمونه تولیدی در سال های ۸۳ ، ۸۵

زاگرس درخشان

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

زاگرس درخشان یکی از بزرگترین تولید کنندگان برتر کاشی و محصولات پرسلانی که جایگزین سنگ شده اند می باشد. این شرکت از جدید ترین ماشین آلات و تکنولوژی ها به جهت تولید انواع محصولات پرسلانی بهره می برد و در سال ۸۶ با هدف حدود ۵ میلیون متر مربع تولید سالیانه فعالیت خود را آغاز کرده است.

زمینی به وسعت ۱۰ هکتار در بزرگترین شهرک صنعتی ایران یعنی شهرک صنعتی اشتهارد در اطراف تهران جدید ترین دستگاه ها و تکنولوژی های زاگرس درخشان را در خود جای داده است. موقعیت قرار گیری جغرافیایی این کارخانه از هر لحاظ موقعیت استراتژیک مناسبی محسوب می شود. دسترسی خوب و آسان به شبکه های حمل و نقل زمینی و هوایی به جهت تامین بازار های آن ها و هم چنین نزدیکی این کارخانه به معادن مورد نیاز جهت تولید مزیت هایی است که از موقعیت جغرافیایی این کارخانه می توان نام برد.

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

این شرکت با بهره گیری از اساتید و مهندسین و کاردانان این صنعت ارتباط خوب و بسیار نزدیکی را با مراکز علمی دانشگاهی برقرار کرده است که منجر به تولید محصولاتی بسیار با کیفیت و ارائه ی آن به بازار های جهانی گشته است.
با بهره گیری از این منابع انسانی زبده و کار آموخته و هم چنین مجهز ترین ماشین آلات صنعتی در این زمینه ، زاگرس درخشان توانسته است تا محصولات خود را به خوبی به بازار های هدف داخلی و خارجی عرضه کند. از این محصولات می توان به انواع محصولات پرسلانی با ضخامت های ۳ تا ۳۰ میلی متر با ابعاد ۲۰*۲۰ و ۱۲۰*۶۰ اشاره کرد که در نماهای ساختمان به جای سنگ ، دیوار داخلی ، کف ساختمان و پله استفاده می شود. هم چنین با توانمندی که زاگرس درخشان را از سایر رقبا متمایز کرده است این شرکت قادر به تولید محصولات fullbody –پولیشی- لعابدار معمولی-لعابدار پولیشی و انواع سنگ با پایه پرسلانی می باشد که بخش عمده ای از بازار مصالح ساختمانی را به خود اختصاص داده است.

کاشی زرین

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

کاشی زرین یا به بیان بهتر شرکت صنایع کاشی زرین خراسان از تولید کنندگان برتر کاشی خراسان و ایران محسوب می شود که در سال ۷۴ کار خود را در زمینی به بزرگی ۱۸ هکتار در شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی با هدف اولیه تولید ۵ هزار متر مربعکاشی دیواری در روز شروع کرد.

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

طرح های توسعه و گسترش این کارخانجات در سال های ۷۹ و ۹۲ همگی به علت تولید در حد استاندارد بین المللی از یک جهت و کیفیت مطلوب و مورد طبع بازار های صادراتی و بازار های داخلی این شرکت بوده است. پس از اجرای طرح های توسعه ی این شرکت و کارخانه هایش در حال حاضر کاشی زرین روزانه به تولید ۱۵۰۰۰ مترمربع کاشی دیواری در اندازه های مختلف و به صورت کاملا رکتیفای شده مشغول است. در تولید این کاشی ها از تکنولوژی چاپ دیجیتال استفاده می شود که سبب مرغوبیت کالاست و این شرکت را در سطح بین المللی در رتبه ی خوبی قرار داده است.

امروزه میزان قابل توجهی از تولیدات این شرکت (در حدود ۴۰ درصد) به کشور های عراق ، پاکستان ، افغانستان ، آسیای میانه ، گرجستان و روسیه صادر می شود و چشم انداز خوبی را نیز برای گسترش این قلمرو در نظر گرفته است. موقعیت مکانی مناسب و استراتژیک کارخانه ، بهره گیری از کار آزموده ترین پرسنل و تیم فنی مجرب و با دانش فنی بالا ، تنوع طرح و اندازه های متنوع را می توان از دلایل موفقیت و توسعه کمی این شرکت دانست.

کاشی نایین

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

شرکت صنایع کاشی نایین سهامی خاص در اواخر سال ۷۹ با اخذ مجوز از سازمان صنایع و و معادن اصفهان شروع به راه اندازی خط تولید انواع کاشی و سرامیک کف و دیوار کرد و طولی نیانجامید که پس از ثبت در ادره ثبت شرکت ها به عنوان یک واحد صنعتی سهامی خاص توانست در یکی از تولید کنندگان برتر کاشی و سرامیک لقب بگیرد. این شرکت فعالیت اصلی خود را به تولید کاشی و سرامیک کف و دیوار محدود نکرده است و چشم انداز هایی را برای بسط و توسعه کارخانجات خود در نظر گرفته است و می تواند صنایع کاشی و سرامیک و صنایع وابسته را به خوبی هدایت کند.

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

با توجه به مجوز های اخد شده توسط شرکت نایین از بدو شروع به کار ، کارخانه در زمینی به وسعت ۳۰۰ هزار متر مربع در کیلومتر ۵ جاده نایین اصفهان واقع گشت که شامل ۴۰ هزار متر مربع سوله و سالن های تولید و پشتیبانی و ۱۴۰۰ متر مربع فضای اداری و خدماتی می شد. دستگاه های به کار رفته اعم از ۲ دستگاه بالمیل ، ۴ دستگاه پرس، ۲ دستگاه کوره و سایر تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز از شرکت ساکمی ایتالیا تهیه گردیده است.

با پیشرفت های حاصله و نهایت تلاش و پشتکار در بخش ساخت و ساز ساختمان ها و هم چنین خرید ماشین آلات ساخت داخل کشور و ماشین آلات قوی و به روز ایتالیایی و نصب و راه اندازی آن ها سرانجام در اواسط سال ۸۵ تولید آزمایشی شروع و منجر به بهره برداری نهایی شد. با بهره برداری رسمی از خطوط تولید کاشی نایین با توان تولیدی ۶ میلیون متر مربع کاشی شروع به عرضه ی محصولات خود در طرح های متنوع و با اندازه های مختلف کرد تلاش های روز مره و بی وقفه ی کارکنان این شرکت بالاخره منجر شد که شرکت کاشی نایین در بین تولید کنندگان برتر کاشی قرار گیرد و محصولات با کیفیت خود را به بازار های داخلی عرضه کند و رقیبی جدی برای ساید تولید کنندگان لقب بگیرد.

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

اهداف در نظر گرفته شده برای این شرکت نوپای قدرتمند اهداف بزرگی است که در قدم اول در جهت گسترش گوناگونی محصولات است در عین حال ارتقا کیفیت را نیز مد نظر دارد. طراحی های جدید در اندازه های مختلف بیشتر نیز در دستور کار توسعه این شرکت قرار دارد. نهایتا در سال ۸۶ شرکت موفق به اخذ مجوز افزایش تولید با طرح ها و اندازه های جدید شد و ظفیت تولید را تا ۴ میلیون متر مربع افزایش داد برای دستیابی به این مهم ماشین آلات زیادی را به خط تولید اضافه کرد که می توان به پرس، کوره، خطوط لعاب، ماشین آلات چاپ و سایر ماشین آلات تکمیلی اشاره نمود.

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری ها کار توسعه و ساخت و ساز تا سال ۹۰ به سرانجام رسید و شرکت توانست به قدرتمندی بالایی از تولید انواع محصولات کاشی و سرامیک در اندازه های مختلف حتی بسیار بزرگ (۸۰*۴۰، ۶۰*۶۰، ۹۰*۳۰، ۹۰*۶۰، ۹۰*۱۵ و ۱۲۰*۶۰) و تولیدات لوکس و باظرفیت اسمی ۳ میلیون مترمربع در سال بهره بردارد. تولیدات با کیفیت این شرکت و توانمندی آن در ارائه ی انواع محصول با طرح بندی های مختلف سبب شده که به عنوان شرکتی پیشتاز عرض اندام کند ور نامی قدرتمند در بین تولید کنندگان برتر کاشی و سرامیک برای خود دست و پا کند.

کاشی مارلیک

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

شرکت تولید و ساخت کاشی مارلیک در تمامی خطوط تولید و پشتیبانی فنی خود از ابزار آلات و ماشین آلات ساکمی ایتالیایی بهره می برد. همین امر موجب تولید با کیفیت ترین محصولات از سوی این شرکت شده است.

تولیدات شرکت مذکور همگی در کیفیت تداوم بسیاری داشته است و این مهم جز به وسیله ی همکاری مشترک کاشی مارلیک با شرکت های معتبر اسپانیایی تحت نظارت دقیق و همه جانبه تکنسین ها و کاردانان این امر و استفاده از منابع درجه یک به دست نیامده است. این هم کاری سبب ارتقای هر چه بیشتر کیفیت در محصولات تولیدی مارلیک شده است.

اکنون تمامی خطوط تولید این کارخانه تحت نظارت مستقیم واحد های کنترل کیفیت می باشد تا همواره هدف خود که کسب رضایت مشتری است را گم نکند. که حقا روز به روز به این هدف نزدیک و نزدیک تر شده است.

کاشی ارم اردکان

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

این شرکت در شهر نگین کویر ایران واقع شده است و بر اساس مجوز صادره از سازمان صنایع و معادن استان یزد در سال ۸۶ به منظور تولید انواع کاشی و سرامیک کف و دیوار شروع به کار کرد و به همین کاربری و اسم در لیست شرکت های همین صنف با شخصیت حقوقی سهامی خاص ثبت گردید.

بر اساس مفاد ۵ اساسنامه حیطه ی اصلی فعالیت شرکت در خصوص تولید انواع کاشی و سرامیک کف و دیوار و احداث ، بسط و توسعه کارخانجات در ارتباط با تهیه ، تولید و توزیع و فروش صنایع کاشی و سرامیک و صنایع مرتبط و وابسته می باشد.

 راهنمای خرید شیرآلات – معرفی تولید کنندگان شیرآلات

ساخت کارخانه به سال ۸۶ در زمینی به بزرگی ۲۰۰ هزار متر مربع باز می گردد که در کیلومتر ۲۰ جاده تهران واقع شده است. واحد صنعتی مذکور شامل ۳۰ هزار متر مربع سالن و سوله ی تولید و پشتیبانی ، ۱۵۰۰ متر مربع فضای ساختمان های اداری و خدماتی می شود. در این فضا و محدوده از ۴ دستگاه بالمیل، ۲ دستگاه پرس، ۱ دستگاه کوره و سایر تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز استفاده شده است که از شرکت سیتی بی اند تی ایتالیا انجام گردیده اند.

با اتمام رسیدن بحث ساخت و ساز و تکمیل خطوط تولید با نصب و به کار گیری تجهیزات و ماشین آلات سرانجام در سال ۹۲ تولید آزمایشی این گروه شروع گشت که در طرح ها و اندازه های مختلف باب میل و سلیقه ی مشتریان عرضه ی بازار لوازم ساختمانیشد.

اهداف این شرکت بزرگ تر و مهم تر از آن چیزی است که هم اکنون به آن دست یافته اند. ارم اردکان از تولید کنندگان برتر کاشی در ایران است که تنوع بخشی به محصولات چه از نظر طرح و رنگ و چه از نظر اندازه در جهت زیبا تر شدن محصولات و ارتقای کیفیت آن ها به منظور کسب رضایت مشتری از بزرگترین اهداف این گروه تولیدی به شمار می رود.
هم چنین به پتانسیلی که این شرکت از خود به نمایش گذاشته است می تواند گام های بلند و موفقی را در جهت جهانی شدن و صادرات به بازار جهانی را بردارد که با تجهیز به ماشین آلات و تکنولوژی های جدید و هم چنین ارتقای سطح دانش فنی میسر می شود.

مجتمع کاشی میبد

مجتمع کاشی میبد واقع در شهر تاریخی و مهد هنر و تمدن یعنی میبد یزد در سال ۶۲ با فضایی به وسعت ۵.۱ میلیون متر مرع شروع به کار کرد و به بهره برداری رسید. کاشی های دیواری تک پخت و کاشی های کف در طرح های مختلف و هم چنین در اندازه های متفاوت مهم ترین محصول این مجتمع می باشد. در ساخت این محصولات از بهترین مواد اولیه کمک گرفته شده است و هم چنین از جدید ترین تکنولوژی ها بهره گرفته شده است. محصولات با کیفیت این مجتمع در بازار کاشی بسیار شناخته شده می باشد و نیازی به توضیح اضافی ندارد که چگونه طرح های توسعه یکی پس از دیگری در این مجتمع کلید خورده است.

هم اکنون این مجتمع با تولید سالیانه ۹ میلیون متر مربع کاشی کف و دیواری از بزرگترین و معروف ترین تولید کنندگان برتر کاشی به شمار می آید. پشتوانه ای که از تخصص و تجربه متخصصین این مجتمع متضمن پیشرفت و و موفقیت روز افزون آن می باشد.

آپادانا سرام

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

شرکت سهامی خاص آپادانا سرام در اواسط سال ۸۱ تاسیس شد و در همان سال در بین شرکت های تولید کاشی و سرامیک ثبت گردید. دفتر شرکت واقع در تهران و محل کارخانجات آپادانا سرام در کیلومتر ۴۲ جاده قزوین – بوئین زهرا قرار دارد.

حوزه ی اصلی فعالیت آپادانا سرام تولید انواع مختلف کاشی می باشد که با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز این امر را به انجام می رساند. ظرفیت اسمی شرکت در حدود ۳۰ میلیون متر مربع انواع کاشی دیواری لعابدار دو بار پخت ، کاشی پرسلانی بدون لعاب (کاشی گرانیتی) و کاشی پرسلانی لعابدار می باشد. آپادانا سرام با این حجم از تولیدات در بین تولید کنندگان برتر کاشی در دنیا قرار گرفته است که قرار است با طرح توسعه ی جدید خود این تولید را به سالیانه ۵۰ میلیون متر مربع کاشی در سال برساند.

شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند در دو دهه ی گذشته با فعالیت خوب و موفق در زمینه طراحی و تولید محصولات سرامیکی اکنون توانسته است با بهره گیری از مجهز ترین دستگاه ها تکنولوژی های روز جهانی کاشی دیوار ، سرامیک کف و محصولات گرانیتی پرسلان را تولید کند و روانه بازار های داخل و خارج از کشور نماید که همین امر سبب شده نامی در بین تولید کنندگان برتر کاشی از الوند برده شود.
این شرکت با بهره جستن از نیرو های کارآمد و متخصص و مجرب سالانه بالغ بر ۱۲ میلیون متر مربع انواع محصول را در سه کارخانه ی خود تولید می کند و گواهی نامه های کیفی بسیاری را در خصوص کیفیت محصولاتش دریافت کرده است که می توان به تعدادی از آن ها اشاره کرد.

لوح طلایی استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ، گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت مبتنی بر ایزو ۹۰۰۲ ، تندیس طلایی تعهد به کیفیت از مدیریت کیفیت فراگیر ژنو ، تندیس طلایی کیفیت از کشور فرانسه ، گواهینامه استاندارد کیفی EN159 اروپا ، گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت مبتنی۲۰۰۰ ISO 9001- ، گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه IMS (شامل: OHSAS18001،ISO14001،ISO9001) ، اخذ گواهینامه تعهد به تعالی سازمانی بر مبنای نظام مدیریت کیفیت بهره وری (EFQM) ، همکار و مورد تائید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی در کنترل کیفیت محصولات تولیدی صنایع کاشی و سرامیک کشور ، اخذ گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن مبنی بر صدور مجوز جایگزینی محصولات پرسلانی الوند به جای سنگ طبیعی درنمای ساختمان ها از جمله ی این نشان ها و افتخارات است.

کاشی الوند قزوین توانایی و ظرفیت تولید محصولات دیوار ، کف و گرانیتی و پرسلانی را در سایز های مختلف ۲۰*۲۰ تا ۶۰*۹۰ – ۶۰*۱۲۰ را دارد که در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شود و می تواند پاسخگوی انواع سلیقه ها گردد.

کاشی تبریز

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

شرکت صنایع کاشی تبریز در زمینی به وسعت ۲۰۰ هزار متر مربع در ۲۴ کیلومتری شهر تبریز اخداث شده و از سال ۷۴ مشغول فعالیت می باشد. ظرفیت اسمی اولیه این شرکت در حدود ۱.۵ میلیون متر مربع کاشی در سال بوده است. تولید انواع کاشی دیواری با مطالعات دقیق بر روی مسائل فنی و ماشین آلات و تکنولوژی های مختلف سبب شده تا روز به روز کیفیت محصولات این شرکت ثابت بماند و یا ارتقا داده شود.
مطالعه بر روی سلیقه و بازار هدف این شرکت نیز بر تولید محصولات با کیفیت آن تاثیر بسزایی گذاشته است. مطالعه در باب نیازمندی های بازار سبب تولید طرح های محتلف در رنگ های متنوع و هم چنین اندازه های گوناگون شده است.

راهنمای خرید کاشی – معرفی تولید کنندگان برتر کاشی

طرح های توسعه جدید در نوسازی و افزایش ظرفیت تولیدی منجر به اضافه شدن یک واحد تولیدی مستقل در بخش کاشی کف شده است.

اکنون شرکت کاشی تبریز با سالانه ۲.۵ میلیون متر مربع کاشی دیواری و ۳ میلیون متر مربع کاشی کف در زمره تولید کنندگان برتر کاشی قرار می گیرد. همانطور که می دانید گرفتن سهم بزرگی از بازار جز با اهتمام به کیفیت محصولات حاصل نمی شود به همین جهت ثابت قدم بودن کاشی تبریز در ارائه محصولات با کیفیت منجر به دریافت استاندارد ها و نشان های زیادی از سوی مراجع کنترل کیفیت شده است ، نشان‌های استاندارد ملی و ایزوISO10004 , ISO10002   ISO10015 ,  ISO 9001:2000، ISO14001 و OHSAS 18001 از طریق سازمان‌های بین‌المللی از این قبیل می باشند.


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
منبع:حجره نما
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments