پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

مدیریت رنگ در صنعت چاپ دیجیتال کاشی و سرامیک

مدیریت رنگ در صنعت چاپ دیجیتال کاشی و سرامیک

مدیریت رنگ در صنعت چاپ دیجیتال کاشی و سرامیک

مدیریت رنگ در صنعت چاپ دیجیتال کاشی و سرامیک  :  امروزه استفاده از چاپ دیجیتال به صورت گسترده در شرکت های تولیدی کاشی و سرامیک مرسوم شده است.

برای کاهش میزان مصرف جوهر دیجیتال و همین طور کنترل بهینه جوهر و زمان اجرای طرح در کارخانه استفاده از نرم افزارهای مربوطه ضروری است و لذا شرکت های تولیدی باید استفاده از نرم افزارهای مربوطه را در اولویت کاری خود قرار دهند. شرکت های زیادی به تولید این نرم افزار می پردازند که نحوه عملکرد آنان می تواند متفاوت باشد.
از سال ۲۰۰۰، زمانی که اولین چاپ‌گر دیجیتال در نمایشگاه Cevisama   اسپانیا رونمایی شد، انقلابی در صنعت چاپ کاشی اتفاق افتاد. از سال ۲۰۰۰ تاکنون به طور پیوسته تکنولوژی این دستگاه یعنی روش اعمال جوهر، عملکرد قطعات الکترونیکی و مکانیکی و کیفیت جوهر‌های مورد استفاده آن روز به روز بهتر شده است.
در حال حاضر بین تولید‌کنندگان این دستگاه رقابت شدیدی در مورد ساخت مدل‌های جدیدی می‌باشد که وضوح چاپ و سرعت تولید آن بیشتر باشد. تولید‌کنند‌گان‌ جوهر نیز سعی کرده‌اند که ماندگاری در طول زمان جوهر را افزایش داده و گاموت محدود رنگی جوهر را از چهارتایی   به تعداد بالاتر ارتقا دهند.
اگرچه ظهور چاپ دیجیتال مزایای قابل توجهی به‌همراه داشت ولی مشکلاتی را نیز دربر دارد که یکی از آنها مدیریت رنگ می‌باشد.
در این مقاله کاربرد نرم‌افزار‌های مختلف مدیریت رنگ در ارتباط با صنعت سرامیک بررسی می‌شوند.

 


#کاشی #سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments