پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

برگزاری پرشور جشن‌ عاطفه‌ها در سرام‌پخش!

جشن-عاطفه-ها-در-سرام-پخش

برگزاری پرشور جشن‌ عاطفه‌ها در سرام‌پخش!

برگزاری پرشور جشن‌ عاطفه‌ها در سرام‌ پخش، هر سال نزدیک مهر ماه، جنب و جوش عجیبی در کشور در جریان است. مردم در تب و تاب جمع آوری کمک برای کودکان نیازمندی هستند که در آستانه رفتن به مدارس هستند و قرار است آینده کشور را در دست بگیرند. «جشن عاطفه‌ها» از دیر باز در بین ایرانیان رواج داشته است و در زمره سنت‌های پسندیده به شمار می‌رود.

در سال‌های گذشته، سازمان‌های مختلفی هر یک به سهم خود در جشن عاطفه‌ها نقش داشته‌اند. شرکت سرام پخش نیز برای ادای دین خود به کودکان محروم این سرزمین طبق سنوات گذشته تعدادی لوازم التحریر را تهیه کرده و به دست کودکان نیازمند این سرزمین رسانده است.

جشن-عاطفه-ها

کارمندان سازمان سرام پخش با شور و شوقی وصف‌ناپذیری مشغول تهیه و بسته‌بندی این لوازم التحریر بوده‌اند تا آن‌ها را به دست‌های پر مهر کودکان این سرزمین برسانند. گوشه‌هایی از این همدلی و همراهی را در ویدیوی زیر می‌توانید ببینید:

در کنار فعالیت‌های تجاری خود، همیشه سعی می‌کند رسالت و هویت انسانی خود را فراموش نکرده و پا به پای این مردم، برای سر بلندی و سر افرازی این کشور تلاش کند. امیدواریم این سنت حسنه بین همه ارگان‌های دولتی و خصوصی بیش از پیش رواج پیدا کند.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments