پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نکاتی که قبل از خرید کاشی سرامیک مستطیلی باید بدانید!

طرح-کاشی-دیوار

نکاتی که قبل از خرید کاشی سرامیک مستطیلی باید بدانید!

فهرست مطالب

کاشی سرامیک یکی از بهترین متریال‌هایی است که سال‌هاست در قسمت‌های مختلف منزل از آن استفاده می شود؛ اما امروزه بیش از پیش به دلیل نصب آسان، شستشوی راحت و سریع، امکان انتخاب طرح‌ها و سایزهای مختلف استفاده از کاشی سرامیک افزایش یافته است.

از دیدگاه زیبایی شناسایی و رعایت اصول دکوراسیون داخلی، انتخاب سایز مناسب برای کاشی و نصب آن در قسمت‌های مختلف نیز با یکدیگر تفاوت دارد و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت. برای مثال از انواع کاشی سرامیک مستطیلی بیشتر برای محیط‌های بزرگ مانند آشپزخانه و سالن پذیرایی، رستوران‌ها و … استفاده می شود.

کاشی سرامیک مستطیلی به دسته ای از کاشی‌های چهارگوش گفته می شود که در اندازه‌های کوچک و بزرگ مختلفی تولید و استفاده می شوند. 

علاوه بر نصب آسان کاشی سرامیک‌های مستطیلی، درخشندگی و براقی آن‌ها نیز بیشتر است چون هنگام نصب کاشی در ابعاد بزرگ‌تر کار گذاشته می شود و تابش نور فضایی که در آن کاشی نصب کرده‌اید بزرگ‌تر و پرنورتر نمایش داده می شود.

 علاوه بر این، کاشی سرامیک مستطیلی از نظر بیننده و در سالن‌های بزرگ باعث ایجاد نظم و سادگی بیشتر می شود.

خرید کاشی سرامیک مستطیلی

خرید کاشی سرامیک می تواند بسیار هوشمندانه باشد زیرا یکی از بهترین متریال‌های مستحکمی است که علاوه بر ایجاد فضایی زیبا و نمای لوکس، مقاومت بسیار ویژه‌ای در برابر ضربه و خط و خش دارد. قبل از خرید انواع کاشی لازم است که به موارد مختلفی ازجمله مکانی که می خواهید آن قسمت را کاشی کنید، متراژ سالن یا آشپزخانه، بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید توجه کنید.

از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده در طی سال‌های اخیر از کاشی سرامیک مستطیل بیش از پیش استفاده شود، این است که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می شوند.

کاشی تیره شایان طوسی 30*60 تانیا سرام
کاشی تیره شایان طوسی ۳۰*۶۰ تانیا سرام
کاشی-مستطیلی-مناسب-حمام-دستشویی
دکوراسیون کاشی رزا آبی ۳۰*۶۰ کاشی نارین

یکی از بیشترین استفاده از کاشی سرامیک مستطیل برای کاشی و حمام سرویس بهداشتی است، چون هم به راحتی تمیز می شوند و هم به دلیل سطح کوچک آن‌ها و بند کشی‌های بیشتر از لغزنده بودن کف جلوگیری می کند.

قبل از خرید کاشی سرامیک مستطیلی توجه داشته باشید متراژی که می خواهید کاشی کنید، چقدر است؟ برای مثال برای متراژهای کوچک مانند سرویس بهداشتی و حمام توصیه می‌شود که کاشی سرامیک مستطیلی با ابعاد کوچک را انتخاب کنید.

قیمت کاشی سرامیک مستطیلی

زمان خرید کاشی سرامیک یکی از مهم‌ترین عواملی که تأثیر زیادی در افزایش یا کاهش قدرت خریداران دارد، قیمت کاشی است. قبل از خرید کاشی باید توجه داشته باشید که متراژ سالن، آشپزخانه، حمام یا سرویس بهداشتی چقدر است و سپس اقدام به خرید کاشی سرامیک مستطیلی با ابعاد مناسب کنید. برای تعیین قیمت کاشی مستطیلی  عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند که به شرح زیر است:

کاربرد کاشی سرامیک مستطیلی

همان‌طور که در قسمت بالا گفته شد، استفاده از کاشی سرامیک سال‌هاست در صنعت ساختمان سازی رواج دارد، اما امروزه به دلیل تولید انواع و اقسام کاشی سرامیک‌ها در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف، استفاده از آن در دکوراسیون داخلی بیش از پیش افزایش یافته است.

در این میان خرید کاشی سرامیک مستطیلی در مقایسه با انواع دیگر به دلیل مزایای مختلف افزایش بیشتری داشته است. از مهم‌ترین مزایای این نوع کاشی نصب آسان و امکان نصب در هرگونه فضایی به ویژه در سالن‌های پذیرایی بزرگ، آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها و غیره است.

کاشی-مستطیلی
کاشی پرسلان آژاکس بژ ۴۰*۱۲۰ آبادیس
کاشی پرسلان آژاکس کرم 40*120 آبادیس
کاشی پرسلان آژاکس کرم ۴۰*۱۲۰ آبادیس
کاشی لاکچری طوسی روشن 30*60 کاشی یادمان
کاشی لاکچری طوسی روشن ۳۰*۶۰ کاشی یادمان

نتیجه‌گیری

استفاده از مدل‌های مستطیلی شکل باعث بزرگ‌تر دیده شدن و پرنور به نظر رسیدن محل مورد نظرمی شود. از طرفی استفاده از کاشی سرامیک‌های بزرگ و اسلب در خانه‌های کوچک تأثیر زیادی در بزرگ و منظم نشان دادن محیط دارد.

علاوه بر این، امروزه استفاده از کاشی سرامیک در منازل مدرن و به ویژه در کف سالن‌های پذیرایی حس لوکس و مدرن شدن را به محیط منزل می آورد. برای دیدن مدل‌های مختلف کاشی و سرامیک مستطیلی به فروشگاه سرام پخش مراجعه کنید. همچنین درصورت داشتن هرگونه سوالی درباره درباره این محصولات با کارشناسان سرام پخش ارتباط بگیرید و خریدی مطمئن را تجربه کنید

برای مطالعه بروز ترین و جامع ترین مطالب در حوزه مصالح ساختمانی، اخبار ساختمان و دکوراسیون داخلی به مجله سرام پخش مراجعه کنید

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments