پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بهترین رنگ سرامیک

بهترین رنگ سرامیک

بهترین رنگ سرامیک

بهترین پیشنهاد رنگ برای سرامیک خانه

۱- رنگ های طیف قهوه ای برای سرامیک کف

طیف­های مختلف رنگ قهوه­ای یکی از متداول­ترین رنگ­ها برای سرامیک کف هستند . این رنگ از سرامیک به دلیل قابلیت بالای هماهنگی با انواع طرح ها و رنگ­های دکوراسیون خانه، از محبوبیت خاصی بین هوادارن برخوردارند.

۲-رنگ­های کرم برای سرامیک کف

بعد از طیف رنگ­های قهوه­ای، رنگ کرم پرطرفدارترین رنگ است که به دلیل روشن بودن و انعکاس نور، فضا را بزرگتر و روشن تر  وجلوه می­دهد .به همین دلیل برای فضاهایی با ابعاد کوچک مناسب­تر است. همچنین بستری را برای جلوه کردن رنگ دیگر در دکوراسیون منزل فراهم میکند.

 

۳- رنگ نخودی برای سرامیک کف

ممکن است تفاوت چندانی بین این رنگ و رنگ کرم احساس نکنید ولی این رنگ دارای زردی بیشتری نسبت به رنگ کرم است. این رنگ برای خانه­های با سبک دکوراسیونی کلاسیک بسیار مناسب است.

۴- رنگ سفید برای سرامیک کف

این رنگ برای خانه­هایی که دکوراسیون مدرن دارند بهترین گزینه است. ترکیب زنگ سفید و قهوه­ای نیز می­تواند جلوه زیباتری به فضای کار یا محیط خانه ببخشد.

 

 

۵-سرامیک­هایی به رنگ خاک رس

با این رنگ میتوانید حس نوستالژیک را فضا تجربه کنید. سرامیک و یا کاشی با این رنگ به دلیل طبع گرم بخشی که دارند می­تواند فضایی با حس دوستانه تر و صمیمانه تر را برای اعضا فراهم کند.

کاشی و سرامیک

۶-سرامیک­هایی به رنگ سیاه

رنگ سیاه برای داشتن دکوراسیون چشمگیر بهترین رنگ است. ممکن است کف یک دست سیاه برای بعضی­ فضاها چندان مناسب نباشد به همین دلیل ترکیب رنگ با سفید یا رنگ های دیگر ایده مناسب­تری به نظر می­رسد.

 

 

۷-سرامیک هایی به رنگ یشمی

رنگی لوکس و کمیاب که میتواند فضایی منحصر به فرد و خاص را برای محیط خانه و یا کار به وجود آورد. میتوان از این رنگ سرامیک برای فضاهای خاص مانند اتاق غذاخوری یا نشیمن خانه استفاده کرد.

 

۸-سرامیک طوسی رنگ

رنگ طوسی رنگی بسیار شیک و زیبا برای سرامیک کف می­باشد. رنگ طوسی حسن ویژه­ای دارد، این است که مکانی که  از آن استفاده می­کنید نگران کثیفی نباشید چون به دلیل طیف رنگی خاص آن، آلودگی­ها به چشم نمی­ آید.

 

۹-سرامیک آبی رنگ

رنگ آبی تیره جذابیت خاصی برای سرامیک کف دارد، ولی بهتر است در کنار رنگ دیگری به صورت ترکیبی استفاده شود تا جذابیت  آن دوبرابر شود.

 

 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments