پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

۸ برند برتر تولید کننده سرامیک کف + اطلاعات تماس

معرفی بهترین مارک سرامیک کف

۸ برند برتر تولید کننده سرامیک کف + اطلاعات تماس

فهرست مطالب

سرامیک کف انواع مختلفی دارد و در دسته‌بندی‌های متنوع، باتوجه‌به مکان مورداستفاده شما در بازار عرضه می‌شود و امروزه نیز اهمیت بسیار بالایی در بنای ساختمان و زیبایی محیط شما خواهد داشت. درواقع شما باید باتوجه‌به کیفیت و مرغوبیت و زیبایی بهترین برند سرامیک کف موردعلاقه خود را انتخاب کنید.

بررسی انواع سرامیک کف و انتخاب بهترین مارک آن نیازمند توجه به نکات خاصی است. به طور مثال شما نمی‌توانید از سرامیکی که برای کف سرویس بهداشتی‌تان استفاده نموده‌اید برای کف منزل و یا حیاط نیز استفاده کنید.

ازاین‌رو در ادامه برای کمک به شما جهت انتخاب بهترین برند سرامیک کف به بررسی و معرفی برندهای کاشی و سرامیک خارجی و ایرانی که جزو بهترین‌ها هستند می‌پردازیم؛ در ادامه این مقاله از مجله سرام پخش با ما همراه باشید.

بهترین برند سرامیک کف

بهترین برندهای کاشی و سرامیک کف ایرانی

تولیدکنندگان کاشی و سرامیک بسیاری در ایران وجود دارند که شامل بیش از ۱۵۰ کارخانه می‌شود که سالانه ۴۵۰ میلیون مترمربع کاشی و سرامیک تولید می‌کنند که نیمی از آن نیز صادر می‌شود که برند ‌های معتبری را در بر می‌گیرند.

همان‌طور که می‌دانید تولید این اجناس نیازمند منابع معدنی غنی می‌باشد که کشورمان ایران درواقع یکی از غنی‌ترین منابع معدنی جهان برای تولید این متریال را داراست.

در نتیجه افرادی که به دنبال خرید کاشی و سرامیک به‌خصوص بهترین برند سرامیک کف هستند می‌توانند از برند‌های معتبر ایرانی که در بازار وجود دارند و ما در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم استفاده کنند.

خرید کاشی و سرامیک کف پذیرایی در فروشگاه آنلاین سرام پخش

سرامیک کف هال
  • کاشی تکسرام

یکی از نام‌های شناخته شده در صنعت کاشی و سرامیک ایران کاشی تکسرام است که کارخانه آن در استان اصفهان قرار دارد و این برند در سال ۱۳۷۴ با استفاده از به‌روزترین ماشین‌آلات سالانه سه میلیون مترمکعب کاشی و سرامیک تولید می‌نمود. تکسرام در زمینه تولید انواع کاشی گرانیتی و کاشی پرسلانی و… در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع فعالیت می‌کند.

وب سایت: takceram.co.ir

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۹۲۳۱۰۱

آدرس:  تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، ( وحید دستگردی ) بعد از کوچه نساء، پلاک ۶۰، شرکت تکسرام

  • کاشی مرجان

یکی دیگر از پرفروش‌ترین برندهای معتبر ایرانی که به طور ویژه در تولید انواع کاشی بدنه قرمز، لعاب‌دار، ضد اسید و کاشی سرامیک تجاری و پارکینگ فعالیت می‌کند کاشی مرجان است. این برند از سال ۱۳۷۱ در منطقه نجف‌آباد اصفهان آغاز به کار نمود.

کاشی مرجان به‌عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک ضد اسید صنعتی، اولین تولیدکننده کاشی نما مجهز به حفره‌‎های نصب اسکوپ و اولین تولیدکننده کاشی اسلیم در ایران شناخته می‌شود.

وب سایت: marjantileco.ir

شماره تماس: ۰۳۱۳۶۲۴۸۰۱۹

آدرس: اصفهان، چهارباغ بالا، کوچه کاویان، پلاک ۴۱ش

معرفی برند مرجان
  • کاشی الوند

کاشی الوند یکی دیگر از شناخته‌شده‌ترین برندهای کاشی و سرامیک در ایران است. کاشی الوند با بیش از بیست سال سابقه با طراحی و تولید محصولات سرامیکی با استفاده از به‌روزترین ماشین‌آلات صنعت کاشی جهان در زمینه تولید انواع کاشی‌های دیوار، سرامیک‌های کف در انواع مختلف مانند سرامیک حیاطی، سرامیک پله و… محصولات گرانیتی خود را به بازارهای ایران و جهان معرفی نمود است. کاشی الوند همچنین دارای طرح‌های بسیاری است و در سایزهای مختلفی ارائه می‌شود.

وب سایت: alvandtileco.com

شماره تماس: ۰۲۸۳۲۲۲۴۰۰۶

آدرس: قزوین، شهر صنعتی البرز حکمت ۱۴ ابتدای جاده نصرت آباد

معرفی برند کاشی الوند
  • کاشی مهسرام

دسته دیگر از بهترین برند سرامیک کف کاشی مهسرام ساخت ایران است. این برند زیر نظر شرکت کاشی الماس کویر یزد با نام تجاری مهسرام در سال ۱۳۷۶ در مهریز استان یزد آغاز به کار نمود. مهسرام با تولید انواع کاشی گرانیتی مانند سرامیک‌های فلفل نمکی، سرامیک سلوبل سالت، سرامیک وین و … با بهترین کیفیت و طرح و همچنین ضخامت بالا برای مصارف خاص خود را در میان رقبا ممتاز کرده است.

وب سایت: mahceramtile.com

شماره تماس: ۰۳۵۳۱۵۴

آدرس: یزد، میدان شهدای محراب،
ابتدای بلوار دانشجو، نبش بن بست هفتم

معرفی برند کاشی مهسرام
  • سرامیک البرز

یکی دیگر از شناخته‌شده‌ترین سرامیک‌های ایرانی سرامیک البرز است که اقدام به ساخت محصولات سرامیکی، کاشی، سرامیک مینیاتوری و همچنین موزاییک نموده است. این شرکت در تولید انواع کاشی و سرامیک به‌خصوص کاشی و سرامیک سایز بزرگ و کاشی‌های سایز کوچک مینیاتوری زبان زد است.

وب سایت: alborzceramic.com

شماره تماس: ۰۲۱۸۹۴۷

آدرس:  تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، کوچه اتحاد، شماره ۲۴

معرفی برند کاشی البرز
  • کاشی پرسپولیس

کاشی پرسپولیس یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده کاشی و سرامیک و پرسلان در ایران بوده که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در یزد شروع کرده است. پرسپولیس محصولات متنوعی همچون کاشی دیواری، سرامیک کف و کاشی استخری را باکیفیت هر چه تمام‌تر و مطابق استانداردهای روز دنیا تولید و روانه بازار مصرف می‌کند. پرسپولیس به‌عنوان برندی پیشرو و ممتاز در بازارهای صادراتی شناخته می‌شود که توانسته تاکنون با کشورهای بسیاری وارد مراودات تجاری گسترده‌ای شود.

وب سایت: persepolistile.ir

شماره تماس: ۰۳۵۳۸۲۷۸۱۸۳

آدرس: یزد – کیلومتر ۲۵ جاده یزد کرمان

لوگو برند پرسپولیس
  • کاشی امین

شرکت تولیدی امین میبد در سال ۱۳۸۸ در شهرک صنعتی میبد یزد، فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پرسلان و سرامیک کف آغاز کرده است. یکی از ویژگی‌های برجسته برند کاشی امین تولید پرسلان‌هایی در سایزهای متعددی همچون ۳۰×۹۰، ۶۰×۶۰، ۳۰×۳۰، ۶۰×۱۲۰ است. همچنین محصولات امین تنوع طرح و رنگ بالایی دارند که به‌وسیله آن توانسته‌اند پاسخگوی سلیقه مصرف‎کنندگان متعددی باشند.

—————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله پرفروش ترین سرامیک کف را مشاهده بفرمایید.

—————————————

بهترین برندهای کاشی و سرامیک کف خارجی

از عواملی که هنگام انتخاب بهترین برند سرامیک کف باید در نظر داشته باشید، متریال ساخت سرامیک است. سرامیک‌های کف به دلیل اینکه بسیار در معرض ساییدگی قرار دارند باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند تا در برابر ضربات و فشار مقاومت کنند.

در غیر این صورت به‌راحتی پس از گذشت زمان کوتاهی طرح و رنگ آنها کاملاً تغییر خواهد کرد. همچنین به‌راحتی دچار ترک و شکستگی خواهند شد. ازاین‌رو استفاده از متریال‌های مناسب برای ساخت سرامیک‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

سرامیک‌هایی که دارای پایه خاک رس هستند، می‌توانند انتخاب هوشمندانه برای افراد باشند. استفاده از این سرامیک‌ها برای مناطقی که دچار رطوبت خواهند شد، بسیار مفید خواهد بود.

کاشی و سرامیک خارجی در برندهای مختلفی در بازار موجود است. از مهم‌ترین برندهای خارجی می‌توان به پالرمو، میکل آنجلو، بست تایل، کرنلین، ونیز، راک، ولوت، اونیکس، کریستال وایت، آرتینو، سرو کوارنتا، اسپیرال، یونیورسال، زامیک، آرژنا، فاپکو، بیوتی اسپرینگ، بارسا، فاوانیا، کارناوال، آلوارز، ریونیز و … اشاره کرد.

این برندها جزو برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی می‌باشند. برندهای خارجی در مقایسه با برندهای ایرانی به دلیل عوارض گمرکی قیمت بالاتری دارند. ولی از نظر کیفیت می‌توان گفت در یک حد می‌باشند. 

بهترین برند سرامیک کف خارجی

  • راک سرامیک

یکی از بهترین برندهای کاشی و سرامیک کف خارجی برند سرامیک راک است، این شرکت تولیدکننده انواع کاشی و سرامیک بین‌المللی است که مرکز آن در امارات متحده عربی است و به‌عنوان سومین برند برتر در زمینه تولیدات سرامیکی در جهان معرفی می‌شود.

این شرکت شعبه‌های زیادی در سراسر جهان مانند امارات متحده عربی، هندوستان، بنگلادش و ایران دارد. این برند در سال ۱۳۸۲ در کارخانه‌ای در شهرضای اصفهان با استفاده از ماشین‌آلات روز ایتالیایی صنعت کاشی و سرامیک زیر نظر شرکت اصلی آن به تولید محصولاتی تحت لیسانس راک آغاز به کار نمود.

کیفیت محصولات تولیدی راک سرامیک ایران در ردیف محصولات خارجی آن است و عمدتاً در تولید سرامیک‌های پرسلانی، پرسلان لعاب‌دار و … فعالیت دارد.

خرید اقساطی انواع کاشی و سرامیک خارجی در فروشگاه آنلاین سرام پخش

راهنمای خرید کاشی اسپانیایی

جمع‌بندی

هنگام انتخاب بهترین برند سرامیک کف باید علاوه بر طرح و رنگ، به ویژگی‌های فیزیکی کاشی و سرامیک نیز دقت داشته باشید. در پشت کاشی و سرامیک‌ها بسته‌بندی اعدادی نوشته می‌شود. این اعداد ویژگی‌های کاشی را نشان می‌دهند در تولید برخی از این سرامیک‌ها ممکن است یک لعاب ساده استفاده شده باشد.

این مورد سبب می‌شود که سرامیک از کیفیت بسیار پایینی برخوردار شود. استفاده از سرامیک‌هایی که دارای اصطکاک بسیار بالایی هستند سبب می‌شود که بیشترین مقاومت را در سرامیک‌ها کف داشته باشند. بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی نیز باتوجه‌به محیط و ویژگی‌های سرویس انتخاب می‌شود و باید در انتخاب رنگ مناسب کاشی دقت فراوانی نمود.

دقت به عواملی مانند درجه کیفی کاشی و سرامیک، ضریب اصطکاک، درجه ساییدگی، میزان جذب آب و مقاومت در برابر رودت هوا می‌تواند در هنگام انتخاب و خرید برای شما مفید واقع شود.

همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت انواع کاشی و سرامیک از جمله انواع سرامیک کف و خرید آن و دیگر محصولات از طریق سایت سرام پخش با بهترین قیمت و کیفیت و همچنین به طور اقساط اقدام کنید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۶

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments