پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تابلوهای کاشی کاری شده

تابلوهای کاشی کاری شده

تابلوهای کاشی کاری شده

تابلوهای کاشی کاری شده |

واقعیت این است که در دنیای کسب و کار امروز، بسیاری از گرایشات رنگ و بوی دیگری گرفته است که افراد را بر آن می‌دارد به جای کار کردن برای کارفرمایی دیگر، کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنند و برای خود کار کنند. به این ترتیب بدون استرس و بدون نیاز به رفت و آمد در خیابان های پرترافیک و اتلاف وقت، می‌توانند از هنر و سرگرمی خود به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنند و همچنین ظرفیت‌های دنیای مجازی برای مدیریت کسب و کار خود به کار ببندند.
آموزش ساخت تابلو های کاشی کاری شده، می‌تواند یکی از زیباترین و جذاب ترین ها در دنیای بزرگ هنر باشد. امروزه این رشته هنری جذاب، یعنی معرق کاشی محبوبیت و بازار گسترده ای پیدا کرده است.
بهترین عنوانی که می‌شود به رشته هنری موزاییک ‌کاری نسبت داد، هنر معرق با موزاییک، یا معرق با کاشی است. نقش و نگارهایی که این روزه روی دیوار اتوبان‌های شهر، دیوار مدارس، پارک ها و یا حتی خانه ها به چشم می‏خوردند نمونه هایی از این هنر جذاب و کهن می باشند که اتفاقا تاریخچه پرباری با با پیشینه هنری ما ایرانیان دارد.
طیف کاربرد این هنر هر روزه رو به گسترده شدن می باشد و امروزه کاشی کاری را راه خودشان را به منازل نیز باز کرده اند و محصولات سرامیکی بر روی دیوار خانه ها، تابلوهای کاشی کاری شده، قاب عکس ها و آینه ها دیده می شوند.

در این آموزش سعی می‌کنیم تا نشان دهیم که برای انجام تابلو های کاشی کاری شده و ایجاد تغییرات و بازسازی های ساده نیازی به این نیست که حتما یک کاشی کار متخصص و حرفه‎ای باشید. شما می توانید این کار را به آسانی و زیبایی انجام دهید.
در این مطلب تلاش بر این است تا آموزش ساخت تابلوهای کاشی کاری شده را به صورتی کاربردی و آسان به شما عزیزان آموزش داده شود. در این مطلب سعی شده تا همه ی مراحل را به صورت گام به گام آموزش دهیم تا در نهایت یک تابلوی کاشی کاری شده زیبا بسازیم.

برای انجام این پروژه می توانید از کاشی های باقی مانده و اضافی حاصل از کاشی کاری های قبلی و همچنین سایر مواد و وسایلی که به ظاهر بدون هیچ کاربردی هستند، کمک بگیرید.

مواد و ابزار لازم:

کاشی ۱۰*۱۰ سانتی متر
قابل عکس
الکل (برای شستشوی سطح کاشی)
چسب
ماژیک دائمی
شابلون
چسب دکوپاژ

نحوه ساخت تابلوهای کاشی کاری شده

اولین کاری که باید انجام دهید، پاک کردن گرد و خاک ها و سایر کثیفی ها از روی کاشی ست. در مرحله بعدی برای اطمینان از عدم وجود روغن و سایر لکه های سخت، سطح کاشی را با پنبه یا دستمال آغشته به الکل پاک کنید.
بعد از آن، باید در مورد طرح های دلخواهتان تصمیم بگیرید. در این تابلو، طرح گل و بوته استفاده شده اما شما می توانید با شابلون و سایر الگو ها و نقوشی که در دسترس هستند، طرحی را برگزینید.

تابلوهای کاشی کاری شده

همچنین برای جلوگیری از خرابی ها، طرح اولیه را با مداد و یا یک قلم پاک شدنی روی کاشی ترسیم کنید. در مرحله بعدی می توانید طرح ها را با ماژیک دائمی کاملا پر رنگ و واضح بکشید.

تابلوهای کاشی کاری شده

قبل از انجام هر مرحله بعدی، جوهر ماژیک باید کاملا خشک شود و تا لمس دست خراب نشود.
قبل از اینکه کاشی را لمس کنید ، حتماً خطوط شارژی را خشک کنید. باید کاملاً روی سطح غیر متخلخل خشک شود.
مرحله اختیاری)
اگر قصد تغییر رنگ طرح را دارید، مانند آنچه در عکس مشاهده می کنید، می توانید قسمتی که از کاشی را دکوپاژ کنید.
نکته: بعد از انجام دکوپاژ حتما سطح کاشی را با رزین بپوشانید تا یک سطح کاملا براق و ماندگار داشته باشید.

تابلوهای کاشی کاری شده

بعد از طراحی روی کاشی ها، نوبت به مرحله چسب زدن می رسد. این کار را با چسب آکواریم، یا چسب های دو قلو می توان انجام داد. تنها نکته اصلی که باید رعایت شود این است که بعد از چسب زنی، صبر کنید تا کاشی روی شیشه کاملا بچسبد و این کار حدود ۲۴ ساعت طول خواهد کشید.

تابلوهای کاشی کاری شده

بعد از خشک شدن چسب و نصب قاب روی دیوار، تابلوی کاشی کاری شده آماده است!

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] تابلوهای کاشی کاری شده

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments