پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تاثیر اپلیکیشن ‌های موبایل بر زندگی روزمره

تاثیر اپلیکیشن ‌های موبایل بر زندگی روزمره

چگونه اپلیکیشن‌های موبایل بر زندگی روزمره ما تاثیر گذاشته‌اند؟

اغلب ما امروز به نوعی با فناوری و رسانه‌های دیجیتال در ارتباط هستیم. از زمانی که نسل جدید تلفن‌های همراه هوشمند نیز وارد زندگی ما شده این سوال نیز مطرح شده که چگونه اینترنت و رسانه‌های اجتماعی، روابط و زندگی شخصی ما و به طور کلی سبک زندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟ در دنیای توسعه‌یافته امروز، دیگر همچون گذشته موبایل به عنوان کالای لوکس غیر ضروری به شمار نمی‌رود بلکه اپلیکیشن‌های موبایل بر روی زندگی عادی ما تاثیر گذاشته و جزئی از زندگی روزمره ما شده و تصور زندگی بدون آن‌ها بسیار سخت است. تاثیرات اپلیکیشن‌های موبایل را می‌توان در عرصه‌های مختلف زندگی روزمره ملاحظه کرد. که هرکدام نقشی متفاوت را برای شما ایفا خواهند کرد.
فناوری و تکنولوژی خیلی پرسرعت، پیچیده، ناشناخته و فراگیر کل زندگی انسان عصر جدید را در نوردیده است. انسان اگرچه به مدد این فناوری‌ها از ارتباطات ارزان، گسترده و سریع برخوردار شده، اما نتوانسته به هدف مورد انتظار دست یابد. عصر دیجیتال با معنای جدیدی که در نظام ارزشی، اخلاقی و بینشی ایجاد می‌کند سبک زندگی خودش را پدید خواهد آورد. این‌که کاربر فناوری باشید و آن را مدیریت کنید‌، سبک‌زندگی شما را تغییر خواهد داد.
در چند سال آینده حجم انبوه اطلاعات در صفحات مجازی به میلیارد صفحه خواهد رسید و سرعت جستجو به رقم معجزه‌آسای کمتر ثانیه نیز خواهد رسید! شاید برای اولین‌بار در جهان خواهیم دید که علاوه‌بر حواس پنجگانه، حواس دیگری به انسان اضافه خواهد شد و ابرانسان‌ها متولد می‌شوند. این ابرانسان‌ها کمی دلهره‌آور به نظر می‌رسند. به نظر شما این تغییرات بد است یا خوب؟
چنین قضاوتی راهگشا نیست. ما محکوم به همزیستی با فناوری هستیم و خوشبختانه یا شوربختانه اولین نسل در ایران هستیم که در طول تاریخ ایران در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم. این زندگی حتما با اضطراب، نگرانی، سرگشتگی و گمگشتگی و با آزمون و خطا همراه است. ما در افسونگری فناوری و اپلیکیشن‌های معجزه‌آسا گیر افتاده‌ایم و همانند انسان مست و گنگ در شهر فرنگ و همه‌رنگ عصر دیجیتال سردرگم هستیم. چنین انسانی که هویتی از خود ندارد، نمی‌تواند قضاوت بد یا خوب بودن از قضایا داشته باشد. در جهان آینده، فناوری‌ها، ایده‌ها انتظارات و سرنوشت شما را مدیریت می‌کنند.
عصر دیجیتال معنای جدیدی که در نظام ارزشی، اخلاقی و بینشی ایجاد می‌کند، سبک زندگی خودش را پدید خواهد آورد. این‌که کاربر فناوری بوده، مدیریت آن را داشته یا به تولید و پیش‌بینی فناوری مشغول باشید، با سبک‌های متفاوتی در زندگی روبه‌رو خواهید شد.
سرام پخش با ارائه اپلیکیشن خود سعی دارد تا بتواند شما را در انتخاب سبک زندگی خود کمک کرده و بتوانید با به همراه داشتن سرام پخش راحت‌تر و در لحظه و بدون دغدغه و در آرامش کامل تغییرات و سبک زندگی خود در محیط کار و خانه را انتخاب کرده و به راحتی تجربه متفاوتی از خرید خود داشته باشید.
فقط کافیست اپلیکیشن سرام پخش را همراه داشته باشید!

 

کاشی و سرامیک سرام پخش

دانلود مستقیم اپلیکیشن سرام پخش

برای خلق زیبایی و تغییر دکوراسیون محیط خود به همراه خانواده و دوستان انتخابی مطمئن داشته باشید و آنلاین خرید کنید.

دانلود کنید

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments