پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

صادرات کاشی و سرامیک ایران به آذربایجان

صادرات کاشی و سرامیک به آذربایجان

صادرات کاشی و سرامیک ایران به آذربایجان

شروعی تازه برای صادرات کاشی و سرامیک پس از کرونا

بارگیری محصولات کارخانجات کاشی ایران و صادرات به آذربایجان
سرام پخش به عنوان شرکت تضمینی صادرات کاشی و سرامیک و محصولات دکوراسیون در ایران، توانسته در شروعی تازه بعد از ماجرای ویروس کرونا صادرات کاشی و سرامیک به کشورهای آذربایجان، ارمنستان و گرجستان را با توجه به تبادلات و پیش زمینه همکاری شروع کند.
سرام پخش برای صادرات محصولات کاشی و سرامیک ایران توانسته در پارت‌های ابتدایی محصولات کاشی و سرامیک ایران را از طریق کشتی به کشور آذربایجان صادر نماید. این روند رو به رشد شاید رویکردی تازه به صادرات کاشی و سرامیک ایران و صادرات غیرنفتی ایران بعد از ماجرای ویروس کرونا باشد.
سرام پخش در پارت‌های ابتدایی محصولات کاشی نگین میبد که در تنوع طرح، رنگ و سایز برای کف و دیوار، نوین سرام یزد که محصولات پرسلان در سایزهای بسیار متنوع و طرح‌های مختلف را به همراه محصولات شرکت‌های کاشی گلچین یزد، کاشی درسا و سرام نگار که انواع کاشی و سرامیک‌ها را در تنوع طرح و رنگ و سایز را از کارخانه‌های کاشی و سرامیک ایران را توانسته طی روزهای گذشته بارگیری کند. این تنوع محصولات از کاشی و سرامیک و محصولات مرتبط با آن می‌تواند رویکردی در معرفی بهتر و بیشتر محصولات این صنعت در بازار های جهانی و گسترده باشد تا بتوانیم نوید آینده روشنی را داشته باشیم.
شما با معرفی محصولات کاشی و سرامیک تولیدی شرکت‌های مختلف به سرام پخش می‌توانید با دفتر مرکزی سرام پخش به شماره تماس ۸۲۴۴۷۶۰-۰۳۵ و یا کارشناسان وب‌سایت سرام پخش www.cerampakhsh.com ارتباط بگیرید.

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments