پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تخریب کاشی های کفپوش

تخریب کاشی های کفپوش

مراحل تخریب کاشی های کفپوش

مرحله اول:

آماده سازی فضا

 

تمامی سطح کار را تمیز کنید و وسایلی قابل حمل را از سطح اتاق بردارید. این کار تمیزکاری های بعد از تخریب کاشی ها را آسان می سازد. همچنین اجازه می دهد تا بلافاصله بعد از تخریب، کاشی های جدید نصب شوند. پس تا حد امکان مبلمان یا کابینت ها را از سطح کار جدا کنید. برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به سیستم تهویه، همه ی دریچه ها را با نوار چسب و پلاستیک بپوشانید.

مرحله دوم:

تخریب کاشی ها

 

تخریب کاشی

تخریب کاشی

اولین کاشی را با لبه ی صاف چکش بشکنید (تصویر ۱)، و سپس از یک کاردک فلزی برای برداشتن قسمت های باقیمانده کاشی اول استفاده کنید. بعد از برداشتن اولین کاشی، می توانید کاردک را در لبه های زیرین کاشی های مجاور قرار داده و با چکش به آن فشار وارد کنید. به همین ترتیب کاشی ها به راحتی از جا کَنده می شوند.

مرحله سوم:

تخریب زیرسازی های قدیمی

تخریب کاشی

پس از پایان کار برداشتن کاشی های قدیمی، در صورت خراب شدن سطح زیرین، آن را تخریب کنید. بهترین وسیله برای انجام این کار دریل های برقی هستند. برای این کار از هر پیچی که می تواند این لایه قدیمی خراش داده و به کف برسد، استفاده کنید. لبه های کَنده شده با استفاده از جارو و خاک انداز از سطح بردارید.

در این مرحله باید دقت داشته باشید که تنها زیرسازی قدیمی را از بین ببرید و به کف یا اتصالات و لوله کشی های توکار آسیب وارد نکنید.

مرحله چهارم:

تمیز کاری سطح

پس از اتمام تخریب زیرسازی، هرگونه ماده و بقایای چسبیده به سطح را با بیل (برای نواحی وسیع) یا کاردک (برای نواحی کوچکتر) از سطح جدا کنید. با استفاده از جارو و خاک انداز، هر گونه پیچ و تکه های باقی مانده از تخریب را تمیز کنید. برای نصب مجدد کاشی، کف باید کاملاً صاف و هموار باشد.

 

 

 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments