پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی های حمام و آشپزخانه خود را بدون تعویض تازه کنید!

تعویض کاشی حمام

کاشی های حمام و آشپزخانه خود را بدون تعویض تازه کنید!

مسلم است که کاشی ها برای همیشه نو باقی نمی مانند. آن ها هم بعد از مدتی می توانند کثیف و فرسوده شوند، اما  سرام پخش چند روش جایگزین برای شما در نظر گرفته تا بتوانید کاشی های خانه را بدون نیاز به تعویض ، بهتر و نو کنید.در این مقاله به شما آموزش می دهیم کاشی های حمام و آشپزخانه خود را بدون تعویض تازه کنید!  این ایده ها اگرچه شاید هیجان انگیز به نظر نرسد، سرام پخش پیشنهاد میکند بدون صرف هزینه بالا کاری کنید تا کفپوش یا دیوارپوش های خانه تان به روز شود.

ایده اول: مقداری رنگ اضافه کنید!

رنگِ کاشی های خود را با استفاده از رنگ های مناسب سرامیکی عوض کنید. بهترین رنگ های انتخابی رنگ هایی هستند که طیف سفید تا مشکی یا کرم تا قهوه ای را در بر می گیرند. شما می‌توانید برای این کار از رنگ اپوکسی یا لاتکس استفاده کنید. این رنگ ها ضد آب و مقاوم در برابر قارچ و کپک هستند و به همین دلیل برای رنگ آمیزی کاشی های آشپزخانه و حمام ایده آل محسوب می شوند. شما می توانید هر رنگ و الگویی که دوست دارید با یکدیگر ترکیب و هماهنگ کنید.

ایده دوم: رنگ ملات را عوض کنید!

پس از رنگ آمیزی کاشی های خود، می توانید رنگ بندکشی های کفپوش را با استفاده از قلمو به آسانی عوض کنید. توجه داشته باشید که جنس رنگی که برای این کار بکار می برید باید ضد آب باشد.

ایده سوم: اضافه کردن الگو و طرح به کاشی ها

بهترین راهکار برای تغییر ظاهر کاشی های دیواری افزودن الگوها و یا اشکال هندسی بر روی آن هاست. استفاده از شابلون ها راهکار بسیار ساده ای برای تغییر ظاهر کاشی ها محسوب می شود. شابلون کاغذی یا فلزی را با نوارچسب روی کاشی بچسبانید و در ادامه طرح را رنگ کنید. شابلون هایی که اشکالی ماننده برگ و بلوط دارند و یا سبک هایی که از موضوعاتی مانند طبیعت و دریا الهام گرفته شده اند، جزو بهترین انتخاب هستند.

ایده چهارم: لکه ها را از سطح بندکشی ها بردارید

گاهی با یک پاکسازی عمقی نیز می توانید بر ظاهر کلی سطح کاشی کاری شده تاثیر فراوانی بگذارید. پاک کردن لکه ها از سطح بندکشی ها، کار بسیار دشواریست چراکه این لکه ها برخلاف لکه های روی کاشی نسبت به مواد شوینده مقاومت بیشتری دارند. با سفید کننده ای قوی تر و استفاده از یک بُرس نسبتا زبر می توانید از لکه های ناشی از کپک و مواد رنگی دیگر خلاص شوید و ظاهری نو و تمیز به سطح کاشی کاری شده بدهید.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments