پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تولید، بدون فراهم آوردن بستر تقاضا بی‌فایده است!

حضور پررنگ سرام پخش در بازار آنلاین

تولید، بدون فراهم آوردن بستر تقاضا بی‌فایده است!

تولید، بدون فراهم آوردن بستر تقاضا بی فایده است، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق به پتانسیل بالقوه ایران برای گرفتن سهم بازارهای کشور همسایه اشاره کرد و گفت: «سهم ایران از بازار ۱۲۰۰ میلیارد دلاری ۱۵ کشور همسایه حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار است».

آل اسحاق در صحبت‌های خود تاکیدی جدی روی تغییر رویکرد فعلی نسبت به دیپلماسی اقتصادی و تجاری دارند و تاکید می‌کنند که عدم جلوگیری از این رویه، می‌تواند منجر به افزایش بیشتر خسارات شوند.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در پاسخ به این پرسش که راهکار اتصال ایران به بازارهای حهانی چیست را این‌گونه عنوان کردند: «دسته‌ای از مشکلات ما مربوط به حاکمیت هستند که باید دیدگاه‌هایش را در این زمینه عوض کند و پشتیبانی‌های لازم را از فعالان اقتصادی داشته باشد. از سوی دیگر نیز فعالان اقتصادی باید این واقعیت را بپذیرند باید روحیه رقابتی خود را بیش از پیش تقویت کنند و با صاحبان بازارها تعامل بیشتری داشته باشند»

معرفی بازار آنلاین سرام پخش در راستای ایجاد شهری هوشمند

ایشان در ادامه صحبت‌های خود اشاره داشتند: «طبق مطالعات صورت گرفته، از ظرفیت بالای صادرات و واردات ۱۲۰۰ میلیارد دلاری براساس همین استانداردهایی که تولید می‌کنیم، چیزی درحدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار سهم خواهیم داشت اما اکنون سهم ما معادل ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار است».

آقای آل اسحاق در صحبت‌های پایانی خود گفتند که ما هم‌اکنون تمام همت خود را بر آن گذاشته‌ایم که با شعارهای بسیار قشنگ، تمام تمرکز خود را روی تولید بگذاریم اما لازم است نسبت به این قضیه آگاهی پیدا کنیم که تولید بدون تقاضای اصلا به‌صرفه نخواهد بود.

جمع‌بندی

واقعیت قضیه نیز همین است که تولید بدون وجود تقاضا ارزشی نخواهد داشت. در صنعت مصالح ساختمانی دکوراتیو نیز، استارتاپ سرام پخش تمام سعی خود را بر آن داشته است تا مولد و هدایت‌گر تقاضا باشد و با کمرنگ کردن نقش دلالان در این بازار، محصولات با قیمتی واقعی به دست مصرف کننده نهایی برسند.

برای دیدن محصولات فروشگاه سرام پخش به سایت ما به نشانی www.cerampakhsh.com مراجعه کنید و درصورت داشتن هرگونه سوالی درباره محصولات سرام پخش یا عضویت برندها، کارخانجات یا نمایندگی‌ها با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments