پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بازارهای مصرف در انحصار خرده فروشی‌های آنلاین دنیا

معرفی بازار آنلاین سرام پخش در راستای ایجاد شهری هوشمند

بازارهای مصرف در انحصار خرده فروشی‌های آنلاین دنیا

بازارهای مصرف در انحصار خرده فروشی‌های آنلاین دنیا، در سال ۲۰۲۱ تقریبا کل کسب‌وکارهای دنیا درگیر پاندمی کرونا شده بودند و از نظر اقتصادی ضربه‌های زیادی خوردند. اما در این بین، خرده فروشی‌های آنلاین رشدی نسبتا سریع را تجربه و توجه خیلی‌ها را به خود جلب کردند.

اکونومیست، گزارشی منتشر کرده است که در آن در سال ۲۰۲۱ آمازون به‌عنوان ارزشمند‌ترین برند دنیا شناخته شده است که ارزشی معادل ۶۸۰ میلیارد دلار دارد. جالب است نرخ رشد ارزش برند اپل در سال ۲۰۲۱ به ۷۴ درصد رسید. 

یکی از مهم‌ترین علت‌های این رشد سریع، دورکار شدن افراد و نیاز پیدا کردن آن‌ها به تجهیزات لازم برای فعالیت بود.

گوگل سومین برندی بود که ارزش آن به ۴۵۸ میلیارد دلار رسید. گوگل نرخ رشدی معادل ۴۲ درصد کسب کرد و جایگاهش را نسبت به سال‌های قبل تا حد زیادی ارتقا داد. در یک مقایسه‌ای کلی‌تر درباره کسب‌و‌کارها بیشترین نرخ رشد مربوط به خرده فروشی‌های آنلاین بود.

خرده فروشی‌های آنلاین در دوران کرونا نقش پر رنگی در برآورده کردن نیاز مردم داشتند، خدمات خود را به‌خوبی به آن‌ها ارائه کردند و درنهایت توانستند درآمد چشمگیری نیز داشته باشند.

 پس از خرده فروشی‌های آنلاین، شرکت‌هایی که در زمینه ارائه خدمات تکنولوژی فعال بودند توانستند رشد قابل توجهی در دوران پاندمی کرونا داشته باشند.

خرید-آنلاین-محصولات-ساختمانی

در اوج روزهای کرونایی که بسیاری از کسب‌وکارها تعطیل شده بودند، سهم خرید آنلاین در بین مردم دنیا افزایش پیدا کرد و همین اتفاق سبب شد شرکت‌های فعال در زمینه خرده فروشی آنلاین نسبت به کسب‌و‌کارهای سنتی رشد قابل توجهی داشته باشند.

در ایران نیز خرده فروشی‌های آنلاین رکوردهای فروش را جا‌به‌جا و مصرف‌کنندگان ایرانی به خرید اینترنتی گرایش بیشتری پیدا کردند.

 استارتاپ سرام پخش که یک بازار خرده فروشی آنلاین در زمینه مصالح ساختمانی دکوراتیو است، توانست در شرایط کرونا، پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان باشد و در این شرایط خدمات خود را به‌خوبی به آن‌ها ارائه دهد.

همچنین نمایندگی‌ها، برندها و تولید کنندگان که در پلتفرم مارکت پلیس سرام پخش به عضویت درآمده بودند، توانستند سهم قابل قبولی از فروش در بازارهای آنلاین را نیز در اختیار داشته باشند.

مصرف‌کنندگان مصالح دکوراتیو ساختمانی می‌توانند به مراجعه به فروشگاه سرام پخش، خرید خود را با شرایط ویژه‌ای انجام دهند. همچنین فعالان این عرصه شامل نمایندگی‌ها، برندها و کارخانجات می‌توانند با عضویت در پلتفرم سرام پخش می‌توانند محصولات خود را در بازاری به وسعت ایران به فروش برسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی سرام پخش در ارتباط باشید.

برای مطالعه بروز ترین و جامع ترین مطالب در حوزه مصالح ساختمانی، اخبار ساختمان و دکوراسیون داخلی به مجله سرام پخش مراجعه کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments