پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تولید کاشی تزئینی هشتاد درهشتاد برای اولین بار در کشور

تولید کاشی تزئینی هشتاد درهشتاد برای اولین بار در کشور


تولید کاشی تزئینی هشتاد درهشتاد در یزد


یک کارخانه کاشی در یزد توانست برای اولین بار در کشورکاشی تزئینی در ابعاد هشتاد در هشتاد تولید کند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، رئیس هیات مدیره شرکت کاشی در یزد گفت: با تلاش نیروی کار داخلی توانسته ایم کاشی های لوکس و تزئینی با ابعاد ۶۰ در ۶۰ و حتی ۸۰ در ۸۰ را برای اولین بار در کشور تولید کنیم .
گلکار افزود: این کاشی های تزئینی را که بیشتر از کشورهایی نظیر چین و ایتالیا وارد می شد، با کیفیتی بهتر تولید می کنیم .

وی گفت: این تولید در حقیقت از حلقه های مفقوده در صنایع کاشی و سرامیک کشور بوده است .
گلکار افزود: این محصول علاوه بر افزایش ارزش افزوده در تولید کاشی و سرامیک ، می تواند بیش از پیش محصولات متنوع کاشی و سرامیک ایران را به صورت یک بسته و پکیج وارد بازارهای جهانی کند .

منصوری مدیر تولید این کارخانه هم با اشاره به  اینکه هم اکنون ظرفیت تولید این کارخانه برای تولید انواع کاشی های تزئینی سالانه ۳۰۰ هزار متر مربع  است افزود: با راه اندازی خط تولید سرامیک موزائیکی تزئینی تا پایان امسال ظرفیت تولید و اشتغال این کارخانه به یک میلیون متر مربع و میزان اشتغال آن به ۳۰۰ نفر افزایش خواهد یافت .
مدیرعامل این کارخانه هم با اشاره به خلاقیت و ابتکار مهندسان این شرکت در تولید سرامیک های تزئینی از تولید انواع محصولات چینی بهداشتی تزئینی نیز در این کارخانه خبر داد و گفت: هم اکنون روزانه ۵۰۰ قطعه چینی بهداشتی تزئینی در این شرکت تولید می شود .

خانم سهرابی افزود: با اجرای طرح توسعه چینی بهداشتی تزئینی در این کارخانه تا یکسال آینده ظرفیت تولید چینی بهداشتی تزئینی نیز به بیش از سه برابر فعلی افزایش خواهد یافت .

وی گفت: هم اکنون سالانه ۱۵۰ هزار متر مربع از محصولات شرکت به ارزش بیش از دو میلیون دلار به ۱۰ کشور صادر می شود که با توسعه کارخانه این میزان امسال افزایش خواهد یافت.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

گردآوری شده توسط پایگاه اطلاع رسانی سرام پخش

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments